چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
گفتارنو ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۲

با 12 موسسه ملی بزرگ در مناطق اقتصادی استان قرارداد بسته ایم

استاندار کرمان بیان کرد: تا امروز با 12 موسسه ملی بزرگ در مناطق اقتصادی استان قرارداد بسته ایم و اکثر این شرکت ها در منطقه مستقر شده و به دنبال آن هستند که ظرفیت های منطقه مربوطه را شناخته و سرمایه گذاری نموده و ثروت های موجود در هنر و فرهنگ اقتصادی مردم، منطقه را مدیریت و حداکثر بهره وری را داشته باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)