سایر منابع:
سایر خبرها
کیمیا علیزاده: افتخار می کنم با حجاب روی سکو می روم
خود را دارم، برای خودم استقلال دارم، آزادی دارم و در حیطۀ این آزادی، حجاب را انتخاب می کنم. این یک موضوع به روز است، بعد از تصمیم فرانسه مبنی بر ممنوعیت استفاده از مایوی اسلامی (بورکینی) در سواحل، بحث و جدل های بسیاری در اروپا جریان دارد. نظر یک دختر جوان قهرمان ایرانی در این باره چیست؟ اینکه آزادی در تمامی جهات آزادی است. اینکه موردی از آن دفاع کنیم هیچ فایده ای ندارد مگر در جهت نفی
دانستنی های مهم درباره یائسگی زودرس،رابطه مقعدی و بارداری
من سی سال دارم فکر کنم به یائسکی زود رس مبتلا شدم دکتر داروی دو فاستون را معرفی کرده .بعد از مصرف دارو عادت شدم نظر شما چیه. ممکن است به دلیل کمبود پروژسترون به دلیل عدم تخمگذاری این اتفاق بیفتد.آزمایش ژنتیکی انجام شود از لحاظ سندروم داون بررسی شود.این مساله می تواند دلایل مختلف داشته باشد و باید حتما بررسی های مختلف انجام شود سلام.من دختری 13 ساله هستم که بخاطر انتخاب یه دوست
امام گفت که آقای منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت می کند/ از آقای هاشمی و دیگران بخواهید ...
قبال رهبری و یا رهبران و یا ولی مسلمین صادقانه و مخلصانه عمل کردن و ایمان داشتن به آن ها می باشد. متأسفانه این اشتباه تاجائی پیش رفته که معمولاً آقای منتظری هم برهمین مبنای نصیحت ائمه مسلمین همیشه چه درزمان حضرت امام( ره) و چه الان، دست اندازهایی را برای نظام و مسئولین درست کرده اند، و خوب است در اینجا جمله ای که آخرین نظر حضرت امام(ره) در رابطه با آقای منتظری است ، را ذکر نمایم . بعد
بحرانی : بخش زبان مغزم مختل شده است
مخاطبان این است که برنامه در بهترین موقعیت باشد و به نظر من، همین موضوع باعث شد در آغاز انتقادهایی نسبت به برنامه صورت گیرد. برخی از این انتقادات درست بود، اما به نظرم، مدتی که گذشت و با دکور ارتباط گرفتیم، به فرم و روال سابق برگشتیم. عکس العمل هایی که این روزها از مردم یا دوستان خوبم در نشریات و رسانه ها و منتقدان دارم، گویای این است که خدا را شکر حال خندوانه و جناب خان خوب است. آقای بحرانی
عبرت از ظهور تا سقوط مرحوم منتظری
مقام رهبری، خود من از اول جداً مخالف بودم و باتوجه به مشکلات زیاد و سنگینی بار مسؤولیت، همان وقت به مجلس خبرگان نوشتم که تعیین این جانب به مصلحت نبوده است؛ و اکنون نیز عدم آمادگی خود را صریحاً اعلام می کنم و از حضرت عالی تقاضا می کنم به مجلس خبرگان دستور دهید مصلحت آینده اسلام و انقلاب و کشور را قاطعانه در نظر بگیرند و به من اجازه فرمایید همچون گذشته یک طلبه کوچک و حقیر در حوزه ی علمیه به تدریس و
کریمی، از آخرین وضعیت استقلال می گوید
، چرا که در این دیدارها نتیجه اهمیتی ندارد. مهم این است که سرمربی به افکاری که می خواهد دست پیدا کند. اما در این چند سال استقلال نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند و اکنون که در رتبه پانزدهم جدول قرار دارید، هواداران استقلال نگران وضعیت تیم هستند. این مسائل ربطی به هم ندارند. ما در سال های گذشته مدام بالای جدول بودیم. اگر منظورتان کسب جام است، پرسپولیس سال هاست نتوانسته جامی کسب کند
وعده برانکو کنار تخت جمشید
دوم پایتخت منجر می شود. فوتبال وسیله نزدیکی و دوستی است و تقاضا دارم مدیران و گردانندگان سایتهای هواداری کمپینی تشکیل بدهند و روی این موضوع کار کنند که روی حمایت از تیم بزرگ پرسپولیس کار کنند و کاری به کری با تیم استقلال و خدای نکرده تحقیر حریف نداشته باشند. انرژی تیم باید صرف حمایت از تیم بشه نه تخریب و تحقیر حریف. با تشکر نقل قول +20 #5 رسول06 2016-08-22 19:02 پرسپولیس کبیر
پسر کو ندارد نشان از پدر...
، می توان به درستی این ضرب المثل ایرانی را به کار برد " پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش مخوانش پسر"، همانگونه که محمدرضا پهلوی برای یکپارچه بودن ایران دغدغه داشت، همانطور رضا پهلوی برای حفظ تمامیت ارضی تلاش می کند و دغدغه دارد! جدایی بحرین از ایران قبل از جدایی بحرین از ایران، در طی تلاش های دولت انگلستان برای جدایی بحرین از ایران، (Sir Dennis Wright)، سفیر اسبق انگلستان
ماجرای دختر افغانستانی در بیمارستان شیراز چه بود؟
/> شماره پدر لطیفه را درست زمانی می گیریم که او و همسر غمگینش پیکر کوچک دخترشان را از بیمارستان نمازی تحویل گرفته بودند و برای خاکسپاری به اهواز می بردند. پدر با غم می گفت دخترم حالا آرام خوابیده ... گاهی هم عصبی می شد و با فریاد خواسته هایش را مطرح می کرد. اولین جمله ای که آقای رحمانی، پدر لطیفه، در گفت وگو با شرق به زبان می آورد این است: چرا حالا آمدید؟ اصلا چرا نباید خبر داشته باشید که من تمام
مظلومی: با یک بنر من را برکنار کردند
بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد و فقط باید شرایط این تیم از نظر روحی و روانی جمع و جور شود. کادری که امسال دور هم جمع شده اند، کارشان را به خوبی بلدند و اصلا دلیلی ندارد که استقلال نتواند از این شرایط خارج شود. از رفتاری که مدیران باشگاه استقلال در پایان فصل گذشته با شما کردند، ناراحت نیستید؟ به هرحال این مسائل در فوتبال ما چیز عجیبی نیست و تازگی هم ندارد. مدیران ما عادت دارند که تصمیم
روزبهانی: فدراسیون نشین ها دلیل ناکامی بوکس هستند
ایران در پاسخ به این سوال که مسئولان فدراسیون اعلام کردند 400 میلیون تومان برای آماده سازی تو هزینه کرده اند آیا این را قبول داری؟ گفت: با قطعیت می گویم که فدراسیون بوکس برایم هزینه ای انجام نداد، نه هزینه ای برای آماده سازی و اعزام به تورنمنت انجام داد و نه هزینه ای بابت اسکانم در هتل آکادمی. تمام هزینه های آماده سازی ام را خودم انجام دادم و هزینه های اسکانم را هم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش
رویانیان: پروین و خوردبین ژوزه را تایید کردند/ 300 هزار یورو از بدهی ژوزه به گردن من است
پاسخ های لازم در مورد مانوئل ژوزه و دیگر مسائل دوران مدیرعاملی خود در باشگاه پرسپولیس را بدهد. * به نظر تلاش هایی که در گذشته انجام دادید، امروز نتیجه عکس داشته است؟ - به نظرم این واکنشی که به عملکرد من صورت می گیرد یا از روی جهل است و نمی دانند برای توسعه باشگاه باید چه کارهای زیربنایی انجام داد یا از لجبازی است یا اینکه قسمت من بوده که این چنین برخوردهایی نصیبم می شود.
توشه آخرت خود را از مجالس اهل بیت(ع) بردارید
به خاطر توست و تو را و محبت تو را در آن ها می بیند. تو خود بهتر از هرکس دیگری می شناسی ام، در اعماق وجودم با تمام خطاهایم تو را می خواهم و تو را دوست دارم و دیگر هیچ. مشتاقانه در آرزوی وصالت هستم. تلخی حضور در دنیا را با امید به شیرینی وصلت برایم قابل تحمل می کند. منتظرم تا نظر مبارکت بر افتد که این حقیر را از این زندان برهانی و به سرای ملکوتم ببری و در جوارت بارم دهی. نمی
از حالا می گویم پرسپولیس را می بریم
به گزارش پیک نکا ، فرزاد مجیدی که فصل گذشته به عنوان آنالیزور و البته در مقاطعی از فصل به عنوان سرپرست موقت استقلال فعالیت می کرد، معتقد است که این تیم به روزهای اوج خواهد رسید.او از منصوریان حمایت می کند و از پیشکسوتان و هواداران استقلال می خواهد که حامی تیمشان باشند. دوری از فوتبال چطور است؟ من فوتبال را دنبال می کنم.الان هم فرصت دارم که حسابی ورزش کنم و حسابی وزن کم کردم.نسبت
مزدور تویی که هیچ مدالی نیاوردی!
میلاد بیگی باید به عرض برسانم کسی که دم از غیرت و عرق ملی و وطن پرستی می زند در سال 1388 در اجلاس فدراسیون جهانی تکواندو در مصر با رئیس فدراسیون اشغالگر قدس عکس یادگاری می اندازد. در آستانه مسابقات المپیک لندن اینجانب را فقط به دلیل مطالبه حداقل حق و حقوقی که کمیته ملی المپیک برای فرزند بیمارم در نظر گرفته بود نه تنها پرداخت نکرد بلکه اخراجم کرد و بعد آن افتضاح را در المپیک به بار آورد و
مهماندوست: تا امثال پولادگر مسوولند، جز سرافکندگی چیزی حاصل نمی شود
غیور و باشرف می رسانم در پی مصاحبه توهین آمیز رئیس فدراسیون تکواندو و تهمت و افترا به اینجانب و میلاد بیگی باید به عرض برسانم کسی که دم از غیرت و عرق ملی و وطن پرستی می زند در سال 1388 در اجلاس فدراسیون جهانی تکواندو در مصر با رئیس فدراسیون اشغالگر قدس عکس یادگاری می اندازد. در آستانه مسابقات المپیک لندن اینجانب را فقط به دلیل مطالبه حداقل حق و حقوقی که کمیته ملی المپیک برای فرزند بیمارم در نظر
تاکنون هیچ دولتی چنین برنامه مفصلی را به مجلس تقدیم نکرده است/ هیچ کس مانع تصویب برنامه توسط مجلس نمی شود
ایم، باید به دولت کمک کنیم. دولت می گوید برای انجام این تکالیف، نیاز به قواعدی دارم. در برنامه های آتی امکان دارد به او کمک کنیم. از الان بگوییم نه دولت نمی تواند به رشد 8 درصد برسد، درست نیست. دولت نیز الان می گوید که به رشد 8 درصد نمی توانم برسم. خود دولت صادقانه می گوید اگر دست من باشد بیتشر از 5 درصد نمی توانم. اما نظام می گوید که 5 درصد کم است و باید به 8 درصد برسد. وی افزود: دولت
پاراگراف کتاب (83)
را از پیشانی کنار می زنند. عقاید یک دلقک | هاینریش بُل یک بار وقتی در قلب اناری زندگی می کردم شنیدم که دانه ای گفت: روزی یک درخت خواهم شد، باد در شاخه هایم ترانه خواهد خواند، خورشید در برگ هایم خواهد رقصید و من در تمام فصل ها قوی و زیبا خواهم بود. سپس دانه دیگری به سخن آمد و گفت: وقتی من نیز چون تو جوان بودم، این چنین رویایی داشتم. اما اکنون که می توانم چیزها را اندازه گرفته
اگر دروغ نشنوم، امسال در لیگ برتر بازی می کنم
هایی که پیراهن شان را پوشیدم، با تمام وجود بازی کردم. به عنوان مثال تراکتورسازی بعد از 44 سال اولین قهرمانی اش را به دست آورد اما وقتی پولم را خواستم گفتند اول باید قراردادت را تمدید کنی و متاسفانه کمیته انضباطی هم از باشگاه ها حمایت می کند. شما از باشگاه تراکتورسازی شکایت کردی؟ من از آنها حکم دارم اما وقتی صحبت می کنیم می گویند پول را می دهیم، بعد می گویند نمی دهیم. دوباره پیغام می دهند
- شهرداری ماهشهر مقصد بعدی حکیم حزباوی/ مافیایی که درخشش ستاره ها را فروکش می کند/ انسان به امید زنده ...
خواسته ام رسیده ام، با فولاد لیگ آسیا را تجربه کردم قهرمان لیگ برتر شدم؛ به جز یک چیز که آن هم تیم ملی است. هنوز هم به ملی پوش شدن امیدوارید؟ انسان به امید زنده است و من امید ملی پوش شدنم هنوز زنده است. خدا را شکر هر فصل تیم دارم و تمریناتم را منظم انجام می دهم در تیم های زیادی فعالیت داشتم. اگر مشکلات چند سال قبل برای من اتفاق نمی افتاد اگر آن اشتباهات را نمی کردم قطعا سرنوشت
خائنِ چاق جواب انتقادها را داد
چنین شب هایی را دارد، اما به هر حال همیشه این رؤیاها تحقق پیدا نمی کنند. این بار اما برای من درست مثل یک رؤیا بود. گلی هم که به فیورنتینا زدم شاید از بیرون از زمین گل آسانی به نظر می رسید، اما می توانم این تضمین را به شما بدهم که گلی که به فیورنتینا زدم، کار دشواری بود.
اقتصاد مقاومتی یا اقتصاد عاریتی
چند سال قدرت اول اقتصادی منطقه شد و حتی اقتصاد ببرهای آسیا را هم کنار گذاشت. اقتصاد مقاومتی را اگر از منظر مکتب نگاه بکنیم در هیچ مکتبی وارد نشده است. از این منظر بله اقتصاد مقاومتی یک واژه جدید تلقی می شود یعنی اگر تئوری های اقتصادی را مطالعه بکنید از کنز و کلاسیک و نئو کلاسیک و... هر کدام را نگاه کنید واژه Resistive Economy را نمی بینید از این منظر این یک واژه جدیدی هست. اما اینکه در
سلسله بدعهدی های آمریکا به مصدق
" کاملا به بدعهدی آمریکا واقف بود و در مصاحبه با خبرنگار آمریکایی "آژانس انترنشنال" به درستی اظهار داشته بود که آمریکا تا به حال آنچه وعده به ایران داده است انجام نداده... از همین رو بود که "هندرسن" سفیر آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه آمریکا گزارش داد: مصدق با تمام شرایط آمریکا موافق است و فقط یک عامل مزاحم در این جریان مداخله کرده و مانع از حل قضیه نفت به نفع آمریکا شده است. این عامل
ژوائو هاولانژ، امپراطور جاودان فوتبال
رو بسیاری از کشورهای تازه استقلال یافته آن قاره، نظر مساعدی بر روی روز نداشتند. برای این کشورها، فوتبال راهی برای القای حس ملی گرایانه و وطن خواهی بود، در مقابل اروپاییان استعمارگری که بی توجه به مرزهای فرهنگی و نژادی، کلونی های خود را تقسیم و تکه پاره کرده بودند. و استنلی روز بی شک یک استعمارگر سنتی و محافظ کار بود. در دوران ریاست وی بر فیفا، هیچ قاره ای به جز اروپا و آمریکای جنوبی
دولت های دهم و یازدهم با پیش گرفتن شیوه لیبرالی در اقتصاد، خلاف نظرات امام و رهبری عمل کردند
به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس ، ابراهیم رزاقی عضو هیئت علمی و استاد اقتصاد دانشگاه تهران در گفت و گو با تهران نیوز، با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور گفت: با وجود اینکه احمدی نژاد و روحانی از نظر سیاسی و فکری تفاوت های داشتند، در بحث اقتصاد هر دو به شیوه لیبرالی غربی عمل کردند که بر خلاف نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری است که در دولت فعلی این روش شدت بیشتری به خود گرفته است
به یاد بزرگ مرد انقلاب، حاج رجب محمد زاده
وقوع انقلاب اسلامی ایران که ثمره آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، به مذاق بسیاری خوش نیامد. به ذائقه همان افرادی که برای دهه ها حاکم بلامنازع سرزمین ایران بودند و با هر امر و نهی آنان، حاکمی در مسندی می ماند و یا برکنار می شد. حافظه تاریخ، فراموش نخواهد کرد که چهار پادشاه آخر دوره شاهنشاهی ایران، تنها به دستور سفارتخانه های خارجی، تَرک سلطنت و کشور کردند. در همین روزگارِ تلخِ تاریخی، منابع
فضای مجازی؛ ورود اهانت ممنوع!
بودند مخاطب خسته از تلویزیون را بار دیگر به سمت شبکه های داخلی باز گردانند. برنامه دورهمی از دو منظر قابل بحث بود. اولاً این که مهران مدیری به عنوان یک کاراکتر طناز، مورد اقبال عموم مخاطبان بود و جذابیت اجرای او در ساختاری متمایز و به روز، نظر بسیاری از تماشاگران را در همان نگاه اول جلب می کرد سبک و سیاق جدید مدیری در ایجاد یک استندآپ کمدی خونسرد و کاریزماتیک مورد توجه قرار گرفت. زاویه دیگر
بازدارندگی سیاسی بازدارندگی نظامی
در یک نگاه کلیتر امنیت ایران و مردم آن نه فقط با افزایش قدرت و بازدارندگی نظامی بلکه همزمان با ترویج دموکراسی، قانونمندتر شدن اختیارات سران قوا، رعایت قانون اساسی و نیز مراعات ارزشها و اصول انقلاب و اسلام و در رأس آنها اصل ولایت فقیه، تأمین خواهد شد، و از سویی ضامن بقاء این توان و قدرت داخلی، اقتصادی مقاوم و درونزا، مبتنی بر تواناییهای درونی و سرمایههای ملی است. این نوع امنیت، درست ترین شیوهای است که همزمان با تفاهم اتمی و بازدارندگی سیاسی باید از سوی سران نظام مورد حمایت قرار گیرد.
پیشگویی شهید قربانخانی از نحوه شهادتش
عملیات رفتیم. خودمان و همه دار و ندارمان را فدای یک آجر حرم حضرت زینب می کنیم و تا از بین رفتن اسرائیل می جنگیم. ** اوج قدرت ایران در دوران هخامنشیان نبود وی در پایان اظهار کرد: در ایست های بازرسی سوریه زمانی که متوجه می شدند ما ایرانی هستیم راه را باز می کردند و این چیزی به جز برکت خون شهدا نیست. به نظر من در هیچ دوره ای از تاریخ، ایران و ایرانی اینقدر مطرح نبود. آن هایی که می گویند اوج قدرت و اقتدار ایران در دوران امپراطوری هخامنشیان بوده است باید بدانند که اوج قدرت ایران در حال حاضر است. منبع: دفاع پرس ...
آیا رحمتی زمان می خرد؟/کدام نا گفته ها هنوز باقیست
می کند تا اصل موضوع که همان ضعف تیمی است از سکه بیافتد. فصل گذشته نیز رحمتی بارها اعلام کرد" حرف های زیادی برای گفتن دارم" این فصل نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و یک بار هم از اعلام آنها در صفحه اجتماعی اش خبر داد بود و واقعا هواداران استقلال هدف شان معطوف به اسرار رحمتی است. آیا کاپیتان آبی ها از کم کاری بازیکنان در همه خطوط می خواهد سخن بگوید؟ آیا