پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۴

ادامه واکنش ها به سخنان جنجالی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده این روزها سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی نشان نمی دهد. قطعاً او خوب می داند که با حرف هایی که روی سن اختتامیه زده، خیلی ها را ناراحت کرده است. به گزارش گروه رسانه های بی باک، روزنامه تماشاگران امروز نوشت: پارسال حرف نزدم، امسال حرف می زنم. خیلی خوشحالم. امسال سومین سیمرغ ام است، اگر از آن پشت سیمرغ عصبانی نیستم را به من بدهند. شیطنت هایی بعد از اعلام نامزدها کردند که مادرم به من زنگ زد، گفت: اشکال نداره امسال جایزه نمی گیری ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)