چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۹

بهسازی نیروی انسانی و کیفیت بخشی در تربیت در دستور کار آموزش و پرورش

خبرگزاری میزان: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بهسازی نیروی انسانی و کیفیت بخشی در آموزش و تربیت را دو برنامه مهم این وزارتخانه در سال جاری عنوان کرد و گفت: بهسازی نیروی انسانی در ارتقاء کمی و کیفی آموزش تاثیر زیادی دارد. محمد فاضل در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره شاخص ترین برنامه وزارت آموزش و پرورش در سال جاری اظهار کرد: کیفیت بخشی فعالیت ها و آموزش یکی از مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط