دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۴/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۰

چه کسی مقصر نابسامانی بورس تهران است؟+جدول

به جرأت می توان گفت که دولت یازدهم بورس تهران را در بهترین وضعیت خود در سال 92 تحویل گرفت، اما بررسی ها نشان می دهد که دولت نه تنها با بی تدبیری باعث از دست رفتن اعتماد سهامداران شد بلکه میزان نارضایتی سهامداران به شدت افزایش یافته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)