سایر منابع:
سایر خبرها
کسانی که به آیت الله هاشمی تهمت زدند، کارشان پیش خدا سخت است
کنیم، ما با خرج کردن آبرویمان با سرمایه گذاری آبرویمان میتوانیم در جامعه اعتدال را نهادینه کنیم تا افراط و تفریطی در جامعه ی ما نباشد این افراط و تفریط در درون نظام و جامعه ی ما پرورش پیدا نکند و اخلاقیات، ادبیات،عدالت وانصاف و همه ی ارزش های نظام اسلام را ببلعد . واقعا ایشان آبروی خود را خرج می کردند ودر نهایت خداوند این آبرو را به ایشان باز گرداندند. آقای هاشمی هم همان پدر اعتدال است همان حرف
دلیل عصبانیت برخی از "معمای شاه" چیست؟
/> معمای شاه پاسخی به این معماهاست. بی ایراد نیست. مثل همه آثاری که همه این سال ها دیده ایم و می بینیم نقص هایی هم دارد. مجموعه ای از محاسن و معایب را در خود دارد ولی شکی نیست که پاسخی به یک نیاز بود. به ضرورتی که به ناحق در باره آن غفلت شد. ادای دینی به تاریخ و همه بزرگ مردانی است که متأسفانه در هجوم پرحجم هجمه های دیوانه کننده رسانه های نظام سلطه و کارچاق کن های داخلی اش کم کم دارد از یادها
سخنان طالقانی بر مزار مصدق نماد آزادگی او بود
تن از مقامات سازمان با هم صحبت می کردند و می گفتند که عبد خدایی به زودی آزاد می شود. هنگام آزادی از او التزام بگیرید که دیگر در کارهای سیاسی دخالت نکند. آنها نمی دانستند من تو را می شناسم. به هرحال حواست جمع باشد که هرگز التزام ندهی. هشت سال زندان نکشیدی که آخر تو را این طور تحقیر کنند. من گفتم: بالاخره یک کاری می کنم و از ایشان تشکر کردم. اتفاقاً چند روز بعد یک افسر ساواک مرا احضار کرد
سابقه حق وردی-استقلال/ به نفع آبی ها سوت می زند؟
. نوید مظفری اما اعلام کرد حق وردی هیچ اشتباهی نداشت. با این سیاهه باز هم شما میگید گاف ؟؟؟ این از کله منصوریان هم واضح تره که این بابا اس اسی هستش و شرفش رو زیر پا میزاره دزدی برای فرار از دست مالباخته میان جمعیت پرید و فریاد براورد ای دزد ای دزد . و. این شده داستان فوتبال ما در این چند سال می دزدند و فریاد بر می اورند می دزدند فریاد بر می اورند . حدایا کمی انصاف به
گزارش کامل مراسم تودیع و معارفه فرماندار تالش با حضور استاندار گیلان
از زحمات استاندار گیلان تقدیر و تشکر نمود و وی را منشا خیر دانست. در ادامه حجت السلام والمسلیمن انصاری امام جمعه شهرستان تالش به سخنرانی پرداخت وی گفت : به اقای فتح الهی از صد ، نمره صد را میدهم و کارنامه درخشانی از خود گذاشتند و انجام این تغییر از نظر بنده به صلاح نبود و حداقل باید برای بعد انتخابات باید انجام میشد و اقای فتح الهی دغدغه شهرستان تالش را داشتند و در همه زمینه
سفر عاشقی در 21 سالگی
بود. محمد رضا یک جمله ساده و قشنگ داشت. می گفت: فرد حزب اللهی باید مرتب و زیبا باشد. می گفت که مامان وقتی دیگران من را می بینند، من را به عنوان کسی که بسیجی هستم، توی مسجد رفت و آمد دارم، تو یادواره شهدا کمک می کنم و کار می کنم، من باید یکجوری رفتار کنم هم با رفتارم و هم با ظاهرم جوانان دیگر را به خود جذب کنم. من فکر می کنم عمده دلیلی که جوانان خیلی زیادی به این شهید، روی آوردند و اقبال
اخبار کوتاه از فوتبال
