چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۴

تخلف جالب در تولید بیسکویت!

یک شرکت تولید کننده بیسکویت در حرکتی جالب اقدام به ادعایی غیرواقعی مبنی بر داشتن گواهی واحد نمونه استاندارد در سال 1391 کرده است که سازمان استاندارد از برخورد قانونی با این شرکت خبر داد. به گزارش ایسنا، شرکت تولید کننده بیسکویت با نام تجاری "ستاک" روی محصولات تجاری خود اقدام به چاب عنوان "دارنده نشان کیفیت برتر محصولات در سال 91 و واحد نمونه استاندارد در سال 91 " کرده است که به گفته اداره کل استاندارد تهران این ادعا واقعیت ندارد و کذب است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط