دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نامه نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۲

یک آتش نشان نجات یافته: 70 دقیقه زیر آوار بودم

در آتش نشانی و در ایستگاه حسن آباد مدارک و اسنادی وجود دارد که بارها به شهرداری اعلام کرده ایم ساختمان پلاسکو مانند بمب ساعتی است اما شهرداری جدی نگرفت. هزینه ایمنی ساختمان پلاسکو به 300 میلیون تومان نمی رسید. ما با هیات مدیره ساختمان پلاسکو هم صحبت کردیم و پیشنهاد دادیم این مبلغ را به صورت اقساط پرداخت کنند اما توجه نکردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط