سایر منابع:
سایر خبرها
برخلاف خیلی ها من پول حلال سر سفره زن و بچه ام می برم
جدی جدی در استقلال دیواری کوتاه تر از دیوار تو نیست که همواره مقصر ناکامی ها معرفی می شوی؟ گفته بودم که دیوار من از همه کوتاه تر است اما کسی جدی نگرفت. نمی دانم شاید این هم قسمت ما بود که بشویم سیبل برخی ها تا بر خلاف واقعیات، خودشان را متعصب جلوه بدهند. چرا در دربی بازی نکردی؟ خیلی حالم بد بود. چند روز زیر سرم بودم چون به ویروسی مبتلا شده بودم که به گفته پزشکان متخصص طول درمانش حداقل یک هفته تا 10 روز زمان می برد. حتی با این بیماری من با زدن سرم و چند آمپول جلو
افشارزاده گفت قلعه نویی انتظار هواداران را برآورده نکرد
وجود دارد و بعد هم مسائلی مانند مذاکره، اجاره، انحلال و... حالا هم راهکارهایی که باید عملیاتی شود و تصمیماتی که باید گرفته شود، برعهده وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و هیأت واگذاری است. نکته ای که ما انجام دادیم این بود که شورای واگذاری را قانع کردیم که بحث انحلال مطرح نشود و غیر از انحلال هر احتمال دیگری وجود دارد. باتوجه به صحبت های افشارزاده، آیا شما از نتایج استقلال در 2 فصل اخیر
مرد باشید، خودتان در دربی یک کاری کنید
...، دربی را دیدی؟ بله، خیلی به دل نمی نشست اما همین که مساوی اعصاب خردکن نشد، بازهم جای شکرش باقی است. البته امتیاز این بازی به درد کسی نمی خورد و همین مسئله از حساسیت دربی کاسته بود. در مورد دعواهای پس از بازی هم چیزی به گوش تو رسید؟ یک چیز هایی شنیدم. به هر حال دعوا و درگیری هم جزئی از دربی است. تعصب و حساسیت وجود دارد ولی چرا حنیف این بار واکنش نشان داد؟ چرا قبلاً چنین کاری نکرده بود؟ منظورت این است که سوشا مکانی عدد 6 را نباید نشان می داد؟ واقعاً سردرنمی آورم. این کارها برای چیست؟ اصلاً ...
رییس جمهور: فشار و تحریم بی نتیجه و غیرقابل قبول است
های تروریستی به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهدافشان استفاده می کنند، اکنون باید بدانند این راه اشتباه است. زیرا در 15الی 16 سال گذشته هر کشوری که گروهی تروریستی را تأسیس و تقویت کرد در نهایت همان گروه، گریبان خودش را گرفت. رییس جمهور با تأکید بر اینکه جان انسان ها و بی گناهان فراتر از ملیت و اعتقادات مذهبی است، به تعبیر قرآن مجید در این خصوص که کشتن انسان بی گناه مساوی با کشتن همه
حسادت ضیاءالدین دری به فاطما گل!
نوشته که بخش اولش اصلا کلمات و جملات من نیست. یعنی آن بخش که گفته شده من قرار است از فاطماگل اقتباس کنم؛ اصلا چنین چیزی نیست. خود فاطماگل اقتباس است. از کار اقتباسی که دیگر اقتباس نمی کنند. اگرچه معمولا مصاحبه ها را خلاصه می کنند ولی باید به اصل مطلب وفادار باشند. بخش پایانی مصاحبه نسبتا درست است. البته من اشتباه کردم که نخواستم آنها قبل از انتشار با من چک بکنند. متاسفانه من اعتماد کردم. امیدوارم که
11متهم اتفاقات جنجالی روز پایانی لیگ در تبریز را بشناسید
. 2- آندرانیک تیموریان هافبک خلاق تراکتورسازی در دیدار حساس آخر فصل همه کار کرد. مرکز میدان را در دست گرفت، تیم را جلو کشید، گل زد و اخراج شد. تیموریان تا وقتی در زمین بود حاکم مرکز میدان بود، اما با اخراجش باعث شد تراکتورسازی عقب بکشد و پیروزی 3 بر یک را با تساوی تلخ 3 بر 3 عوض کند. هر چند اخراج تیموریان که به دلیل برخورد فیزیکی با بازیکن حریف صورت گرفت، در رقم خوردن تساوی
بنگر: سر استقلال را بریدیم، ساکت شان کردیم!
