سایر منابع:
سایر خبرها
جلالی: شروع خوبی نداشتیم/ از داوری ناراحتم
دقایق را بدهیم. وی در ادامه افزود: امروز بعد از 20 دقیقه اول به بازی مسلط شدیم، اما دیگر نتوانستیم آن طوری که می خواهیم بازی را پیش ببریم و در نهایت شکست خوردیم. سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره داوری بازی هم خاطر نشان کرد: از داور بازی خیلی ناراحت هستم زیرا به نظر من اصلا خوب نبود. داوری این گونه نیست که فقط دو صحنه را نشان بدهید و بگویید داوری اشکالی نداشته است. همه ما می دانیم که وقتی در جریان بازی داور خطاهای متعددی را بگیرد می تواند جریان بازی را تغییر دهد. انتهای پیام ...
جلالی: داور باعث شد نتیجه لازم را نگیریم
خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از بازیکنان ذخیره ام در بازی با نفت تهران انتظار بیشتری داشتم. مجید جلالی پس از شکست 2 بر یک پیکان مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. من از بازیکنان ذخیره ام انتظار بیشتری داشتم. وی افزود: تیمی که بالای جدول حضور دارد، وقتی بازی را خوب شروع نمی کند یعنی ضعیف کار کرده است. شما
جلالی:از بخت بد تیم گلایه دارم/ داور بازی قضاوت خوبی نداشت
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مجید جلالی بعد از باخت مقابل نفت تهران اظهار کرد: من از بخت بد تیمم گلایه مند هستم چرا که بازیکنان تیم نمی توانند از این همه موقعیت گل استفاده کنند. همچنین از بازیکنان ذخیره تیم که وقتی داخل زمین می شوند خیلی انتظار دارم. وی در ادامه عنوان کرد: ما جزو4 تا 5 تیم خوب جدول هستیم. چندین بازی در دقایق ابتدایی خوب بازی نمی
حمدی نژاد:طلسم ناکامی ها را شکستیم/ مشکل داوری یک شبه حل نمی شود
درباره عملکرد داور بازی بیان کرد: به نظرم صحنه مشکوکی در این بازی رخ نداد .در مجموع داوری خوب بود و مشکلی نداشت. برخی از مربیان گفتند که به تیم داوری کمک کنیم تا قضاوتها بهتر شود. همچنین یک شبه مشکل داوری حل نمی شود و باید سعه صدر داشته باشیم. به طور مثال در بازی با سپاهان ما اعتراض کردیم و تحت فشار بودیم. اگر به داوری اعتراض کردم اشتباه کردم اما از این به بعد تکرار نمی شود.همچنین تاکنون سعی کردم که
قاضی:تیم پیکان تحت تاثیر بازی خوب ما قرار گرفت/ آندو تیموریان بازیکن بین المللی است
تجربه و بین المللی است و همه او را می شناسند، امیدوارم وی بتواند به تیم نفت تهران کمک کند. وی درباره اعتراض کادر فنی پیکان به داور گفت: به نظرم داوری مشکلی نداشت و خوب بازی را قضاوت کرد، البته در هر بازی 2-3 اشتباه رخ می دهد که در بازی های گذشته این اشتباهات به ضرر ما بود، نمی دانم چه اتفاقی افتاد و بهتر است در این مورد نظری ندهم. البته داوری بازی امروز خوب بود. قاضی درباره
از قضاوت داور ناراحتم/ بازیکنان ذخیره پیکان عملکرد خوبی نداشتند
به گزارش خبرنگار مهر ، مجید جلالی پس از شکست دو بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر نفت تهران گفت: اول از بخت بد خودم گله دارم و سپس از ذخیره هایم که از آنها انتظار بیشتری داشتم اما نتوانستند خواسته های من را برآورده کنند. وی تاکید کرد: پیکان دارای یک جایگاه خوب در جدول است اما متاسفانه است چند بازی است شروع خوبی نداریم و همین وضعیت باعث شده که غرامت آن را با شکست بدهیم. جلالی
گزارش زنده؛ نفت تهران 1 - پیکان 0
