چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۰

آبگیری سد خاتم الانبیاء راین

بیژن افضلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در پی بارندگی های اخیر میزان ورودی به سد خاتم الانبیاء راین بالغ بر یک میلیون متر مکعب گزارش شده است. وی با اشاره به حجم ذخیره آب در این سد خاطرنشان کرد: ان شاءالله روستاهای پایین دست سد، تابستان امسال با کمبود آب کشاورزی مواجه نشوند. افضلی بیان داشت: انتظار می رود، سال آبی خوبی را پیش رو داشته باشیم و پیش بینی می شود با حجم فعلی سد خاتم الانبیا بتوانیم تا چند ماه آینده قادر به تامین آب مورد نیاز مردم باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)