را کتک بزند و این هم از محسن بنگر که سمت هواداران پرسپولیس رفت و با حرکت دست به بریدن سر استقلال اشاره کرد. باور کنید فرق است میان شادی گل مهدی طارمی مقابل النصر که بعد از باز کردن دروازه حریف سعودی پرسپولیس با اشاره دست اعلام کرد پرسپولیس سر النصر را برید و شادی محسن بنگر که بعد از شکست دادن استقلال با حرکت دست، صحنه سر بریدن را شبیه سازی کرد. هر چند همان حرکت مهدی طارمی هم با وجود
طالب لو: استقلال به استقلال باخت!
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 0 اگر موافق باشی از دربی شروع کنیم. باور کنید تا 6 صبح نخوابیدم. بیشتر به خاطر مردم ناراحت بودم. شکست در دربی تحت هیچ شرایطی جالب نیست و واقعاً شب سختی را سپری کردم. روی گل پرسپولیس چقدر خودت را مقصر می دانی؟ طی یکی، دو روز گذشته برخی ها آگاهانه صحبت هایی را مطرح کردند که ماهیت شان برای من یکی رو شده است ولی شما بروید از 10 کارشناس دروازه بانی
رویاهای امیر علی اکبری این بار روی رینگ مبارزه
او همچنان نسبت به کشتی تعصب دارد و با چهره ای برافروخته از کری خوانی های رضاکایالپ سنگین وزن کشتی ترکیه علیه ایرانی ها خشمگین است: " اگر من کشتی می گرفتم اجازه نمی دادم او تا این حد بی ادبی کند و برای سنگین وزن های ما کری بخواند." علی اکبری با وجودیکه معتقد است محمد بنا با او و مرحوم بابک قربانی خوب تا نکرده و نتوانسته رقابت تنگاتنگ آنها را به خوبی مدیریت کند اما او را از لحاظ فنی و
دستفروشی یک ورزشکار – بازیگر + عکس
بیماری خاصی می شود. بازی خدری در این فیلم خوب هم دیده می شود و وی بلافاصله برای بازی در دمرل یدالله صمدی انتخاب می شود. در این فیلم او نقش یک بوکسور را ایفا می کند. ایرج خدری درباره آن روزها و دستمزدی که برای این دو فیلم گرفته به صراحت می گوید: برای دایان باخ حدودا 200 هزار تومان گرفتم و برای دمرل حدودا 700 هزار تومان. اگر بخواهیم به نسبت امروز بسنجیم باید بگویم آن زمان با 200 هزار تومان
دل مردم کرد از اول با انقلاب بود
از بیاناتی که آقای حسینی، آقای [رجبی ] فرمانده، آقای ملّاقادر دوست قدیمی ما بیان فرمودید. ان شاءالله که خداوند به همه ی شماها توفیق بدهد و کمک کند. بله همان طور که اشاره کردید، برادران شجاع و بااخلاص در منطقه ی کردنشین کم نبودند و در همه جای منطقه ی کردنشین، برادران مؤمن و بااخلاص وجود داشتند که برای انقلاب واقعاً مایه گذاشتند. گل سرسبد اینها، همین جوانانی بودند که در مجموعه های
عالیشاه: هرگز عدد 6 و 10 را نشان نمی دهم
چندان خوب نبود اما نتایج خوب مان در آسیا باعث شده بود روحیه بازیکنان و انگیزه ما برای شکست استقلال بیشتر شود، در حالی که استرس زیاد ناشی از باخت دور رفت و سایر نتایج این فصل اجازه نداد استقلال همان تیم همیشه باشد. این چندمین دربی تو بود؟ من در 3 دربی حضور داشته ام و تاکنون خوشبختانه بازنده نبوده ام. مهدی مهدوی کیا هم با شماره 2 در دربی ها نباخته ...
کارد به استخوان مدافع استقلال رسید؛اوضاع این طوری باشد می روم
. همین طور است. از این بابت متاسفم و از هواداران عذرخواهی می کنم. برای اینکه یک فصل خوب داشته باشید باید همه عوامل دست به دست هم بدهند. متاسفانه این اتفاق در استقلال نیفتاد. من با این امید به تیم اضافه شدم که آسیایی شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. * از بازی با پرسپولیس بگو. اگر ضربه سر رضا عنایتی گل شده بود شرایط جور دیگری می شد. ما بدشانس بودیم. مگر حریف چند
بهروان پرده از رازهای تبریز برداشت
. ما بعنوان سازمان لیگ برتر برنامه یکساله را ترتیب دادیم و اکنون منتظر برگزاری فینال جام حذفی هستیم. وی ادامه داد: برنامه تیم امید و بزرگسالان را لحاظ کردیم و بازی ها خیلی خوب برگزار شد. تا پایان بازی ها هم مشکلی نداشتیم و تنها در دو بازی تراکتورسازی – نفت تهران و پرسپولیس – استقلال مشکلاتی پیش آمد که باعث ناراحتی همه ما شد. این اتفاقات قشنگ نبود و باید تلاش کنیم که تحمل باخت را داشته
برانکو: تیمی که دربی را برده در بحران نیست
فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا قولی برای کسب پیروزی مقابل الهلال می دهد، تصریح کرد: باید با تیمی بازی کنیم که فینالیست دور قبل بوده و از حریف استرالیایی اش که قهرمان آسیا شد به مراتب بهتر بود و شایسته قهرمانی آسیا بود. برای همه روشن است که اوضاع دشواری خواهیم داشت و خوب نیست که بخواهم قولی بدهم اما قول خواهم داد که بازیکنان ما هر چه در توان دارند در زمین بگذارند چون آنها توان شان را برای باشگاه
هدف نشست ریاض تجزیه یمن است
/> وی با اشاره به زمینه های شروع انقلاب مردم یمن گفت: این انقلاب از آنجا شروع شد که درخواست های مردم و اعتراض های آنها نسبت به حکومت علی عبدالله صالح بی نتیجه ماند؛ مردم خواستار مشارکت در حکومت بودند، اما متاسفانه جهت حرکت انقلاب در دست امثال منصور هادی قرار گرفت. سید زیاد ادامه داد: عربستان سعودی همیشه به دنبال خنثی سازی تلاش های انقلابی از جمله حرکت 21 سپتامبر مردم یمن بوده است و
انصاریفرد:اراده ای برای واگذاری این دو تیم نیست
کاری برای ارتباط درست با هوادار انجام نمی شود. وی در رابطه با بازی دربی گفت: متاسفانه سال هاست که می شنویم این دو تیم در لیگ نتیجه نگیرند اما بازی دربی را ببرند دیگر تمام است، این صحبت ها تلقین بعضی از مسئولین است، این نمی شود که تیم هشتم بشود و به تیم های پایین جدولی ببازد بعد بیاید دربی را ببرد و بعد هم بگوییم که همه چیز حل شده است. چه کسی گفته که دربی از کل فصل مهمتر است؟ مردم
آیا سربازی در ایران حرفه ای می شود؟
استفاده بهتری کنیم، کار ارزشمندی است. وی ادامه داد: فکر می کنم یکی از بحث های خوب بین مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح در کمیسیون تلفیق همین بحث ها خواهد بود. نماینده مردم گچساران اظهار داشت: من موافق خرید خدمت سربازی هستم و فکر می کنم مجلس هم موافق باشد تا این موضوع سازماندهی شود. تاج گردون تأکید کرد: اگر بشود همزمان توافق کرد که اصل موضوع با نظر مقام معظم رهبری سامان
ایرانی ها درونگرا هستند
درحالیکه نوع برونگرا به تفرد و جدایی معتقد است بنابراین برونگرا ها و درونگراها در شناخت یکدیگر تاحدی مشکل دارند. مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اظهار داشت: در حال حاضر دیدگاه مسلط جهانی ، دیدگاه برونگرا است همان دیدگاه مسلطی که توسط آمریکا، انگلیس و فرانسه در جهان اشاعه و موجب می شود که درونگرایی به عنوان بخشی مهمی از ذهنیات انسان، مورد غفلت قرار بگیرد.
