پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
اطلاعات روز ۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۸

عدم النفع سنگین کشور در داد و قال بر سر قراردادهای جدید نفتی

در 50 سال گذشته حتی نتوانسته ایم یک درصد ضریب بازیافت میدان های نفتی خود را افزایش دهیم/ بحث های کارشناسی، نیازی به فریاد و داد و قال ندارد. این روش نادرست، سرمایه گذاران را می ترساند و آنها با این پرسش مواجه می شوند که در ایران چه خبر است؟/رقبای ما خندان از وضع فعلی، از ثروت ملی و میدان های مشترک با ایران به توسعه می رسند و جوانان ما دچار آسیب های اجتماعی و .. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)