سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۴۱

مسئولان در اجرای قانون بدسلیقگی نکنند

معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان اسلامشهر گفت: هدف همه مسئولان، اجرا و ایجاد شرایط مناسب و سالم برای شهروندان و رفع مشکلات مردم است، نه اینکه با بدسلیقگی دراجرای قانون سبب آزار و اذیت مردم و دلسردی آن ها از نظام شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)