سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۵

تراکم جمعیت در هرمزگان 22 نفر به ازای هر کیلومترمربع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صالح دریانورد امشب در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی استان هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان استان وسیعی در کشور است اما میزان جمعیت آن در مقایسه با تراکم کشوری جمعیت پائین بوده و به طور متوسط 22 نفر در ازای هر کیلومتر مربع سکونت دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)