سایر منابع:
سایر خبرها
فخرالدینی: ماندنم در استقلال سخت است
جاری استقلال انتخاب کردند با این حال به تیم ملی دعوت نشدی. قسمت نبود که به تیم ملی دعوت شوم. در مورد نظرسنجی، هواداران به من لطف داشتند و دست تک تک هواداران را می بوسم. سایر بازیکنان هم می توانستند رای بیاورند ولی این لطف شامل من شد. البته هنوز خودرو به من اهدا نشده است. * این روزها انتقادات زیادی از امیر قلعه نویی می شود. به نظرت قلعه نویی برای فصل آینده در استقلال بماند یا
به عنوان کاپیتان هرگز به استقلال نباختم
این چندمین دربی ای بود که به عنوان کاپیتان برای پرسپولیس بازی کردی؟ اگر اشتباه نکنم 6 تا دربی به عنوان کاپیتان برای پرسپولیس به میدان رفته ام که خدا را شکر هرگز هم با بازوبند به استقلال نباخته ام. پس تو هم صاحب یک رکورد در دربی هستی؟ اسمش را رکورد نمی شود گذاشت. به هر حال لطف خدا بوده است و ... فصل خیلی تلخی را پشت سر گذاشتید. قبول داری؟ بله ولی با پیروزی
عمران زاده: من به سوشا گفتم
خواهیم. امسال چرا شرایط استقلال این گونه پیش رفت که تیم در نهایت ششم شد. خیلی چیزها دخیل بود و فقط به این اشاره کنم که همه چیز به کادر فنی و بازیکنان ربط پیدا نمی کرد. اول فصل اسپانسر خوب جلو آمد ولی با خصوصی سازی کمر تیم را شکستند. شما که می دانستید این تیم ها به همین زودی فروش نمی رود چرا این کار را کردید؟ لااقل همه چیز را به آخر فصل موکول می کردید. چه بگویم حرف زیاد است ولی
بیک زاده: گفتم بدنم بی جان است
استقلال می خواستند قلعه نویی را زمین بزنند؟ این را هم باید از خودش بپرسید نمی دانم چرا او این حرف را زده و بهتر است دیگر در موردش صحبت نکنم. تو که با قلعه نویی مشکل نداری؟ من با امیر قلعه نویی مشکلی ندارم و او را دوست دارم. همه می دانند امیر قلعه نویی من را دوست دارد اما متاسفانه مشکل برخی از اطرافیان سرمربی استقلال بودند که در طول فصل ذهنیت او را خراب کردند. شاید
بیانی: 10 بازیکن استقلال تصمیم گرفتند قلعه نویی را زمین بزنند و خیانت کردند
ادعا می کنی مسموم هستی، چرا روی نیمکت نشستی؟! مگر قرار نبود به تیم کمک کنی؟! این آقایان می خواستند قلعه نویی را زمین بزنند. البته او هم در رختکن همه آنها را به خدا واگذار کرد. قلعه نویی مربی نیست که روی زمین بماند بیانی با انتقاد از بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: یکسری بیرون از استقلال، بازیکنان را تحریک کردند تا تیم نتواند نتیجه بگیرد. آنها بدانند که قلعه نویی مربی نیست که روی
حاضرم ماشینم را بدهم، داربی گل بزنم!
تک گل من داربی را برد. پس با این حساب طعم گل زدن در داربی را به خوبی چشیده ای. گل زدن در داربی با همه بازی ها فرق می کند. وقتی می بینی به خاطر گل تو مردم اینجوری خوشحال می شوند و تا این حد جو عوض می شود، کیف می کنی و این لذت را با هیچ چیز عوض نمی کنی. جدا از بحث هوادارها، این گلزنی برای خود بازیکن هم می تواند خیلی جالب باشد. در این موضوع شک نکنید. گلزنی
اختصاصی 90 از رختکن استقلال بعد از داربی
بیرون آید اما این اتفاق رخ نداد تا هوادارانی که در صبح همان روز به تشویق وی و بازیکنان استقلال پرداخته بودند در نهایت تغییر موضع و علیه قلعه نوعی شعار حیا کن رها کن سر دهند. قلعه نوعی عصبانی از اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد و ناراحت از شرایطی که در آن قرار گرفته بود حرف هایش در رختکن بعد از بازی را با همان صحنه گل آغاز کرد او رو به طالب لو گفت: واسه چی در شرایطی که فرصت چندانی برای عکس
رجبی: ناآماده های استقلال به تیم ملی دعوت می شدند اما آماده های پرسپولیس نه/ قلعه نویی برای ادامه کار در ...
نظر شما فصل آینده استقلال باید با همین کادر فنی به کارش ادامه دهد یا خیر توضیح داد: امیر قلعه نویی افتخارات زیادی را برای باشگاه استقلال به دست آورده است. متاسفانه زمانی که این مربی افتخار به دست می آورد هیچ کس وقت نمی گذاشت تا درباره مسائل فنی صحبت کند اما حالا که نتیجه نگرفته همه طومار می نویسند. البته به نظر من قلعه نویی اگر بخواهد به کارش در استقلال ادامه دهد حتما باید تفکرش را تغییر دهد. به
بیک زاده: آقایان در دربی به استقلال گل زدند و مشت گره کردند/اگر بیانی دروغ گفته، قلعه نویی تکذیب کند
از چنین حرف هایی متشنج کردن جو است. امسال همه به اندازه کافی سختی کشیدیم و این بحث ها دیگر درست نیست. بیک زاده مکثی می کند و ادامه می دهد: کلا دیواری کوتاهتر از من در استقلال نیست. هنوز خرداد سال 65 در ذهن هواداران است که چطور آقایان به استقلال گل زدند و برای هوادارانش مشت گره کردند. این صحنه از یاد هواداران استقلال نرفته است. واقعا ناراحتم به خاطر حرف هایی که این دوستان می زنند. خیلی از بازیکنان استقلال امسال با وجود داشتن پیشنهادهای خوب حتی در نیم فصل ماندند و بدون پول بازی کردند و حالا خیانت کار خوانده شده اند. ...
از فرکی بدون لقب تا پرسپولیس برزخی و استقلال منزوی
فرستاد، بازیکنانش در تمرین آرام و قرار نداشتند حالا کجایند آنهایی که دورت را گرفتند و بازیکنانی را برایت فراهم کردند که خیلی مانده تا معنی بزرگی استقلال را بفهمند. امیر قلعه نویی آنجایی باخت که با همه بزرگان تیمش شاخ به شاخ شد. آنجایی جام را از دست داد که بی پولی و اختلاف نظراتش با مدیریت را به رخ رسانه ها کشید. البته ناگفته نماند که نباید همه دودها به چشم امیر قلعه نویی برود. در
اتهام سنگین قلعه نویی به شاگردانش؛ چوب نامردها را خوردم!
رختکن استقلال بودند، قلعه نویی که دیگر نمی توانست نارضایتی خود را پنهان کند، همان بدو ورود به هاشم بیک زاده ایراد گرفت که با عدم حضورش در بقازی زمینه ناکامی او را فراهم آورده است. بیک زاده که به شدت از ناحیه شکم دچار درد بود ماجرای درد دل خود را در حضور همگان مطرح کرد اما قلعه نویی هیچ یک از حرف های بیک زاده را قبول نکرد و او را متهم به خیانت به تیم کرد! امیر قلعه نویی خطاب به بیک زاده
هاشم هدف حمله تند قلعه نویی قرار گرفت!
افتخار بزرگی دست پیدا کرد و به نظرم سپاهان لیاقت قهرمانی را داشت. قلعه نویی همچنین ضمن بر شمردن یکی دیگر از دلایل ناکامی استقلال در لیگ برتر، تصریح کرد: بحث خصوصی سازی به استقلال لطمه زیادی زد. هشت ماه است که به ما پولی تزریق نشده است. البته 10-15 میلیون تومان برای بازیکن، پولی به حساب نمی آید. هشت ماه پول ندادند و ما نتوانستیم تیممان را ترمیم کنیم و به لحاظ انگیزه هم مشکل داشتیم
قلعه نویی:به دکتر گفتم اگر بیک زاده حالش خوب نیست به خانه اش برود/اگر افشارزاده پاسخ بدهد بحث های اول ...
