چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۹

ناگفته های خشایار الوند از در حاشیه

خشایار الوند، از نویسندگان قسمت های ابتدایی سریال طنز در حاشیه می گوید: وزارت بهداشت حتی حاضر شده بود خسارت هم بدهد و این سریال ادامه پیدا نکند اما صدا و سیما پای این سریال ایستاد و دیدیم که با پخش آن اتفاق خاصی هم نیفتاد. گزیده گفت وگوی هفته نامه مثلث با خشایار الوند - که در مرد هزار چهره ، مرد دوهزار چهره ، قهوه تلخ ، ویلای من و شوخی کردم جزو اعضای اصلی تیم نویسندگان بوده است - را می خوانید: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)