دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸

عالیشاه: تلاش می کنم تا جام جهانی در اردوی تیم ملی باقی بمانم/با بچه ها ...

مقاله ها پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: استقلال بازی را واگذار کرده بود و به همین دلیل بازیکنان این تیم کمی عصبی بودند. امید عالیشاه در خصوص دربی 80 اظهار داشت: شاید بازی از نظر امتیازی حساس نبود اما برای هواداران یک دیدار حیثیتی بود و ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا در این دیدار پیروز شویم.خدا را شکر می کنم که هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت توانستیم استقلال را شکست دهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)