قلعه نویی درباره نتایج ضعیف استقلال در فصل جاری اظهار داشت:قبل از هر چیز به سپاهان و حسین فرکی بابت قهرمانی در لیگ برتر تبریک می گویم.این تیم به نظر من لیاقت قهرمانی داشت.از طرفداران استقلال بار دیگر عذرخواهی می کنم.مسولیت همه نتایج را برعهده می گیرم. وی ادامه داد:من فقط به نیم فصل اشاره می کنم.وقتی در نیم فصل مشکلات تیم را دیدم و به باشگاه گفتم چه بازیکنانی را بگیریم و چه نگیریم.ما
90/ لمپن نامه - قسمت سوم
کامران احمدپور در داخل اتوبوس که تعداد زیادی از اهالی فوتبال نشسته اند عادل فردوسی پور در لابه لای بگومگوی مایلی کهن، قلعه نوعی، روشن، فتح اله زاده، نکونام و سایرین از چند تن از چهره های جنجالی استقلال می خواهد وارد بحث شوند تا به قول خودش شفاف سازی شود. علی دایی: ببخشید آقای فردوسی پور! شما تو این اتوبوس چی کاره اید که می خواهید بیشتر دعوا راه بندازید؟ فردوسی پور: وا... به
قلعه نویی: تا 24 ساعت دیگر تصمیم می گیرم
صددرصد ما را هم با آفساید از دستمان درآورد. به هر حال من به تماشاگران پرسپولیس و آقای برانکو تبریک می گویم. قلعه نویی درباره استقلال فصل بعد و در پی این همه ناکامی در دو سال گذشته گفت: وقتی که باخت هست همه باید تنبیه شوند اگرچه هرگز پاداشی در کار نبوده است. اما باختیم و باید تنبیه شویم و این تنبیه باید از خودم من شروع کنند. او درباره ادامه همکاری اش با استقلال هم گفت: الان احساسی هستم و حرف نمی زنم، 24 ساعت به من فرصت بدهید تا نظرم را اعلام کنم.
بیانی: قلعه نویی در رختکن خدا حافظی نکرد
تفاوت شدند و دلسان با تیم نیست. بیانی ادامه داد: همه دیدند که استقلال چقدر خوب فوتبال بازی کرد اما در پایان به حقش نرسید طبیعی است که قلعه نویی در بعد از نشست بازی شرکت نکند او اعصابش خرد بود و هیچ قهری در رختکن نکرد. آنالیزور استقلال خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه چه پولی دادن که بخواهند جریمه هم کنم بکنند با این برنامه ریزی ها فقط می خواستند استقلال و پرسپولیس را نابود کنند با
استقلال: 63درصد قرارداد کرار کسر می شود
اعتماد به نفس کامل را نداشتم. برهانی که هنگام بیان این مطالب صدایش از ناراحتی می لرزید، گفت: در این فصل بدترین رفتارها با من شد. حتی در دو فصل اخیر به اندازه انگشتان دو دست برای استقلال فیکس نبودم به همین خاطر اعتماد به نفسم بسیار پایین آمد و نتوانستم بازی خوبی ارایه کنم. او حرف آخرش را هم اینگونه بیان کرد: دوست داشتم در داربی بازی کنم و گل بزنم اما قسمت نشد.
قربانی: شهباززاده می تواند در داربی تعیین کننده باشد
یک یا دو بازیکن، خریدهای خوبی نداشت و استقلال با وجود این بازیکنان، به زور در بالای جدول باقی ماند. از لحاظ فنی، صلاحیت صحبت ندارم اما استقلال یارگیری صحیحی انجام نداد. با احترام به بازیکنان استقلال اما این تیم در خیلی از پست ها مشکل داشت. وی درباره تغییرات احتمالی در پایان فصل و رفتن قلعه نویی و آمدن منصوریان، تاکید کرد: دیر یا زود منصوریان به استقلال می آید چرا که او سال ها در این تیم
قلعه نویی فکر می کند مردم فراموشکار هستند؟/ ملی پوش ها آماده اند، از کروش متشکرم
به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی استقلال پس از پایان رقابت های لیگ برتر و شکست در دربی، دوباره ناآمادگی ملی پوش ها را یکی از دلایل اصلی ناکامی تیمش خواند. این در حالی است که او در فصل جاری و در دو برهه، از آمادگی ملی پوش های استقلال پس از ترک اردوی تیم ملی خبر داده بود. اول آذر ماه 93؛ از کروش تشکر می کنم امیر قلعه نویی در آستانه دربی از وضعیت ملی پوش ها تعریف کرد و این بار گفت
تو همانی هستی که در دربی به استقلال گل زدی و مشت گره کردی!
/> *بیانی درباره آندو هم این حرفها را می زد... من درباره فرد دیگری حرف نمی زنم اما بسیاری از مشکلاتی که داشتیم را این ها درست می کردند. دوست دارم امیر قلعه نویی بیاید و این مسائل را تکذیب کند. کاش او بگوید که غیبت من عمدی و با بهانه گیری نبوده است. یک جمله دیگر هم برای بیانی دارم. * چه جمله ای؟ آقای بیانی! شما همان کسی هستی که با پیراهن پرسپولیس به استقلال گل زدی و
علیپور: گلم را با گل نیمار مقایسه کردند
24 ساعتی که از روز گذشته پس از گلزنی به استقلال پشت سر گذاشته صحبت کند. از دیروز که به استقلال گل زدی تا حالا قطعا لحظات سختی را پشت سر گذاشتی، چراکه فشار زیادی به تو به عنوان یک بازیکن جوان وارد شده است. دیشب برای من خیلی خوب بود چراکه دوست و فامیل همه به من زنگ می زدند و گلزنی ام در دربی را تبریک می گفتند و این خواست خدا بود که من در بازی دیروز گل بزنم. حجم تماس ها آنقدر
باورمان شده کی روش با قلعه نویی لجبازی می کند!/صادقی، بیک زاده و حیدری چطور درلیست تیم ملی قرار گرفتند؟
بهت و حیرت را به همراه خود داشتند. کجا هستند منتقدانی که آماده کوچکترین اشتباه مربیان قبلی تیم ملی در اعلام لیست تیم ملی بودند و با هر اشتباهی پیکان انتقاد را به طرف او نشانه می رفتند؟ یعنی از لحاظ آنها دعوت بازیکنان پراشتباه استقلال نظیر امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده و خسرو حیدری جای انتقاد ندارد و سرمربی تیم ملی نباید پاسخ این اشتباه خود را بدهد؟ به نظر می رسد هر ادله ای در این مورد فقط توجیه است و اهانت به شعور مخاطبان فوتبال. وگرنه همه اشتباهات این فصل این بازیکنان را دیدند و حضور آنها در بین ملی پوشان پر از ابهام است! ابهامی که پاسخ درستی به آن داده نشده! ...
مربیان پس از پایان لیگ برتر چه گفتند؟
در نیمه دوم چند موقعیت خوب گل را به دلیل تمرکز نداشتن از دست دادیم و با اشتباه فردی گل دیگری وارد دروازه ما شد و اشتباهات فردی در شکست صبا دخیل بود. مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از همه اعضای کادر فنی و مدیریتی و بازیکنان صبا که در طول فصل تلاش کردند تشکر می کنم و به همه آن ها خسته نباشید می گویم و امیدوارم آینده صبا روشن باشد. بختیاری زاده بیان کرد: با توجه به شرایطی که ما در
گزارش تمرین استقلال/ ابراهیمی تمرین کرد، قلعه نویی مجوز داد
را دور هم جمع کرد و ضمن تاکید بر اهمیت برد در بازی فردا از بازیکنان خواست باید مقابل پرسپولیس به خاطر مردم بازی کنیم و من هم مسئولیت همه نتایج را به گردن گرفته ام. شما بروید و برای دل مردم بازی کنید. * تعدادی از بازیکنان استقلال قبل از تمرین امروز پیرامون مشکلات مالی تیم شان صحبت می کردند و مدعی بودند که فصل تمام شد ولی ما هنوز پولی نگرفته ایم. *هاشم بیک زاده دیگر بازیکنی
فکری: سوشا زشت ترین رفتارها را از خودش نشان داد
: هواداران حق دارند از نتایج تیم ناراحت باشند. همانطور که گفتم تنها مربیان و بازیکنان مقصر نیستند و تمام مجموعه باشگاه در این ناکامی نقش دارند. به نوبه خودم از همه هواداران عذرخواهی می کنم. آنها باید بدانند عوامل زیادی باعث این نتایج شد. وی در خصوص اینکه هواداران خواستار جدایی امیر قلعه نویی هستند، گفت: باشگاه هیئت مدیره دارد و آنها باید در خصوص انتخاب کادر فنی تصمیم بگیرند. کد/2020
بیانی: امیر گفت همه تان را به خدا واگذار می کنم
هم بدان که بیشتر نمی توانم باز کنم. مربی استقلال درباره اینکه آیا منظورش از این اظهارات با هاشم بیک زاده است گفت:آقا جان من اسم نمی آورم.خودشان می دانند چه می گویم.خدا می داند این ها خیر نمی بیینند. وی ادامه داد: آقا امسال 650 میلیون پول گرفته است و روز دربی به قلعه نویی می گوید اسهال دارم و نمی توانم بازی کنم!حالا اگر کی روش بود این آقا برایش جان می داد.تف به این فوتبال
وقتی اعتماد به نفس فوران می کند / کابوس سابق سرخپوشان: خوشحالم از اینکه مربیان پرسپولیس برای بردن ...
باشگاه استقلال و پرسپولیس در این یکی دو سال با مشکلات مالی زیادی مواجه بود ه اند و این مسئله تأثیر منفی خود را روی این دو باشگاه گذاشته است. در حال حاضر استقلالی ها باید دنبال این باشند که چه اتفاقاتی رخ داد که باعث شد دو فصل نتیجه نگیرند و دنبال حل آنها باشند نه اینکه همه کاسه کوزه ها را بر سر قلعه نویی بشکنند. البته این درد فوتبال ماست که سرمربی سپر همه ناکامی ها می شود و همه زورشان به او می رسد
پرتوقعی از جنس امیرخان / قلعه نویی در انتظار حکم تمدید قرارداد!
بعد از دربی همه آنهایی که نظاره گر شکست دوباره آبی ها در این بازی فوق حساس بودند انتظار می کشیدند امیر قلعه نویی همانطورکه وعده داده بود درباره نحوه ادامه همکاری اش با استقلال حرف های تازه ای بزند و احیانا پایان همکاری اش با استقلال را اعلام کند؛ انتظاری که به واسطه باخت های پی درپی استقلال در فصل چهاردهم، نشستن در رتبه ششم جدول و دو باخت مقابل رقیب سنتی، زیاده خواهی آنچنانی از سرمربی آبی ها نبود
استیلی: رفتار هواداران استقلال با قلعه نویی مناسب نبود!
را از شرایط بحرانی خارج کرد. با برنامه 5 ساله به این باشگاه آمدیم و در حالی که همه چیز خیلی خوب پیش می رفت به یکباره آن اتفاقات رخ داد. باید خدا را شکر کرد که راه آهن در لیگ برتر ماند اما باید تاسف خورد از اینکه پیکان، یک تیم تهرانی سقوط کرد و این اتفاق خوبی برای فوتبال تهران که پر از استعداد است، نیست. سرمربی پیشین پرسپولیس از اعتراض هایی که در پایان دربی از سوی هواداران استقلال به
قلعه نویی: ضد اخلاق ها سه میلیارد گرفتند و همه را سیاه کردند!
بالا می برند. اگر در این فو تبا ل شرمنده کسی باشم امید ابراهیمی است. وی در پاسخ به سوالی درباره شعار هواداران استقلال علیه خودش در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: همه شعارها و بنرها خودجوش بوده اند. به هرحال نتایج بد بوده که این کار را کردند. اگر لازم شد روزی درباره مشکلات صحبت می کنم تا ذهن مردم روشن شود. قلعه نویی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اظهارات حسنی خو که گفته