چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۱

مدیرعامل استقلال اهواز مدعی شد: گیتی پسند تبانی کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز مدعی است که در مسابقه گیتی پسند و نساجی مازندران تبانی صورت گرفته است. ارسطو جهانداری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: بازی بدی مقابل فجرسپاسی نداشتیم ؛ در این دیدار با یک گل به پیروزی رسیدیم و با توجه به تساوی گیتی پسند برابر نساجی مازندران، ما باید سه گل می زدیم تا وارد پلی آف نشویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)