گل محمدی: دوست دارم ارتباط خوبی بین کی روش و مربیان ایرانی وجود داشته باشد
باشگاه های استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند همین که این اقدام صورت گرفته خوب است هر چند که شاید عملی نشود. بنابرین اگر برخی از نمایندگان مجلس بخواهند جلوی این خصوصی سازی را بگیرند باعث می شود تا مردم شاهد تضاد و تناقض و بروز مشکلات زیادی برای این دو باشگاه شوند. سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.
هدف از جو اصفهان ستیزی در کشور چیست؟
شود نتوان از موضوعی به این سادگی خبر گرفت بهتر است این افراد سر به گریان خودشان فروببرند تا اینکه بقیه را متهم کنند. البته روی صحبت من با مردم شریف تبریز نیست مسوولین باشگاه باید به این مساله رسیدگی می کردند و من از اینکه دیدم شادی آنها تبدیل به غم شد ناراحت شدم. از جو اصفهان ستیزی ابا دارم و می ترسم از جو اصفهان ستیزی که به راه افتاده، ابا دارم و می ترسم. ذوب آهن در این فصل نان
مدیر شبکه سه: چرا در حاشیه را تمام کردیم/ تا پایان سال کل تولیدات تلویزیون اچ دی خواهد شد
باید مرتب با مردم و مخاطبان اصلی ارتباط داشته باشیم. واقعیت ها را مطرح کنیم تا از حواشی جلوگیری شود و برداشت های غلط صورت نگیرد. گل آقا در بدترین شرایط سیاسی با همه شوخی می کرد یا حتی با کشیدن کاریکاتور مرحوم حبیبی، او را دستمایه طنز قرار داد ولی هیچ وقت حاکمیت با آن برخورد نکرد. مهم ترین دلیل حذف یک برنامه در شبکه سه چیست؟ میرحسینی یکی از مهمترین دلایلی را که منجر به حذف یک
پست جدید بعیدی نژاد درباره مذاکرات
های دفاعی و نظامی در این تاسیسات نگردد. برای اینکار اصول زیر باید روشن شده و در فرآیند حل و فصل ادعای مطرح شده در نظر گرفته شوند. 4- حل و فصل ادعای مطرح شده نسبت به انجام اقدامات هسته ای و یا اقدامات ممنوعه در تاسیسات غیر هسته ای شامل تاسیسات نظامی باید بر ارایه توضیحات لازم در همان مراحل اولیه طرح ادعا متمرکز شود تا موضوع در همان مرحله اول فیصله یابد. بر این اساس آژانس نباید فقط به
برانکو:الهلال سخت ترین حریف پرسپولیس است/برای بازی فردا نمی توانم قولی بدهم
مصدومان گفت: مشکلات عدیده ای در مورد بازیکنان داریم. خانزاده و صادقیان که محروم هستند. محسن بنگر هم پس از یک ماه دوری از تمرینات موفق شد 20 دقیقه مقابل استقلال بازی کند و علی عسگر هم مدت هاست که با مصدومیت مزمن دست و پنجه نرم می کنند ولی سایرین خوب هستند. کفشگری هم که شاه کلید ما در این مسابقه است در این بازی غایب است. برانکو در واکنش به اینکه در این تیم بحران است گفت: شما مسابقه ما مقابل
برانکو: باید مقابل الهلال عاقلانه رفتار کنیم نه احساسی/ منتظر هواداران در "آزادی" هستیم
محرومیت نداریم. محسن بنگر پس از یک ماه دوری از تمرین ها، موفق شد 20 دقیقه موفق را مقابل استقلال به میدان برود. اومانا و علی عسگر با مصدومیت مزمنی دست و پنجه نرم می کنند اما بقیه بازیکنان سالم هستند. البته کفشگری هم مصدوم است. او در این مسابقه شاه کلید ما بود. ما در برابر الهلال تسلیم نمی شویم. ما استقلال، بنیادکار و همین طور النصر عربستان را شکست دادیم، پس می توانیم الهلال را نیز شکست دهیم. ما تمام
عبودیت، راز سلوک بهجت العارفین
ای از حکمت و لطف الهی است. این غرض خلفت بنده و بندگی انسان هم العیاذ بالله از روی نقص ذات باری تعالی نیست بلکه لازمه کمال فعل است. غرض خدا لطف به فعل است نه رفع نیاز فاعل. در حدیث هم ربوبیت به معنای خدا شدن نیست بلکه شخص مالک و رب نفس می شود . اگر فنای فی الله می گوییم یعنی در مقام صفت چه می خواهم آنچه او می خواهد می خواهم. خوب این نوعی ربوبیت است. یعنی چنان رب نفسم شدم که الان نفسم فانی است خواسته های نفسم فانی در خواست الاهی است این همانی می شود که عبودیت انسان را به این مقام می رساند و ایت الله بهجت نیز نمونه ای از دست یابی به همین مقام عالی ربوبیت است. ...
از عطاران دیروز تا داروفروشان امروز
به گزارش تراز ، امروز هم بسیاری از عطاری های دیروز سر جای خود قرار دارند، اما کمتر خبری از عطاران قدیم هست، مردانی که به لب ورد و ذکر پروردگار داشتند و دست شان به گفته بسیاری از مردم، شفا بود. امروز به سراغ عطاری ها که می روی، به جای ظروف مسی حاوی داروهای گیاهی، جعبه هایی می بینی و قوطی های رنگ رنگ، حالا عطاران هم دارو فروش شده اند که نگفته درد را می دانند و درمانش را! کمتر کسی پی گفتن
فرکی: می خواهند قهرمانی ما را لوث کنند
تبریز افتاد اصلا به ما مربوط نمی شود. متاسفانه برخی می خواهند قهرمانی سپاهان ر ا لوث کنند و در حالی که در عصر ارتباطات قرار داریم، مطرح کردن برخی چیزها تعجب آور است. اگر هم اتفاقی افتاده، تقصیرها متوجه خودشان است. مگر امکان دارد در تبریز از نتیجه بازی سپاهان و سایپا اطلاعی نداشته باشند. این حرف ها اصلا پذیرفتنی نیست. چطور می شود گزارشگر بازی از نتیجه بازی ما مطلع بود؟ بهتر است مردم تبریز را فریب
بهاره رهنما :به شیوه خودم در این دنیا قدم می زنم (عکس)
متهم می کنند اما یک اتهام دیگ ررا هم مخالفانت متوجه تو ساخته اند. اینکه تو با استفاده از روابطت در حوزه کاری جا را برای دیگران تنگ کرده ای! یک شکل دیگر این انتقاد در واقع بیان شکایت آمیز از پرکار بودن توست. - این دیگر از آن حرف هاست. من در حوزه هایی فعال بودم که اتفاقا حوزه های سخت و پرزحمت فرهنگی محسوب می شوند. یعنی ادبیات و تئاتر. سال هاست که در سینما حضورم را کم کرده ام و به جز
راک در کف خیابان
آن قدرها بی دغدغه نیستند. ممکن است صدای سنتور یا ویولنی که خوب نواخته می شود، حتی در خیابان و با در نظر گرفتن این همه شلوغی و خستگی بتواند، شده برای چند دقیقه ، حال آدم ها را خوب کند و برای همین هم بیشتر مردم با لبخند از کنار نوازندگان آن رد بشوند، اما موضوع موسیقی راک و بخصوص گروه ها یا همان بند های خیابانی کمی متفاوت است. این موسیقی که نیاز به تمرکز و سواد موسیقایی دارد، بیشتر در