دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
مکران ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۰:۲۵

علی طیب نیا در دوازدهمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان:هدف ما درآینده ...

به گزارش مکران طیب نیا در دوازدهمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان گفت: به دنبال تحریم، کاهش شدید قیمت نفت را بر ما تحمیل و فکر می کردند از این طریق می توانند بر اراده ملت ما مسلط شوند. وابستگی اقتصاد ایران به نفت و ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)