چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۷

شهریه اماکن ورزشی استان مرکزی از اول خردادماه افزایش می یابد

عباس محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: جلسات تعیین تعرفه شهریه اماکن ورزشی با حضور نمایندگان و کارشناسان ورزشی و مسئولان دستگاه های ذی ربط برگزار و در خصوص شهریه سال جاری اماکن ورزشی تصمیم گیری شد. وی تصریح کرد: افزایش شهریه ها متناسب با افزایش حامل های انرژی صورت می گیرد و از اول خرداد ماه اجرایی خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)