چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸

ماهینی: از کی روش ممنونم که فراموشم نکرد

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک نیم فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و همه هم می دانند من عاشق پرسپولیسم. باید دید تکلیف نهایی ما چه می شود اما فعلا که کنار ملوان هستم. به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، حسین ماهینی در خصوص دعوت مجددش به تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین احتمال بازگشتش به تیم فوتبال پرسپولیس صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید. * مدت زیادی است که سکوت کرده ای، رفتن به انزلی انگار سرآغاز یک دوره سکوت طولانی بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)