پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۹

ورود معین به دانشگاه تربیت مدرس پس از 10 سال

مصطفی معین -وزیراسبق وزارت علوم- 22 اردیبهشت، پس از ده سال وارد دانشگاه تربیت مدرس شد و در مراسم گشایش انجمن اسلامی دانشجویان پیشرو این دانشگاه به سخنرانی پرداخت. خلاصه ای از سخنان مصطفی معین را در زیر می خوانیم: نگاه هایی وجود دارد که دانشگاه را تهدید می بیند. ما این تهدیدبینی و این نوع نگاه را در طب، بیماری می دانیم. بیماری ها یا جسمی است یا روحی و روانی و یا اجتماعی و سیاسی که طول 10 سال گذشته ایران همه این بیماری ها را به خود دیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)