در ادامه لیگ و هفته جاری مشکلی پیش نیاید. برانکو در ادامه و در پاسخ به این سؤال که نظرش راجع به این که کفاشیان گفته نگاه برانکو به تیم ملی فوتبال ایران نیست، چیست؟ گفت : کفاشیان حق دارد. من از کار در پرسپولیس لذت می برم. بیشترین لذت را در تمرینات می برم. از کار با هوادارانمان لذت می برم. هر روز بهتر می شویم و این به یمن مدیریت خوب طاهری است. من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. این
امیدوار: آمریکا آسیب پذیر و درمعرض حمله سایبری است
را سرقت می کند و این اطلاعات را پخش می کند، آیا این نا امنی در حوزه سایبر است یا نه؟ اینجا در حوزه نظری تعریف دوگانه ای شکل می گیرد که اسنودن یک دزد است یا هکر؟ چون قسمتی از واقعیت این است که او دزدی کرده است، مثل کارمندی که رمز مشتری ها را داده اند تا بین آنها پخش کند، او باز کرده و نگاه کرده است، این خیانت در امانت است که شماره ها را برداشته است. این را هم می توان در قالب سایبر تعریف کرد. به هر
بیانیه جدید سرمربی؛ کی روش:مخالفت های برانکو تیم ملی را به خطر انداخت
چرا چاپ نمی کنید ) نقل قول +3 #45 کیان 2017-01-15 09:15 بابا ترو خدا یکی پوزه ی این مردک تو مخی و ببنده نقل قول +7 #44 بهمن 2017-01-15 08:56 متاسفانه فدراسیون فوتبال شده مستعمره این آقا . قشنگ برگشتیم به 300 قبل شدیم مستعمره پرتقال. نقل قول +3 #43 حسین 2017-01-15 07:59 مربی خوبیه و زمانی که شنیدم سرمربی ایران شده خوشحال شدم ، ولی
درخواست خواننده پاپ از مردم/ برای من عکس سلفی بفرستید
، بیان کرد: از شهریور سال جاری کنسرت های مختلفی برگزار کردم که تعداد آن کم نیست، اما باز هم زمانی که روی صحنه می آیم دچار استرس می شوم. وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به امنیت موجود در کشور توضیح داد: خوشحالم در کشوری زندگی می کنم که علی رغم آنکه در کشورهای اطراف بمب گذاری می شود و امنیت لازم وجود ندارد، اما ما می توانیم در کمال آرامش و امنیت به اجرای کنسرت بپردازیم و من از کسانی
دو مدافع مصدوم پرسپولیس به بازی فولاد نمی رسند
هست.. بازیکن خوبیه نقل قول +9 #13 فرزین خاتمی 2017-01-14 16:46 درسته که ربیع خواه بی حاشیه و با اخلاقه.اما واقعا در حد فیکس پرسپولیس نیست.همیشه پاس هاش رو به عقبه و یجورایی حالت حمله تیم رو خراب میکنه.الان ربیع خواه تو لیگ ایران خیلی عالی نیست.فکر کنین بریم اسیا مقابل این تیم هایی که بازیکن میلیاردی میارن چپمون میشه اتوبان.به نظرم برانکو یکم لج کرده و به زور میگه هیچ
تلاش دوباره پرسپولیس برای جذب مدافع سپاهان
/> نظرات +27 #14 امیر 2017-01-14 14:19 سروش گفته بود هرجا برم شجاع هم میاد اونجا!!!! خداکنه هرکی میاد برای تیم مبصر ثمر باشه آره بابا منظورم همون مثمر ثمره نقل قول -9 #13 علی 2017-01-14 12:50 فقط امیدوارم مدافع سایپا رو نگیرن که بیچاره میشیم خیلی ضعیفه میشه مثل سالها قبل که مدافعا اشتباه میکردن گل میخوردیم نقل قول +20 #12 m.ali 2017-01-14
فنونی زاده: عملکرد رفیعی برای بازی اول خوب بود/طارمی توپی را گل کرد که نباید گل می شد
پرسپولیس افسونگرآسیا 2017-01-14 12:14 مرتضی جان عزیز ، تو خودت میگی باحضورپلی یانسکی بی کیفیت چرا از فرشاد استفاده کرد ؟ یعنی از پلی یانسکی باید استفاده می کرد؟ اگر پلی یانسکی درصحنه آخر بجای فرشاد بود فکر میکنی چه میشد؟ فرشاد فارغ ازپست تخصصی اش ، یک شاهکار چند منظوره است مثل الماس میماند نقل قول -3 #3 سعید کینگ 2017-01-14 11:55 ببخشید مهدی اقای گل ناراحتتون کرد آقای
دیوار مهربانی فرو ریخت!
نحو سعی می کنند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. گفته می شد کسانی که در کار فروش لباس های دست دوم هستند، کارشان شده بود سر زدن به این دیوارهای مهربانی و برداشتن لباس هایی بود که آنها را به قیمت های گوناگون بفروشند؛ کاری که بارها و بارها از طریق شبکه های اجتماعی به حالت طنز مورد انتقاد قرار گرفت. سرآمدن عمر مهربانی دوم دی ماه نیز عصر ایران درباره از رونق افتادن دیوار مهربانی به
برانکو: نگاهم به تیم ملی است اما از تلویزیون | 1.5 سال با پرسپولیس قرارداد دارم
یکی باید بیاید، همان طور که بعد از من قلعه نویی آمد، بعد از او علی دایی، بعد از دایی قطبی و بعد از او هم کی روش آمد. بعد از کی روش هم یکی باید بیاید، اما من با پرسپولیس یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و این را باید همه بدانند. خوشحالم که کفاشیان این موضوع را به خوبی متوجه شده است؛ درست است خبرنگاران اینجا پدر مرا درآورده اند، اما با این موضوع هم مشکلی ندارم! برانکو در ادامه با بیان اینکه
به آیت الله گفتند قلب جوان 20 ساله را دارد
به گزارش سلام خبر، روزنامه شرق نوشته است: هنوز مرحوم را نمی توان به عنوان پیشوند هاشمی رفسنجانی به کار برد. این لایتچسبک ثقیل ذهنی است؛ برای همین انگشتان روی کیبورد رایانه هم با آن کنار نمی آید. این البته تقصیر خود هاشمی است که حضورش بسیط بود و همه جا حس می شد. مجموعه خاطراتی که تاکنون از خود به یادگار گذاشته، او را بسیار به ما نزدیک کرده است. ما هاشمی را به واسطه همین خاطرات، بیش و پیش از همه سیاستمداران می شناسیم. می دانیم این شناسایی با مرگ او قطع نمی شود...؛ خ
واسطه آشنایی رهبر انقلاب و هاشمی چه کسی بود؟
. مادرم گفت بله. گفتم از کجا امکان سفر فراهم شده؟ گفت خانم بشارتی مادر آقای جلیل بشارتی (رئیس دفتر امور مناطق محروم در سال 68) خوابی دیده و مایل است که شما به عتبات بروی. من از فردای آن روز نسبت به تهیه مقدمات سفر و گرفتن گذرنامه اقدام کردم. تمهیدات لازم برای سفر به سرعت فراهم شد. بلیط سفر برای چهارم ماه رجب آماده شد. بعدازظهر که برای سوارشدن ماشین به گاراژ رفتم متوجه شدم که شرط همسفران خوب هم مهیا شد
دفن آیت الله هاشمی در حرم امام ره تصمیم خانواده ایشان بود
اول قرار بود گویا در قم دفن شوند، بعد حرم انتخاب شد. علت این تغییر چه بود. بحثی اول مطرح بود مبنی بر اینکه خودشان وصیت کرده اند در قم دفن شوند. تاجایی که من می دانم و با پسرشان هم صحبت کردم، درباره محل دفنشان هیچ وقت صحبتی نکرده بودند. پسرشان گفتند من یک روز لابه لای حرف هایم به شوخی گفتم که رفسنجان هم برای دفن بد نیست، ایشان اصلا ورود نکردند. از همان اول دو نظر مطرح بود همان شب اول که جنازه
ناگفته های یک مامور اطلاعاتی ایران (2)
اما رسما نزد افکار عمومی نمی گفتیم که او را به رسمیت می شناسیم. کسی که می خواهد به ایران برگردد در خارج کشور باید خودش را بسوزاند. مثل مدحی یا مثل همان کارشناس انرژی اتمی که چند سال پیش به آمریکا رفت و سپس به ایران برگشت. هرکس که می خواهد به ایران برگردد باید همان جا بگوید که می خوام به ایران برگردم. اگر به ایران بیاید و بگوید که خودم به ایران برگشتم می گویند که او را دزدیدند و به
اخباری: قلعه نویی در روزهای سخت پشتم ایستاد
مثمرثمر بودم خداراشکر می کنم که در این بازی عملکرد خوبی داشتم و توانستم به تیمم کمک کنم. من تمرینات خوبی را پشت سر می گذارم و خوشبختانه در بازی های اخیر مثمرثمر بودم. امیدوارم این روند را ادامه دهم. دوباره گجت شدم اگر من عملکرد خوبی دارم، دلیلش فقط خودم نیستم. همه اعضای تیم تراکتورسازی و هواداران کمک می کنند تا روزهای خوبی را پشت سر بگذارم. شاید برخی می گفتند اوایل فصل
بازیگری که در 73 سالگی عاشق هنرنمایی مقابل دوربین است
آیند- عناصر کمدی در بازی ام وجود داشت. سلطان کمدی هم یک کمدی سیاه و تلخ بود که سی وسه چهار سال پیش بازی کرده ام. پس این اتفاقی نیست که در این چندسال اخیر پیش آمده باشد. درواقع خیلی ها به من گفته اند رگه هایی از شوخ طبعی دارم و من هم با خودم گفته ام اگر اینطور است، پس بگذار آن را مورد مکاشفه قرار دهیم. فقط همین. البته باز تکرار می کنم که کمدی مفرح، سرگرم کننده و لذت بخش است. یعنی بازی در نقش های
راز قتل عام 52 نفر از پاسداران انقلاب اصفهان/ خاطرات شهید علی صیاد شیرازی
8 اصلا نمی دانستند که ما نیستیم چون تازه با هم آشنا شده بودیم و کسی ما را نمی شناخت. تا ساعت 8 شب در بیمارستان سرگرم رسیدگی به حال آن خلبان مجروح بودند. ساعت 8 شهید چمران می پرسد آن سروان که با ما بود کجاست، من ندیدمش! گفته بودند: آن گروه را اصلا ندیدیم گمشان کردیم. ناراحت شده بودند. وقتی ساعت 11 بی سیم زدیم شهید چمران آنقدر خوشحال شده بود که خود ایشان روی آن حالت عرفانی و خاصی که داشت صبح زود با هلی کوپتر آمد و آغوشش را باز کرد و ما را در آغوش گرفت.تک تکمان را بوسید و گفت شما قهرمان هستید. سرگرد فرشاد فروزش انتهای پیام/ ...
ایادی بهائی بر ایران سلطنت می کرد یا محمدرضا پهلوی؟!
. از همان آغاز برای من مشخص شد که این فرد، که دوره پزشکی را در فرانسه طی کرده، یک کلاش و حقه باز به تمام معناست. باید اضافه کنم که ایادی در فرانسه ابتدا دانشجوی دامپزشکی بوده و سپس پزشکی را به طور ناقص می خواند؛ می گویم به طور ناقص، زیرا 2 سال از دوره دامپزشکی او را به عنوان دوره مقدماتی پزشکی قبول کرده بودند. ولی همین فرد به نحوی محمدرضا را مسحور خود کرد که قرار شد هفته ای 3 بار به محمدرضا مراجعه
ناگفته های عضو گروه نواب صفوری از ترور فاطمی تا فعالیت زیر چتر اصولگرایان
که حامله بود زمین خورده و سقط می کند و پس 16روز از دنیا می رود. چهره مادرم اصلا یادم نیست. شما بی مادری نکشیدید. بی مادری خیلی سخت است. چند ساله بودید؟ من یک ساله بودم. لذا زندگی پررنجی داشتم. پدرتان را چه زمانی از دست دادید؟ سال 1359. امام جمعه پیش و پس از انقلاب مشهد بود. او مجتهد و معروف به آیت الله شیخ حسین تبریزی بود. شما تبریزی هستید؟ در اصل تبریزی هستم
اولین واکنش ملی پوش ایرانی به پیشنهاد هامبورگ
اللهی است. سعید در این گفت و گو هم از آینده اش گفت و هم از شرایطی که این روزها برای تیم ملی فوتبال ایران به وجود آمده است، آن هم در شرایطی که این تیم بدون باخت و بدون گل خورده در نزدیکی صعود به جام جهانی است اما اتفاقات هفته های اخیر نگرانی های زیادی را درباره سرنوشت این تیم به وجود آورده است. بعد از یک نیم فصل خوب در روستوف، قراردادت با این تیم به پایان رسید. این روزها خبر اطراف تو زیاد
گفت وگو با شمس لنگرودی درباره شعر امروزشعرهای رویایی و براهنی هذیان است
جدی درنظر بگیرند. چند نفر ار آنان مطالعه ی کافی دارند و متون قدیمی را ورق زده اند؟ مشکل اصلی چاپ نیست چون الان همه می توانند شعرشان را در اینترنت پخش کنند. من تا همین چند سال پیش فکر می کردم بیش از هر چیزی در شعر استعداد مهم است اما چندی است متوجه شدم پشتکار بیش تر مهم است. بعد از 40 سال فهمیدم پشتکار مهم تر است. چیزی که در شعر جوان کم داریم، نوعی از سهل انگاری و نبود پشتکار است. مشکلاتی از قبیل ارشاد و برخی سیاست های کلان هست ولی آن ها در مرحله ی بعدند. خلاقیت صمیمانه و پشتکار؛ شعر هم مثل هر کار دیگری به یک تلاش مداوم نیاز دارد وگرنه راه به جایی نمی برد. ایسنا ...
پیوس:طارمی سوپرگل زد
مقاله ها پرسپولیس نیوز : مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه امتیاز دیدار مقابل سایپا برای این تیم از نان شب هم واجب تر بود. فرشاد پیوس درباره برتری پرسپولیس مقابل سایپا در هفته شانزدهم اظهار داشت: شرایط پرسپولیس نسبت به بازی ها قبل فرق کرده بود. این تیم نتوانست مثل بازی های گذشته ظاهر شود و دوری چند روزه ملی پوشان تاثیر گذار بود. از طرفی چند بازیکن جدید هم به ترکیب اضافه
آخوندی:افتخار می کنم که بادولت احمدی نژادکارنکردم
. او در پاسخ به این سوال که پس ماجرای اصل 44 چه بود، گفت: من لایحه ای را به عنوان یک معلم دانشگاه تهران در مجلس داشتم اما این افتخار را دارم که با دولت ایشان یک روز هم همکاری نکردم. آخوندی درباره حواشی که بر سر حادثه برخورد دو قطار مسافربری در سمنان برایش پیش آمد، اینکه چرا استعفا نداد و برخی می گفتند ناراحتی او تصنعی بود، تصریح کرد: من اصلا آن صحبت را نکرده بودم و از شاهکارهای
گواردیولا هنوز به توره اطمینان ندارد
شود جایگزین خوبی برای آن داریم. من کاملا از تیمی که الان در اختیار دارم خوشحالم و فکر نمی کنم که مساله خاصی در تیم ما وجود داشته باشد. در روزهای گذشته صحبت هایی مبنی بر پیوستن هولگر بداشتوبر به منچسترسیتی شنیده می شد که این بازیکن در نهایت به شالکه پیوست. گواردیولا درباره اضافه شدن یحیی توره به ترکیب تیمش، گفت : من نمی توانم این را تایید کنم که توره سال ها در سیتی بماند، ولی در
گلایه بازیگر زن از مزاحم های تلفنی/عکس
اینستاگرام ندارم و به نام من صفحه های زیادی باز شده است و اینکار هنوز ادامه دارد. صفحات قلابی پارسال من بیشترین فالوور را داشت. به نام من کانال تلگرامی می زنند. تلفن من را می فروشند به من زنگ می زنند و می گویند تو رو خدا صحبت کنید ما تلفنت را خریده ایم. بسیار آزاردهنده است وقتی که شب گوشی را چک می کنید از 10 تماس 8 تای آن مزاحم باشد.