پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۵

شریعتی: دو میلیارد و نیم به استقلال کمک کرده ایم

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان گفت: پول هایی که قرار است از طریق نفت و سازمان آب و برق به باشگاه استقلال خوزستان داده شود را آماده کرده ام و باشگاه باید این موضوع را دنبال کند. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی در خصوص پرداخت پول هایی که وعده آن به باشگاه استقلال خوزستان داده شده بود، اظهار کرد: من متولی استقلال خوزستان نبودم و این تیم یک اسپانسر داشت و تاکنون دو میلیارد و 500 میلیون تومان به این باشگاه تزریق کرده ام. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)