سایر منابع:
سایر خبرها
پورحیدری: استقلال یک کمیته فنی واقعی می خواهد
/> در مورد انتخاب سرمربی جدید یا ابقای قلعه نویی هم بحث می شود؟ در این مورد خاص الان نمی شود بحث کرد. ابتدا باید بگذاریم تکلیف باشگاه روشن شود و پس از آن در مورد سرمربی فصل بعد تصمیم گرفت. فعلاً باید صبر کنیم. فکر نمی کنید حذف پست مدیر فنی در ابتدای فصل جزو اشتباهات هیأت مدیره بود؟ در یک باشگاه حرفه ای همه چیز باید سر جایش باشد. استقلال به یک کمیته فنی واقعی نیاز دارد
امروز ؛ خداحافظی استقلال با قلعه نویی
کارها و اهدافی باشد که در سر دارد. معینی هم که اواسط فصل همه جوره پای قلعه نویی می ایستاد، با گذشت زمان تبدیل به مخالف او شد. حالا زمینه برای پایان همکاری با امیر کاملاً برای هیأت مدیره مهیاست. اعضا فعلاً مدتی بر سر کار باقی می مانند تا در حسابرسی های باشگاه کمک کنند. آنها تا زمان ورود تیم جدید مدیریتی سرکار خواهند بود و قصد دارند به قول خودشان به خواسته هواداران عمل کنند ؛ خواسته ای که بی شک دیر به سرانجام خواهد رسید. امیر قلعه نویی
برخلاف خیلی ها من پول حلال سر سفره زن و بچه ام می برم
جدی جدی در استقلال دیواری کوتاه تر از دیوار تو نیست که همواره مقصر ناکامی ها معرفی می شوی؟ گفته بودم که دیوار من از همه کوتاه تر است اما کسی جدی نگرفت. نمی دانم شاید این هم قسمت ما بود که بشویم سیبل برخی ها تا بر خلاف واقعیات، خودشان را متعصب جلوه بدهند. چرا در دربی بازی نکردی؟ خیلی حالم بد بود. چند روز زیر سرم بودم چون به ویروسی مبتلا شده بودم که به گفته پزشکان متخصص طول درمانش حداقل یک هفته تا 10 روز زمان می برد. حتی با این بیماری من با زدن سرم و چند آمپول جلو
مرد باشید، خودتان در دربی یک کاری کنید
...، دربی را دیدی؟ بله، خیلی به دل نمی نشست اما همین که مساوی اعصاب خردکن نشد، بازهم جای شکرش باقی است. البته امتیاز این بازی به درد کسی نمی خورد و همین مسئله از حساسیت دربی کاسته بود. در مورد دعواهای پس از بازی هم چیزی به گوش تو رسید؟ یک چیز هایی شنیدم. به هر حال دعوا و درگیری هم جزئی از دربی است. تعصب و حساسیت وجود دارد ولی چرا حنیف این بار واکنش نشان داد؟ چرا قبلاً چنین کاری نکرده بود؟ منظورت این است که سوشا مکانی عدد 6 را نباید نشان می داد؟ واقعاً سردرنمی آورم. این کارها برای چیست؟ اصلاً ...
حسادت ضیاءالدین دری به فاطما گل!
داخلی مهجور بمانند. باز تاکید می کنم که این خواست استعمار است. من سر حرف خودم هستم. گفتم من سریالی می سازم که به لحاظ تعداد بیننده مثل فاطماگل موفق باشد. ما می توانیم موفقیت چنین سریالی را تکرار کنیم. چه خبر از ساخت سریال زینب؟ الان ساخت فیلم زینب در چه مرحله ای است؟ - در حال حاضر در حال مذاکره هستم. دو سه تا طرح دارم که همزمان جلو می برم. هر کدام زودتر جلو برود همان را می
درخواست 2 میلیاردی ستاره قرمزها برای تمدید قرارداد!
بدون کوچکترین تردیدی باید لوسیانو ادینهو را بهترین و فنی ترین بازیکن لیگ چهاردهم فوتبال حرفه ای کشور خواند. ادینهوی برزیلی با زدن 20 گل در فصل جاری نقش ویژه ای در نایب قهرمانی تیمش داشت و چه بسا اگر دچار بدشانسی نمی شد می توانست در کنار آقای گلی عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم را نیز کنار هواداران تبریزی جشن بگیرد. بدیهی است بازیکنی که این همه درخشیده و محبوب دل هواداران تبریزی شده باشد باید
بحران اسکناس درفوتبال
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 0 ابهامی به نام تبلیغات محیطی ؛ تاج پاسخگو باشد سازمان لیگ پیش از شروع رقابت های لیگ برتر سنگین ترین قرارداد تبلیغاتی تاریخ فوتبال را بست. آن روزها مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اعلام کرد قرارداد امضا شده برای تبلیغات محیطی، به ازای دو فصل، 160 میلیارد تومان است ؛ یعنی سالی 80 میلیارد تومان. این قرارداد نویدبخش روزهای خوبی در فوتبال بود اما خیلی زود به بن بست
طالب لو: استقلال به استقلال باخت!
استقلال ریختند! برنامه آینده ات چیست؟ فعلاً که مشغول استراحت هستم تا ببینم سرنوشت، ما را با خود به کجا می برد. چگونه زیرآب طالب لو را زدند؟! وحید طالب لو با هزار امید و آرزو در نیم فصل به استقلال آمد تا پس از سال ها بتواند در ترکیب تیم محبوبش بدرخشد. عملکرد دروازه بان اول این تیم در نیم فصل اول هم آنقدر درخشان نبود که این هدف دست نیافتنی به نظر برسد اما...
رویاهای امیر علی اکبری این بار روی رینگ مبارزه
پیشرفت است. این رشته مانند فوتبال در دنیا در حال مطرح شدن است و مطمئنا آینده خوبی خواهد داشت. من از بچگی عاشق کشتی بودم و الان هم کشتی را دوست دارم اما از روزی که وارد این رشته شدم، علاقه ام روز به روز به آن بیشتر می شود. شاید با دید الان که شرایط کشتی و MMA را مشاهده می کنم مطمئنا این رشته را به جای کشتی انتخاب می کردم چرا که MMA انتها ندارد اما در کشتی وقتی یک ورزشکار قهرمان المپیک می شود، دیگر به
تیموریان: این حادثه همیشه در ذهنم می ماند
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرورزشی، یکی از این اتفاقات، اخراج آندو تیموریان بود. اخراجی عجیب که از داور باتجربه ای مثل علیرضا فغانی بعید به نظر می رسید. دیروز برای دقایقی با آندو صحبت کردیم. این بازیکن به قدری عصبانی بود که صدایش از عصبانیت می لرزید. او به ما گفت: فعلاً وقت مصاحبه نیست. اصلاً نمی توانم باور کنم چنین اتفاقاتی افتاده و به قدری عصبانی هستم که نمی توانم مصاحبه کنم. او
بهروان پرده از رازهای تبریز برداشت
نمی دانم چه کسی به این ها این اطلاع را داده واقعا متعجب هستم. بهروان در واکنش به این سوال که علیرضا منصوریان مدعی شده بود یکی از ناظران فدراسیون فوتبال این اطلاعات نادرست را در اختیار نیمکت تراکتور قرار داده، گفت: اصلا اینطور نبود. ناظر بازی آقای شمس بودند و بنده در کنار ایشان حضور داشتم. باید کمی انصاف داشته باشند. سازمان لیگ کارش را به درستی انجام داده و اینگونه می خواهند عملکردشان را
جشن بقا بجای جشن صعود!
قهرمانی در جام حذفی را به دوش می کشد ، این فصل را به خاطر تصمیمات غلط برخی ها!!! به جایی رساند که آنان نیز برای ماندن در لیگ برتر تا روز آخر صبر کردند و حتی صدها سکه برایش هزینه کردند . ملوانان حتی برای گرفتن جشن بقا در لیگ برتر تا دقیقه 94 آخرین بازی صبوری به خرج دادند ، آیا به نظر شما شایسته تیمی مثل ملوان است که صدها سکه به جهت بقا در لیگ برتر پاداش بگیرد؟ آیا آن همه خوشحالی در
حسین فرکی: مردم آذربایجان فریب نخورید
گذارم. شعار هواداران زیبنده نبود و همان ها هم آمدند و بعد از قهرمانی حلالیت طلبیدند. این اتفاقات برای هر تیم و مربی ای قابل پیش بینی است و باید مصمم تر و با کار بهتر به دنبال پایان خوب بود. فعلا می خواهم استراحت کنم من با سپاهان قرارداد مکتوب دارم و اما فعلا می خواهم استراحت کنم و بعدا درباره فصل آینده تصمیم می گیریم. خیلی خوشحالم به آسیا برگشتیم و به این قهرمانی و حضورمان در آسیا
فردوسی پور: مصدوم شدم اما رباط پاره نکردم
وبسایت رسمی برنامه نود - در خبرها آمده بود که عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده سرشناس برنامه 90 به شدت در بازی فوتبال مصدوم و رباط صلیبی پای او پاره شده است. به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرورزشی، بر همین اساس با خود فردوسی پور تماس گرفتیم تا از صحت و سقم ماجرا سر در بیاوریم. سلام آقای فردوسی پور، خدا بد ندهد؟! سلام، ممنون از تماس شما ولی چیز خاصی نیست.
فرکی: دوباره با سایپا بازی نمی کنیم
به گزارش قدس آنلاین، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان با شایستگی قهرمان لیگ برتر شده و جا دارد به همه مسئولان سازمان لیگ تبریک بگویم که در چنین شرایطی لیگ را بسیار منظم برگزار کردند. حسین فرکی درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فکر می کنم سپاهان شایسته این قهرمانی بود. ما در نیم فصل دوم و از همان ابتدا با این هدف به مسابقات ورود کردیم که این عنوان را کسب کنیم. لطف
گل محمدی: دوست دارم ارتباط خوبی بین کی روش و مربیان ایرانی وجود داشته باشد
جلسه از تمرین تیم ملی این ارتباط را برقرار کرد؟ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: همه می دانند کی روش مربی بزرگی است و تجربیات گرانبهایی دارد که اگر بتواند آنها را به مربیان ایرانی انتقال دهد باعث رشد و حرکت فوتبال ایران می شود به اعتقاد من این تبادل اطلاعات مهمتر از این است که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده یا قهرمان جام ملت های آسیا شود. گل محمدی در پاسخ به این نکه به نظر
هدف از جو اصفهان ستیزی در کشور چیست؟
شایستگی خودش را خورده و تا اینجا کار کرده است و در رشته فوتبال به استاندارهای بالایی در بازی رسانده است. امیدوارم طوری فضا را جلوه ندهند که جو اصفهان ستیزی دامن ذوب آهن را بگیرد و ما مجبور شویم بهای آن را در فینال پس دهیم. اول فصل می گفتم سهمیه می گیریم، همه می خندیدند قبل از شروع لیگ اگر می گفتم ما قصد گرفتن سهمیه را داریم. همه به ما می خندیدند و خیلی ها را جاه طلب می دانند. در
مدیر شبکه سه: چرا در حاشیه را تمام کردیم/ تا پایان سال کل تولیدات تلویزیون اچ دی خواهد شد