به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت تهران در شرایطی پا به این میدان خواهد گذاشت که از هفته چهاردهم مقابل صبای قم هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. شاگردان علی دایی که در نیم فصل اول هر تیمی را در ورزشگاه تختی به زحمت می انداختند در این دیدار به دنبال پیروزی و بازگشت به دوران اوج خود می اندیشند. در سوی مقابل تیم پیکان بعد از شروع ناامید کننده در نیم فصل دوم، هفته گذشته در برابر سپاهان موفق به کسب اولین
اخراج مربی پیکان پس از اعتراض به داور/ تشویق دایی از سوی هواداران تیم مقابل
سمت علی دایی رفتند. تیموریان، احمد آل نعمه و میلاد فراهانی هم از تیم نفت تهران به سمت جلالی رفتند و با این مربی خوش وبش کردند. * ارسلان مطهری پس از به ثمر رساندن گل تیم نفت به سمت تماشاگرانی رفت که تیمش را تشویق می کردند و گلش را به آنها تقدیم کرد. * مربی بدنسازی تیم پیکان در اعتراض به داور مسابقه از زمین اخراج شد. شاهین حاج بابایی، داور مسابقه برای نیمه اول این دیدار دو دقیقه وقت اضافه گرفته بود که پس از یک دقیقه و 40 ثانیه سوت زد تا اعتراض شدید مربی پیکان را به همراه داشته باشد و واکنش داور هم به این اعتراض اخراج بود. ...
جلالی: داور اصلا خوب نبود
آی اسپورت – باخت غیرمنتظره پیکان مقابل نفت باعث شد تا مجید جلالی در نشست خبری حسابی ناراحت باشد. او البته اعتراضاتی هم به داوری این بازی داشت. گله از شانس و ذخیره ها! از بخت بد خودمان گله مندیم. این که تیمی در چنین جایگاهی باشد اما شروع مناسبی نداشته باشد، به مشکل می خورد. ما در این بازی هم نتوانستیم از نظر نتیجه به شرایط عادی بازگردیم. ضمن این که من از بازیکنان ذخیره ام هم
درگیری لفظی کادرفنی پیکان با داور
به گزارش وانانیوز ، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال دو تیم نفت تهران و پیکان تهران از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفته اند. این دیدار با قضاوت شاهین حاج بابایی پیگیری می شود. * نزدیک به 200 تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران برای تماشای این دیدار حضور پیدا کرده اند. * هوادارن تیم نفتعلی دایی سرمربی این تیم را به شدت تشویق کردند و دایی نیز به سمت آنها
صادقی: هر کسی برنامه لیگ را ببیند می خندد!/شکست مقابل دانشگاه تجربه خوبی برای ماست
و داور 2 قضاوت بدی داشتند. فریبا صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست 3 بر یک تیمش مقابل دانشگاه آزاد در هفته نخست دور برگشت اظهار داشت: فکر می کنم دور رفت دانشگاه تازه تمریناتش را آغاز کرده بود. آنها در دور برگشت از نظر قدرت بدنی و هماهنگی بهتر از قبل بودند. ما هم اشتباه کردیم یک روز قبل از مسابقه به تهران آمدیم. ساعت 4، 3 بعدازظهر بود که مستقر شدیم و بعد از آن
نفت تهران 2 - پیکان 1
به گزارش گام نیوز تیم نفت تهران در شرایطی پا به این میدان خواهد گذاشت که از هفته چهاردهم مقابل صبای قم هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. شاگردان علی دایی که در نیم فصل اول هر تیمی را در ورزشگاه تختی به زحمت می انداختند در این دیدار به دنبال پیروزی و بازگشت به دوران اوج خود می اندیشند. در سوی مقابل تیم پیکان بعد از شروع ناامید کننده در نیم فصل دوم، هفته گذشته در برابر سپاهان موفق به کسب اولین
از گلزنی یک تماشاگر در ال کلاسیکو تا آسیب رساندن به داور + عکس
با برخورد با مارک آندره تراشتگن (دروازه بان بارسلونا) پیشانی اش شکافته شد و زمین را ترک کرد. یک روز بعد مشخص شد بینی او نیز شکسته است. حذف تنیس کانادا به علت آسیب رساندن به داور تیم های تنیس بریتانیا و کانادا در جام دیویس به مصاف هم رفتند و برای تعیین برنده در بازی پنجم، روبه روی هم قرار گرفتند. این دیدار بین دنیس شاپوالوو و کیل ادموندو برگزار شد. در جریان بازی ناگهان شاپوالو
بدن خسته و توقع بالا از استقلالی ها
مقابل السد در شرایط مساوی با حریف نیست. 2- چهار پیروزی متوالی باعث عوض شدن روحیه بازیکنان و همچنین هواداران استقلال شده است. تیمی که به دنبال برد باشد برایش سخت است همانند نفت تهران 90 دقیقه در زمین خودش به امید یک تساوی دفاع کند. برانکو بعد از بازی با السد یکی از شادمان ترین مردن ایران بود. شاید بعد از داربی دلایل این خوشحالی از زبان خودش گفته شود. استقلال برنده بازی بزرگ شد اما با تلفات محسوسی پا به داربی می گذارد.
سرمربی پیکان: از داور ناراحت هستم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ؛ مجید جلالی در نشست خبری بعد از شکست تیمش به نفت تهران افزود: ز دو موضوع ناراحتم، یکی از بخت بد گله مندم که این همه موقعیت گل نمی زنیم، یکی هم از ذخیره ها که وقتی داخل زمین می شوند خیلی انتظار دارم، ما جزو 4 - 5 تیم خوب جدول هستیم. وی افزود: چند بازی شروع خوب نداریم و تمام بازی باید تاوان آن 20 دقیقه اول بازی را بدهیم. سرمربی پیکان گفت: همه ما فوتبال بازی کردیم و همه چیز را می دانیم و تشخیص می دهیم.
اسلامی: داور هشدار داد بیرون نیایم!
ورزش سه: ماشین سازی بعد از 20 هفته توانست با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان باشد. مهدی اسلامی درباره پنالتی سپاهان و گل نشدن آن گفت: آن خطا به اعتقاد من اصلا پنالتی نبود، شما اگر بازی های ماشین سازی را در طول فصل دیده باشید، خطاهایی به این شکل بلکه شدیدتر روی بازیکنان ما در مقابل حریفان زیاد رخ داده منتها هیچ کدام پنالتی اعلام نشده اما ما به نظرات داوران احترام گذاشتیم و هیچ اعتراضی نکرده
خلیلی: استقلال روحیه گرفته اما دربی را می بازد
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از مشرق، سرپرست نفت تهران گفت: هواداران پرسپولیس این فصل هم از نظر مالی و هم روحی روانی همه جوره پشت تیم شان بودند. محسن خلیلی در مورد برد 2 بر یک تیمش در بازی با پیکان اظهار داشت: بعد از چند هفته ناکامی عزم خود را جزم کرده بودیم تا مقابل پیکان به سه امتیاز برسیم و به همین خاطر هم هفته گذشته بیشتر سعی کردیم روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم که
سوال عجیب از جلالی در نشست
به گزارش "ورزش سه"، جلالی گفت: از دو چیز گله دارم یکی از بخت بدمان که توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود و دیگری از بازیکنان ذخیره. اینکه ما در ابتدای مسابقه مقابل نفت اینقدر ضعیف بازی را آغاز می کنیم یک رفتار خیلی ضعیف از سوی ماست. ما متاسفانه چند بازی است که در شروع خوب نیستیم و بعد از 20 دقیقه در تمام مسابقه باید غرامت آن لحظات را بدهیم. در این بازی هم بعد از 20 دقیقه به بازی مسلط شدیم اما دیگر
پرحاشیه ترین دربی تاریخ و ناتمام ماندن بازی
گل از آبی پوشان پیش افتاد، در آن بازی دروازه بان استقلال غلامپور بود، داداش زاده شوت محکمی را روانه دروازه آبی ها کرد که توپ به تیر افقی برخورد و پشت خط افتاد. در آن دیدار شجاعی کمک داور اول صحنه را گل اعلام کرد ولی بلافاصله بازیکنان استقلال شروع به اعتراض کردند و معتقد بودند توپ گل نشده اما غلامپور به داور گفت که توپ از خط دروازه عبور کرده و پرسپولیس 2 بر صفر از سد استقلال جلو افتاد.
بازگشت آندو با پاس گل
خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم های نفت تهران و پیکان با پیروزی 2 بر یک نفتی ها در ورزشگاه تختی تهران به پایان رسید که اعتراض پیکانی ها به قضاوت داور را به دنبال داشت. *آندرانیک تیموریان که در نیم فصل اول شرایط خوبی در ماشین سازی نداشت، به استقلال پیوست و پس از محرومیت این باشگاه در نقل و انتقالات راهی نفت تهران شد، بالاخره امروز توانست بازی کند. تیموریان در دقیقه 56 وارد میدان شد و در دقیقه
نفت 2 پیکان1؛ آندو برای دایی خوش قدم بود
؛ ورزشگاه تختی تهران داور: شاهین حاج بابایی – رحیم شاهین – محمد راهی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: حسین عسکری. اخطار: توحید غلامی(35) از نفت تهران ترکیب نفت: میلاد فراهانی،ایگور پراهیچ،فرید محمدی زاده، رضا علیاری(دقیقه 90 وحید حمدی نژاد) ،محمد دانشگر،اکبر صادقی، توحید غلامی(56 آندرانیک تیموریان) ،محمد قاضی،ارسلان مطهری(83 علیرضا عزت کرامت)،رضا اسدی و آرش رضاوند
بیانیه اینتر در اعتراض به داوری های مشکوک
مسابقه هیچ کدام از صحنه ها را پنالتی اعلام نکرد تا یوونتوس برنده این دیدار باشد. همچنین مائورو ایکاردی نیز به دلیل شوت زدن به سمت داور مسابقه دو جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. بعد از این دیدار جوزپه ماردونا مدیر باشگاه یوونتوس به انتقاد از سران فوتبال اینتر پرداخت و آنها را متهم کرد که بعد از باخت دنبال بهانه هستند و داور را مقصر باخت می دانند. همه این اتفاقات باعث شده است تا باشگاه
رجب زاده: پنالتی اعلام شده شیرازه تیم ما را از هم پاشید
که بتوانیم در ورزشگاه یادگار امام حداقل امتیاز را بگیریم تا شرایط خودمان در جدول را بهبود ببخشیم اما این اتفاق رخ نداد. رجب زاده درباره داوری این دیدار گفت: چگونه می شود ضربه ای که از فاصله نزدیک به دست بازیکن ما برخورد کرده در حالی که دست مدافع ما به صورت طبیعی بوده است، پنالتی گرفته شود؟ من به آقای داور نیز گفتم که موقعیت هایی را برای ما پنالتی نگرفته اند که بازیکن فاصله دستش بسیار دورتر از این فاصله بوده اما متاسفانه این پنالتی گرفته شد و تیم ما به هم ریخت. انتهای پیام 0 0 ...
تغذیه دوران بارداری در تقویت عضلات جنین موثر است
تهران – ایرنا - محققان دانشکده پزشکی بیلور دریافتند که تغذیه نامناسب مادر باردار باعث افزایش سطح کورتیزول می شود و می تواند رشد عضلات جنین را تحت تاثیر قرار می دهد.
