دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۲

پورغلامی: دایی مربی جنتلمنی است و شگردهای خوبی دارد

مربی پیکان گفت: ما هم تیم خوبی داریم و شرایطمان هم خوب است. به گزارش کاپ، فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران اظهار داشت: من دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می گویم. امیدوارم همیشه کشورم وضعیت خوبی داشته باشد. وی افزود: نفت تیم خوبی است اما ما به دنبال پیروزی مقابل این تیم هستیم. ما هم تیم خوبی داریم و شرایطمان هم خوب است و دوست داریم پیشرفت کنیم. این پیشرفت بین بازیکنان ما هم دیده می شود. در کل تیم خوبی هستیم و فردا هم برای 3 امتیاز می جنگیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)