نمی کنند و متأسفانه این مساله را باید سامان داد. پخش فوتبال با این حجم در تلویزیون درست است؟ مدیر شبکه سه سیما فوتبال را یک نیاز کاذب عنوان کرد و با طرح این پرسش که آیا پخش فوتبال با این حجم درست است؟ یادآور شد: مخاطب شبکه سه دیگر عام تر شده است؛ مثلا ساعت 10 شب خانم خانه دار حقش این است که یک جُنگ خوب ببیند یا مسابقه فوتبال؟ به نظر می رسد فوتبال در جامعه ما بیش از آن که فایده
متن کامل قانون خروج غیرتورمی از رکود+ ابلاغیه رئیس مجلس به روحانی
، اسناد تعهدی خاصی را با عنوان اوراق تسویه خزانه صادر می کند و در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی و تعاونی طلبکار و متقابلاً بدهکار قرار می دهد. این اسناد صرفاً به منظور تسویه بدهی اشخاص یادشده به دولت مورد استفاده قرار می گیرد. جمع مبلغ اوراق تسویه خزانه که به موجب این ماده صادر می شود و در اختیار طلبکاران قرار می گیرد، به صورت جمعی- خرجی در بودجه های سنواتی درج می شود. ب- همه ساله به
بدهی های فصول گذشته مشکلات صبا را چند برابر کرد
تعداد زیاد دعوت شدگان کار سختی برای حضور در فهرست نهایی دارم اما تلاشم را می کنم. هافبک ملی پوش تیم فوتبال صبای قم در مورد وضعیت صبا گفت: امسال، سال سختی را با صبا گذراندیم و بدهی های تیم از فصول گذشته سبب شد مشکلات مالی تیم دوچندان شود البته شرایط در نیم فصل نخست خیلی بهتر بود اما در دور برگشت همه چیز دست به دست هم داد که نتایج خوبی نگیریم. علیمحمدی بیان داشت: حمایت ها از صبا
برانکو: به نژادفلاح گفتم عاشق ایرانم و سه ماه اول را رایگان کار می کنم
فصل آینده نیاز است و انتظاراتی که از وی وجود خواهد داشت خاطرنشان کرد: من یکی از چرخ دنده ها هستم که باید کار خود را درست انجام دهد. چرخ دنده های بسیار دیگری هم وجود دارد. روشن است که ما در مشکلاتی بسر می بریم. امیدوارم مزایده ای که اتفاق می افتد انتظارات باشگاه را برآورده کند. به طوری که تنها دغدغه و وظیفه ما کار در زمین فوتبال باشد. پرسپولیس یک سنت قدیمی در فوتبال ایران است که ریشه های عمیقی دارد و من مطمئن هستم پرسپولیس دوباره خود را جمع خواهد کرد.
مارسلو:آنچلوتی باید رئالی بماند
وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع برزیلی و با سابقه تیم فوتبال رئال مادرید خواهان ادامه حضور مربی ایتالیایی کهکشانی ها شد. به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، شب گذشته مارسلو بعد از برد 4 بر یک مقابل اسپانیول و همچنین برد یک بر صفر بارسا برابر اتلتیکومادرید و قهرمانی این تیم، اظهار داشت: باید به بارسا به خاطر کسب قهرمانی فصل جاری تبریک گفت. تا جایی که امکان داشت، با این تیم رقابت کردیم
خلعتبری: مگر ما باعث قهرمان نشدن تراکتورسازی شدیم؟/ اراده قهرمانی آسیا در سپاهان وجود دارد
این تیم جدا شوم. من با سپاهان قرارداد دارم و می خواهم امسال را هم با همین تیم ادامه دهم. باید درآسیا برای رسیدن به قهرمانی فکر کنیم و همه تلاش مجموعه سپاهان این است که این اتفاق مهم رخ بدهد چرا که شایستگی رسیدن به این عنوان در مجموعه سپاهان وجود دارد.
