چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۳

نشاندن پهپاد حاوی رادیواکتیو بر بام دفتر نخست وزیر ژاپن

پلیس توکیو می گوید مردی که هواپیمای بدون سرنشین حامل مواد رادیواکتیو را بر بام دفتر نخست وزیر ژاپن نشانده بود، دستگیر کرده است. یاسو یاماموتو، 40 ساله این کار را به نشان اعتراض علیه سیاست انرژی هسته ای دولت ژاپن انجام داد. پلیس گفت آقای یاماموتو خود را در اواخر روز جمعه تسلیم کرده است. در جریان پرواز این پهپاد به کسی آسیبی نرسیده است. شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن زمان وقوع این حادثه در خارج از کشور بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)