چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۷

کاهش 60 درصدی محصول تولیدی گردو در رابر

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، حمید محمدی نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه در پایان سال زراعی 93 بارندگی مناسبی نداشتیم و هوا مساعد بود و در اواخر بهمن ماه و اسفند ماه سرمای شدیدی داشتیم، کاهش دمای هوا به حدود 4 هزار و 500 هکتار از باغات مثمر و بارور شهرستان خسارت زد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رابر خسارت سرمازدگی در باغات گردو را از 30 تا 90 درصد برآورد کرد و از کاهش بیش از 60 درصدی محصول تولیدی گردو طی سال جاری در شهرستان رابر خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط