پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۷

صنایع پایین دست پتروشیمی را می توان به سهولت در قصرشیرین ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، جلسه امکان سنجی ظرفیت های شهرستان قصرشیرین برای ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی بعد از ظهر امروز با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل اجرایی صنایع پایین دست پتروشیمی ایران و نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی در مرز پرویزخان برگزار شد. معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایران در نشست اظهار کرد: امنیت مطلوبی در مرزهای قصرشیرین به عنوان یک شهرستان مرزی وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط