سایر منابع:
سایر خبرها
پلی میکر آمد، سپاهان قهرمان شد
گذشته با شایعاتی همچون خداحافظی از مستطیل سبز در پایان فصل روبه رو شد به خصوص که گفته شد در صورت قهرمانی سپاهان و بالا رفتن جام توسط محرم، این بازیکن خبر خداحافظی اش را رسماً علنی خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد و محرم علاوه بر حضور در جشن قهرمانی چنان باانگیزه نشان داد که نگرانی های طرفداران سپاهان از بابت خداحافظی او از بین برود. دیروز از دیار زاینده رود خبر رسید با بسته شدن پرونده
امروز ؛ خداحافظی استقلال با قلعه نویی
، پایان کارش را با استقلال اعلام کنند. البته روز گذشته هیچ یک از اعضای هیأت مدیره و همین طور افشارزاده مدیرعامل باشگاه این خبر را تأیید نکردند ولی احتمالاً پیش بینی ها درست از آب درمی آید. از سوی دیگر، خبر رسید نزدیکان امیر قلعه نویی دو روز است از او می خواهند استعفا دهد تا کار به بیانیه هیأت مدیره کشیده نشود. در این حالت، قلعه نویی یک قدم جلوتر خواهد بود و با انتشار نامه خداحافظی اش، یک گام رو به
برخلاف خیلی ها من پول حلال سر سفره زن و بچه ام می برم
جدی جدی در استقلال دیواری کوتاه تر از دیوار تو نیست که همواره مقصر ناکامی ها معرفی می شوی؟ گفته بودم که دیوار من از همه کوتاه تر است اما کسی جدی نگرفت. نمی دانم شاید این هم قسمت ما بود که بشویم سیبل برخی ها تا بر خلاف واقعیات، خودشان را متعصب جلوه بدهند. چرا در دربی بازی نکردی؟ خیلی حالم بد بود. چند روز زیر سرم بودم چون به ویروسی مبتلا شده بودم که به گفته پزشکان متخصص طول درمانش حداقل یک هفته تا 10 روز زمان می برد. حتی با این بیماری من با زدن سرم و چند آمپول جلو
قراردادت تمام شد، برو
مدیران استقلال دو فصل کابوس وار و ناامیدکننده را در حالی سپری کردند که همواره حاشیه امنیتی فوق تصور برای سرمربی ناموفق شان ایجاد کرده بودند. براساس قرارداد امیر قلعه نویی به مدت سه فصل هدایت آبی پوشان را عهده دار بود اما استقلال قلعه نویی دو فصل از سه فصل موجود در قرارداد را با بدترین نتایج ممکن به پایان رساند، اگرچه گروهی ساده اندیشانه بعد از شکست سنگین استقلال مقابل تراکتورسازی از تغییرات روی
افشارزاده گفت قلعه نویی انتظار هواداران را برآورده نکرد
وجود دارد و بعد هم مسائلی مانند مذاکره، اجاره، انحلال و... حالا هم راهکارهایی که باید عملیاتی شود و تصمیماتی که باید گرفته شود، برعهده وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و هیأت واگذاری است. نکته ای که ما انجام دادیم این بود که شورای واگذاری را قانع کردیم که بحث انحلال مطرح نشود و غیر از انحلال هر احتمال دیگری وجود دارد. باتوجه به صحبت های افشارزاده، آیا شما از نتایج استقلال در 2 فصل اخیر
مرد باشید، خودتان در دربی یک کاری کنید
...، دربی را دیدی؟ بله، خیلی به دل نمی نشست اما همین که مساوی اعصاب خردکن نشد، بازهم جای شکرش باقی است. البته امتیاز این بازی به درد کسی نمی خورد و همین مسئله از حساسیت دربی کاسته بود. در مورد دعواهای پس از بازی هم چیزی به گوش تو رسید؟ یک چیز هایی شنیدم. به هر حال دعوا و درگیری هم جزئی از دربی است. تعصب و حساسیت وجود دارد ولی چرا حنیف این بار واکنش نشان داد؟ چرا قبلاً چنین کاری نکرده بود؟ منظورت این است که سوشا مکانی عدد 6 را نباید نشان می داد؟ واقعاً سردرنمی آورم. این کارها برای چیست؟ اصلاً ...
اگر قلعه نویی می خواهد استقلال را خوار و ذلیل تر از این کند بماند / چرا نام 10 استقلالی خائن را فاش نمی ...
/> * با همه این ها شنیده اید قلعه نویی قصد ماندن در استقلال را دارد؟ - چه انتظاری دارید؟ وقتی یک مربی خودش هیئت مدیره را می چیند باید هم بماند. من در نیم فصل هم گفتم هیئت مدیره ای که توسط سرمربی تیم اداره می شود مشخص است که از او حمایت می کند. وقتی سرمربی استقلال بعد از این همه ناکامی و درست بعد از باخت برابر پرسپولیس می گوید: "باید برای ماندن در فصل آینده خودم تصمیم بگیرم" آن
توفان آبی در راه است
شماری می کنند! در چند هفته پایانی لیگ برتر، اعضای هیأت مدیره استقلال قصد برکناری سرمربی شان را داشتند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا او تا پایان لیگ چهاردهم ماندنی شود. درباره آینده نیمکت استقلال باید گفت مسلماً در لیگ پانزدهم سرمربی دیگری روی نیمکت این تیم خواهد نشست. بهرام افشارزاده برخلاف علاقه اش و به اصرار وزارت ورزش و جوانان، مدیرعاملی استقلال را در لیگ چهاردهم عهده دار شد
عالیشاه: هرگز عدد 6 و 10 را نشان نمی دهم
در این فصل شرمنده هواداران شدیم و بازی هایی که خیلی مهم بود را باختیم اما خدا را شکر که در دربی و لیگ قهرمانان آسیا تا حدود زیادی توانستیم از خجالت هواداران خودمان دربیاییم. شما باید مشکلات ما را هم در نظر بگیرید. از ابتدای فصل چند بار مدیرعامل و سرمربی ما تغییر کرد؟ مشکلات مالی چقدر به ما لطمه زد؟ استقلال را چطور دیدی؟ استقلالی ها خیلی تحت فشار بودند، شرایط ما هم در لیگ برتر
برانکو: تیمی که دربی را برده در بحران نیست
در بازی با الهلال است چون لیگ قهرمانان آسیا ویژگی ها و خصوصیات مهمتری نسبت به لیگ برتر دارد، البته ما مثل هر تیم دیگری مراقبت خواهیم کرد تا نتیجه را حفظ کنیم و مقابل الهلال در فاز حمله و دفاع همه بازیکنان به خوبی وظایف شان را انجام خواهند داد. آنچه مسلم است ما باید برای کسب پیروزی و استمرار نتایج قبلی مان عاقلانه و صبورانه رفتار کنیم و احساس و عقل ما توام با صبر باشد تا نتایج خوبی رقم بخورد.
جلسه مهم در ورزشگاه شریعتی/ رای کارشناسان و پیشکسوتان به ماندن سایپا در کرج
اسماعیل حیدرپور خبرآنلاین- البرز: گل محمدی مدیر کل اداره ورزش استان البرز از فوتبال های قدیمی کرج و از همدوره های علی کفاشیان در آکادمی فوتبال ایران است. فوتبالیست قدیمی شاهین کرج حالا در کسوت مدیرکل ورزش استان دغدغه های خاص خودش را نسبت به ادامه فعالیت تیم سایپا در ادامه رقابت های لیگ برتر دارد. اینکه سایپا در البرز بماند یا برود. موضوع مهم مطرح شده در جلسه مهم رضا گل محمدی با تعدادی از پیشکسوتان، صاحب نظران، کارشناسا
برانکو:الهلال سخت ترین حریف پرسپولیس است/برای بازی فردا نمی توانم قولی بدهم
الهلال جمع کردیم و امروز بار دیگر بازیکنان را در مورد تیم مطلع می کنیم. بنا نیست نقشه های خودمان را مشخص کنیم. با فلسفه خودمان را بر حریف تحمیل می کنیم. در بازی با استقلال دو مهاجم خود را کمی دگرگون در زمین نشان دادیم. هم مهدی طارمی و هم علیپور و هم عباس زاده وظایف خود را در خط دفاع انجام می دهند. از بابک حاتمی و علی عسگر می خواهم که به خط حمله کمک کنند و قطعا مهاجمان ما نفرات اول خط دفاع ما خواهند
برانکو: باید مقابل الهلال عاقلانه رفتار کنیم نه احساسی/ منتظر هواداران در "آزادی" هستیم
افزود: البته الهلال سال قبل هم می توانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود اما به خاطر یک معجزه نتوانست قهرمان شود. بازیکنانم به من و تمام هواداران این خوش بینی را داده اند که با بازی برابر الهلال عربستان بتوانیم به زیباترین وجه ممکن فصل را به پایان برسانیم. انتظار دارم شمار زیادی از هواداران به ورزشگاه بیایند تا اصلی ترین کمک را آن ها به ما بکنند. کما اینکه در دیدار مقابل النصر عربستان آن ها بودند که
برانکو: به نژادفلاح گفتم عاشق ایرانم و سه ماه اول را رایگان کار می کنم
شده خوشحال هستم. برانکو درباره دربی و اینکه بعضا درگیری پس از بازی از خود بازی برجسته تر شد تصریح کرد: همانطور که گفتم ما به هدف خودمان یعنی خوشحالی هواداران رسیدیم. آن اتفاق نیز حتی بخشی از خود بازی نبود بلکه در پایان بازی روی داد. دقیقا نمی دانم چه شد ولی تا جایی که شنیدم بازیکن استقلال به سوشا مکانی هجوم آورد و او هم دفاع کرد. خدا را شکر این ماجرا زود تمام شد و آنها را جدا کردند
آقای قلعه نوعی گناه شما قابل بخشش نیست!!
هنوز چند دقیقه ای از به صدا در آمدن سوت پایان آخرین بازی نگذشته بود که کادر فنی باشگاه به یادشون افتاد که بعد گذشت سی هفته افشاگری کنند ! اینکه در این فصل ده بازیکن کم کاری کردند ، در بازی آخر بیگ زاده به دستور مربی گوش نداده و داخل زمین نرفته و از این قبیل صحبت ها . بعد از شنیدن صحبت های آقایان کادر فنی چند سوال در ذهنمان به وجود آمد. 1- دوستان زمانی که متوجه شدند که تعدادی از
نظر هیات مدیره استقلال درباره قلعه نویی
نیست که اعضا با خیالی راحت تر می توانند در جلسه برای قلعه نویی تصمیم بگیرند. آنها که می دانند قلعه نویی قراردادی با استقلال ندارد ، در این جلسه تنها کافی است صورتجلسه ای تنظیم کنند ، در آن از زحمات بی دریغ امیر قلعه نویی در یک دهه گذشته تشکر کنند و ضمن آرزوی موفقیت برای او اعلام کنند هیات مدیره حق خود می داند که مذاکرات با گزینه های دیگر را آغاز کند. به همین سادگی دوران قلعه نویی و استقلال تمام می شود و در حقیقت به او گفته اند:تشکر و خدانگهدار! البته اگر هیات مدیره استقلال یک بار شهامت انجام تصمیم گیری داشته باشد! ...
فرکی: می خواهند قهرمانی ما را لوث کنند
بمانید؟ من یک سال دیگر قرارداد دارم ولی هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام. فعلا دوست دارم استراحت کنم و بعدا در مورد آینده حرف بزنم. *در مقطعی برخی هواداران سپاهان علیه شما شعار دادند.در مورد آن روزها چه صحبتی دارید؟ من دیگر به گذشته فکر نمی کنم و آنها را هم می بخشم. آن زمان هم گفتم که تعدادشان زیاد نیست و ما با این مسائل از هدف مان دور نمی شویم. *لیگ امسال از لحاظ فنی چطور بود؟ در مجموع متوسط بود و تعطیلی ها روی کیفیت تیم ها تاثیر منفی گذاشت. با این حال نیم فصل دوم بازی ها شکل بهتری گرفت و مسابقاتی دیدیم که جذاب بود. ...
بهاره رهنما :به شیوه خودم در این دنیا قدم می زنم (عکس)
بودن شد. این اتفاق رسانه ای که با واکنش شدید بهاره رهنما و هوادارانش روبرو شد یک لشگرکشی دوطرفه در رسانه ها و فضای مجازی را باعث شد. این اتفاق و همینطور حواشی مربوط به اجرای نمایش بسیار پرفروش دورهمی زنان شکسپیر باعث شد تا بهاره رهنما از مطرح ترین چهره های زنان در عرصه فرهنگ سال گذشته محسوب شود. گفتگوی صریحی با او داشتیم درباره این اتهامات. اگر در انتهای خواندن این مصاحبه
خطیبی: به زودی حرف هایم را در خصوص اتفاقات روز آخر لیگ خواهم زد
و مطمئن باشد امسال بیشترین آمار مردودی را در کشور، استان ما خواهد داشت. به این خاطر که دانش آموزان بابت اتفاقات رخ داده از نظر روحی خیلی ضربه خوردند. در بازارچه های تبریز هم که بروید به خوبی می شود تشخیص داد مردم و مغازه دار ها چقدر ناراحت و دل شکسته هستند. همان طور که گفتم نمی شود در مدت کم در این مورد حرف زد و ان شالله سر فرصت حرف های زیادی در مورد این اتفاقات رخ داده خواهم زد. سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. ...
قضاوتم در دربی تودهنی محکم به کسانی بود که می گفتند استقلالی ام
داوران شما را برای قضاوت دربی 80 انتخاب کرد، پرسپولیسی ها موضع گرفتند که داوری ممکن است به سود استقلال باشد. پس از پایان بازی هم امیر قلعه نویی مدعی شد که آنقدر به حق وردی فشار آوردند تا پنالتی روی امید ابراهیمی را نگیرد. نظرتان در مورد این صحبت ها چیست ؟ - پیش از این هم برخی افراد درباره من صحبت هایی را مطرح کرده بودند که آنها را به خدا واگذار کرده بودم. الان هم همین کار را می کنم. من به
فوتبالیست ارومیه ای از سوی کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نایب رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با پایان یافتن دیدارهای لیگ برتر کشور مطمئنا اردوهای تدارکاتی تیم ملی با جدیت تمام آغاز می شود و بسیار خوشحالیم که نام فرشاد احمدزاده در لیست 32 نفره کارلوس کی روش قرار دارد. عیسی زینالی اظهار کرد: احمدزاده روز جمعه گذشته به همراه تیم تراکتور سازی تبریز به
بیک زاده: آقایان در دربی به استقلال گل زدند و مشت گره کردند/اگر بیانی دروغ گفته، قلعه نویی تکذیب کند
از چنین حرف هایی متشنج کردن جو است. امسال همه به اندازه کافی سختی کشیدیم و این بحث ها دیگر درست نیست. بیک زاده مکثی می کند و ادامه می دهد: کلا دیواری کوتاهتر از من در استقلال نیست. هنوز خرداد سال 65 در ذهن هواداران است که چطور آقایان به استقلال گل زدند و برای هوادارانش مشت گره کردند. این صحنه از یاد هواداران استقلال نرفته است. واقعا ناراحتم به خاطر حرف هایی که این دوستان می زنند. خیلی از بازیکنان استقلال امسال با وجود داشتن پیشنهادهای خوب حتی در نیم فصل ماندند و بدون پول بازی کردند و حالا خیانت کار خوانده شده اند. ...
درگیری بازیکن استقلال با مربی پس از شکست در دربی
بازیکن ملی پوش استقلال پس از شکست در دربی با مربی تیم در رختکن درگیر شد. به گزارش نامه ، امیر قلعه نویی در دیدار دربی هاشم بیک زاده را نیمکت نشین کرد و زمانی که در اواسط بازی قصد داشت وی را به زمین بفرستد، با واکنش منفی این بازیکن مواجه شد. بیک زاده به بهانه ناآمادگی اعلام کرد که به زمین نخواهد رفت تا نشان دهد به نیمکت نشینی خود معترض بوده است. پس از پایان بازی
طارمی: این بار با عشق بیشتری به عربستان می روم/ الهلال را با هواداران می بریم/پرسپولیس مرا بخواهد مذاکره ...
پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همراه پرسپولیس و برای بازی با النصر به عربستان رفتم و برای اولین بار خانه خدا را زیارت کردم. آن بار مانند یک خواب و رؤیا برایم گذشت؛ این دفعه با عشق بیشتری به عربستان خواهم رفت. مهدی طارمی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 80، دعوت به اردوی تیم ملی و همچنین مقصد احتمالی بعدی خود صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید.
جدایی افشارزاده و آغاز بلاتکلیفی استقلال
رفت، شانس قهرمانی را از دست داد و عاقبت از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز عاجز ماند. این در حالی بود که امیر قلعه نویی در شروع و حتی بارها در طول فصل قویا قول قهرمانی داده بود و حتی عنوان کرد با وجود اینکه هیچ مربی قول قهرمانی نمی دهد اما من این بار قول می دهم استقلال جام را بالای سر ببرم. با پایان یافتن این مسابقات امیر قلعه نویی که هر دو دربی رفت و برگشت را به پرسپولیس
سوشا مکانی: از این به بعد همه جا 6 را نمایش می دهم / همین حنیف رکورددار نشان دادن عدد خیالی 4 است
پرسپولیس نیوز : سوشا مکانی بعد از پایان دربی روز جمعه که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید به سمت تماشاگران استقلال عدد 6 را نشان داد تا به درگیری با حنیف عمران زاده منجر شود. در همین ارتباط با سوشا مکانی یکی از بهترین های دربی 80 پایتخت دقایقی گپ زدیم که به اعتقاد خودمان مصاحبه بدی نشد البته تا نظر شما خواننده گرامی چه باشد! از عملکرد خودت در دربی اخیر راضی هستی
گردانی: به خاطر شعارهای شان علیه آندو خجالت بکشند
ایرانپوریان و کیانی دو بزرگ تیم تشکر کنم که همه جوره هوای من را در جلسه داشتند. اما کیانی می گفت تونی بیشتر از مصاحبه های تو ناراحت است؟ بله این مساله هم مطرح شد و من گفتم که هیچ قصد و غرضی نداشتم. همانجا از تونی عذرخواهی کردم و جا دارد از ذوالفقاری، سرپرست تیم که یک بزرگتر دلسوز برای من است هم بابت حرف هایی که احتمالا زدم عذرخواهی کنم. یعنی همه چیز ختم به خیر شد و باشگاه
بیرانوند: پسرتو نی بغلم کرد گفت گریه نکن
حریف ما نمی شوید.یکی دیگر گفت فصل بعد پیش خود ما هستید.گفتم ایرادی ندارد حالا که ما قهرمان نشدیم این ها خوشحال باشند.به رختکن که رفتم متوجه شدم جفت ما در خواب و رویا بودیم و سپاهان قهرمان شده است. دروازه بان نفت درباره هجوم تماشاگران تراکتورسازی به زمین گفت: از این بابت خیلی متاسفم.هواداران آذری آدم های خوبی هستند اما اتفاقاتی که افتاد سوژه همه سایت ها شده است.من از دقیقه 84 دیدم
عمران زاده: من به سوشا گفتم
دفاع از طرفداران تیمم این کار را انجام دادم. حرکت من اصلا قشنگ نبود و من بعد از بازی دیدم مکانی به سمت طرفداران استقلال رفت و چندین بار عدد 6 را به آنها نشان داد. طبیعی است بازی را واگذار کرده بودیم و فشار زیادی تحمل می کردیم. من هم به سمت مکانی رفتم و به او گفتم این چه حرکتی است که انجام می دهی؟ در کل فکر کنم درگیری روی فشار عصبی طرفین اتفاق افتاد. می شد این اتفاق هم نیفتد؟ درست است؟
19 تازه وارد!
/> استقلال که در لیگ برتر ششم شده با هفت ملی پوش، بیشترین سهمیه بازیکن در بین تیم های لیگ برتری در تیم ملی را دارد. این درحالی است که سپاهان قهرمان لیگ چهاردهم (چهار بازیکن)، تراکتورسازی نایب قهرمان لیگ (سه بازیکن) و نفت تهران و ذوب آهن، تیم های سوم و چهارم جدول و فینالیست های جام حذفی که سهمیه های آسیا را نیز گرفته اند، چهار بازیکن در تیم ملی دارند. البته به غیر از این تیم ها فولاد، ملوان و