سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
وکیل ملت ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۰:۲۳

درخشان: باید از گل زده دفاع می کردند

وکیل ملت: حمید درخشان در تازه ترین اظهارنظرش درباره چرایی باخت پرسپولیس در شهرآورد گفت: پرسپولیس هنگامی که به گل اول رسید باید تدابیری می اندیشید تا گل زده را حفظ کند اما پس از آن گل بازیکنان کمی دچار غرور شدند و به فکر زدن گل های بیشتر افتادند به نوعی که تنها هنگام دفاع حسینی و انصاری در عقب زمین باقی می ماندند و سایر بازیکنان به دنبال زدن گل های بیشتر بودند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)