چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شمال نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۵

استعفایم را به چه کسی بدهم؟

شمال نیوز: مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: در چهار ماهی که من زندان بودم اعضای هیأت مدیره مثل کوه پشت من بودند و این خلاف اخلاق است که بدون اجازه آنها استعفا دهم. حمیدرضا سیاسی در گفت وگو با فارس، در خصوص جلسه نژادفلاح با او برای حل مشکلات باشگاه پرسپولیس گفت: نژادفلاح برای حل مشکلات مالی با برخی مسئولان دیدارهایی داشته و از من هم به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کمک خواسته است، من هم به او اعلام کردم که به باشگاه نمی روم، اما او به دفتر من بیاید و تا بنده کمک کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)