رجب زاده: داور می توانست پنالتی نگیرد
را برای ما پنالتی نگرفته اند چطور شما این توپ را که از فاصله نیم متری به دست بازیکن ما خورده را پنالتی اعلام می کنید. هر آنچه که بود داور آن پنالتی را به سود حریف گرفت اما همان گل شیرازه تیم ما را از هم پاشید، بعد از گل دوم هم می توانستیم گلزنی کنیم و بازی را برگردانیم اما امروز روز ما نبود، به تراکتوری ها هم تبریک می گویم، بازی خوبی انجام دادند اما حیف شد ما امیدوار بودیم این بازی را به سود خود به پایان برسانیم.
شاهین حاج بابایی و رحیم شاهین دیدار نفت تهران و پیکان را قضاوت خواهند کرد
رشد 4 درصدی اقتصاد مشروط به افزایش فروش نفت است
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران معتقد است تا پایان سال حداکثر رشد اقتصادی در صورت افزایش فروش نفت و مشتقات آن چهار درصد خواهد بود و اولویت اصلی اقتصادی دولت باید وارد کردن پول های آزاد شده به بخش های عمرانی باشد. محمد حسین برخوردار گفت: مطمئنا برجام دستاورد بسیار مهمی در دولت یازدهم است اما مسئله ای که به وجود آمد این بود که انتظارات مردم بعد از برجام بالا رفت و ذهنیت اینگونه
حسین عبدی: با تمام توان به مصاف گچساران میرویم
برای انتقام شکست دور رفت به میدان میرویم و مطمئن باشید با تمام توان برابر گچساران خواهیم جنگید . عبدی تصریح کرد :این هفته خداراشکر مصدوم و محروم نداریم و امیدواریم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند به هدف خود برسیم . سرمربی شهرداری در پایان اظهار داشت :در بازی هفته گذشته داور دقیقه نود برای کیمیا فرایند پنالتی گرفت و بعد از اینکه پنالت به گل تبدیل شد کاپیتان این تیم جلوی نیمکت ما حرکت زشتی انجام داد که باعث تحریک نیمکت ما شد و بازی نیمه تمام ماند ، ناظر مسابقه هم این حرکت را دید و آن را گزارش داده است، بعد از پایان مسابقه نیز کادرفنی تیم کیمیا فرایند از ما عذرخواهی کردند. ...
قاضی:کیفیت زمین تختی خوب نیست
اما خوشبختانه با برد کار تمام شد. وی درباره علت افت چند هفته ای نفت خاطرنشان کرد: چند بازی به خاطر فشار جام حذفی و همچنین بدشانسی باعث شد تا نتوانیم خوب کار کنیم. نیمه اول بازی دست ما بود اما در نیمه دوم و بعد از گل دوم تیم حریف فشار آورد. بازی در دقایق پایانی بازی به دست ما افتاد و می توانستیم در دقیقه 94 گل بزنیم. مهاجم نفت تهران درباره حضور آندو تیموریان بیان داشت: او
استقلال خوزستان 1 – صنعت نفت آبادان 0؛ پیروزی آبی ها با گلزنی کاپیتان
بیت سعید و حکیم نصاری در ادامه این نیمه دو فرصت گلزنی برای دوتیم خلق کردند اما ضربات این دو بازیکن راهی به دروازه ها پیدا نکردند تا نیمه اول با تک گل طیبی تمام شود. در نیمه دوم، تیم نفت آبادان برای فرار از شکست حالت کاملاً تهاجمی به خود گرفت و بارها دروازه ی آبی پوشان را تهدید کرد اما هربار با مانعی به نام وحید شیخ ویسی برخورد می کرد که در بهترین فرم خود قرار داشت و موقعیت های گلزنی