پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۳۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۳

موسوی: برای استقلال مربی خارجی باکلاس بهتر از داخلی است

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت استقلال معتقد است که حضور یک مربی خارجی با کلاس در مقایسه با یک مربی داخلی می تواند به موفقیت آبی پوشان در فصول آینده کمک بیشتری کند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، سیدعلی موسوی درپاسخ به این سوال که به نظرش بهترین گزینه برای هدایت استقلال در فصل آتی کیست؟ گفت: به نظرم بهتر است که یک مربی خارجی بیاورند و برنامه ای سه ساله از او بخواهند. یک مربی خارجی صاحب سبک که بتواند سیستم و پایه خوبی در تیم ایجاد کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)