چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۴

در اجرای کنسرت های ملی و سمفونیک با بخش خصوصی مسابقه نخواهیم داد

سرویس فرهنگی و هنری بی باک ؛ بخش موسیقی و هنرهای تجسمی: به گزارش بی باک به نقل از تسنیم، نشست خبری محمدحسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروزسه شنبه 8 اردیبهشت ماه برگزار شد. نوش آبادی در این نشست در پاسخ به پرسش تسنیم درباره علت افزایش قیمت بلیت های ارکستر سمفونیک ملی ایران که از 35 تا 150 هزار تومان به فروش می رسد، گفت: اصولا بلیت کنسرت ها در همه جای دنیا جزو گرانترین بلیط ها نسبت به هنرهای تجسمی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)