چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۰:۵۷

افزایش بیماریهای X به دلیل برونسپاری پرتونگاری بیمارستان های دولتی

رئیس انجمن پرتونگاری خوزستان گفت: خصوصی سازی و برونسپاری بخش های پرتونگاری بیمارستانهای دولتی باعث افزایش پرتودهی به جامعه و افزایش بیماری های وابسته به اشعه از جمله سرطان ها، پیری زودرس، آسیب های ژنتیکی است و این با نظر رهبر معظم انقلاب منافات دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)