حاشیه: جمشید بسم اللهِ تبریز کی بود؟
جدول امتیازات لیگ را نمی دانست، با پسر کوچکش به ورزشگاه آمده بود تا تراختور را حمایت کند، تا لذت ببرد از وزیدن باد بر پرچم سرخ. با سوت پایان فغانی همپای بازیکنان شادی کرد، روی سکوها آوازهای آذری خواند و بعد که خبر رسید تیم محبوبش شکست خورده قلبش در هم فشرده شد. در راه برگشت چه توضیحی می توانست به پسر کوچکش بدهد تا او را قانع کند که همه این اتفاقات بازی است. که فوتبال یک ورزش است و شکست
نظر هیات مدیره استقلال درباره قلعه نویی
شان پر افتخارترین مربی استقلال را حفظ کنند. کسی که در دل همه مشکلات فنی و روحی تیمش تنها به یک عامل گیر می داد، بی پولی! حالا اما هیات مدیره که اعضایش بلافاصله بعد از دربی به دنبال ایجاد تغییر بودند تمام ضوابط حرفه ای را در قبال او رعایت کردند. آنها که در نیم فصل اول امکان اخراج قلعه نویی را داشتند دست نگه داشتند، این روند را ادامه دادند تا پایان فصل و تیم همه چیزش را باخت و تنها می توان
فرکی: می خواهند قهرمانی ما را لوث کنند
بمانید؟ من یک سال دیگر قرارداد دارم ولی هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام. فعلا دوست دارم استراحت کنم و بعدا در مورد آینده حرف بزنم. *در مقطعی برخی هواداران سپاهان علیه شما شعار دادند.در مورد آن روزها چه صحبتی دارید؟ من دیگر به گذشته فکر نمی کنم و آنها را هم می بخشم. آن زمان هم گفتم که تعدادشان زیاد نیست و ما با این مسائل از هدف مان دور نمی شویم. *لیگ امسال از لحاظ فنی چطور بود؟ در مجموع متوسط بود و تعطیلی ها روی کیفیت تیم ها تاثیر منفی گذاشت. با این حال نیم فصل دوم بازی ها شکل بهتری گرفت و مسابقاتی دیدیم که جذاب بود. ...
گل محمدی: در چهار سال گذشته ارتباطی بین مربیان لیگ و کی روش نبوده است
باشیم ، هیچ گاه فرصت مناسبی دست نداد تا تمرینات تیم ملی را از نزدیک ببینیم. وی یادآور شد: کی روش مربی بزرگ و در سطح جهانی است و تجربیات خیلی خوبی دارد که می تواند در اختیار مربیان تیم ملی قرار دهد. گل محمدی همچنین در زمینه ماندنش در تیم ذوب آهن نیز خاطرنشان کرد: با مسئولان این باشگاه صحبت هایی انجام شده و پیش نویس قرارداد اولیه نیز امضا شده است و علاقه دارم در این تیم بمانم چرا که زحمات
بنگر: فصل خوبی نبود
خواهد داشت نگران این قضیه نیستید؟ خیر، فوتبال حرفه ای شده و بازیکنان در شرایط خاص بعضی کارها را انجام می دهند. آن بازی تمام شد و یک بازی دیگر مقابل یک تیم عربستانی دیگر خواهد بود. *فصل بعد در پرسپولیس خواهی ماند؟ من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و باید ببینم شرایط باشگاه چه خواهد شد. *خودت چه شرایطی داری؟ من فصل را خوب شروع کردم ولی یک مصدومیت باعث شد چند بازی را از دست بدهم و فقط برای اینکه کنار تیم باشم تلاش می کنم هر چه زودتر به شرایط آمادگی برسم. ...
راک در کف خیابان
دانش تئوری موسیقایی هم دارد، کار ما را پسندید و از آن لذت برد. خوبی اجرا در خیابان هم همین است که اگر کسی صدای ساز را دوست نداشته باشد، خیلی ساده از کنار نوازنده ها می گذرد و چند ثانیه بعد همه چیز را فراموش می کند، اما کسی که این موسیقی را دوست داشته باشد، می ایستد و از آن لذت می برد. تهران هنوز تا تبدیل شدن به شهر هنر و زیبایی راه زیادی دارد. با این حال، فعلاً تا زمانی که گروه های موسیقی خیابانی جانی برای نوازندگی داشته باشند، لابد می شود امیدوار بود که گاه در گوشه و کنار، مرزهای زیبایی شناسی زندگی روزمره در این شهر اندکی جابه جا شود. ...
فریرا دو سانتوس با تراکتور سازی تمدید کرد
وبسایت رسمی برنامه نود - فریرا دو سانتوس، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در جریان سفر تیمش به امارات به منظور دیدار با الاهلی امارات، مذاکراتی را باشگاه تراکتور سازی در خصوص تمدید قرارداد انجام داده و به توافق رسیده بود. به گزارش وبسایت نود، این بازیکن برزیلی یک فصل دیگر نیز در تراکتور سازی حضور خواهد داشت. تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در فصل چهاردم لیگ برتر به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر شناخته شد.