پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۷

برخی کشاورزان رامهرمزی از روی ناچاری کارگری می کنند

رییس نظام صنفی کشاورزی رامهرمز گفت:شرایط برای کار کشاورزی سخت شده و برخی کشاورزان این شهرستان از روی ناچاری به شغل هایی مانند کارگری روی آورده اند. سیاوش فریدونی روز سه شنبه افزود: بسیاری از کشاورزان به دلیل نداشتن توان مالی، زمین های خود را بدون کود و بذر اصلاح شده کشت می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)