چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۲

کاهش 50 درصدی مصرف آب در بخش کشاورزی با اجرای آبیاری تحت فشار امکان پذیر ...

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اجرای صحیح آبیاری تحت فشار در اراضی زراعی و باغی استان، کاهش مصرف آب در این بخش تا 50 درصد محقق خواهد شد بنابراین گزارش ، مدیر آب و خاک سازمان با بیان این موضوع بر ضرورت بازنگری در شیوه سنتی آبیاری تأکید نمود و گفت اقدامات زیربنایی سازمان جهادکشاورزی استان به ویژه در سالهای اخیر در راستای کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی بوده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)