چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۶

ویسی: شاید غیبت سید جلال به سپاهان آسیب بزند

به گزارش مشرق ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: بازی حساسی داریم شرایط ما در جدول خوب نیست ما محکوم به بردن هستیم و باید بازی زیبایی انجام بدهیم تا مردم لذت ببرند و ما هم پیروز شویم. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جوان گرایی امسال در ترکیب سپاهان کار غیرمنطقی نبود، گفت: فلسفه کاری من این بود تا میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم و طبق همین نیرو به باشگاه برنامه دادم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط