چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۸

رییس فدراسیون: 8 تا 10 میلیون تومان وسیله شمشیربازی به خوزستان خواهیم داد

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: در ابتدای کار و جهت کمک به استان خوزستان می توانیم 8 تا 10 میلیون تومان وسایل و لوازم این رشته را به این استان بفرستیم. فضل الله باقرزاده در نشست روز گذشته (چهارشنبه) با فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: خوزستان می تواند قطب بزرگ شمشیربازی در کشور باشد. ورزش شمشیربازی در این استان و هیات آن باید سازماندهی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)