سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۴۸

بزیک: پیروزی امروز بعد از دربی خیلی مهم بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برتری مقابل سپاهان بعد از دربی از لحاظ روحی خیلی مهم بود و برای لیگ قهرمانان آسیا روحیه ای دوچندان به تیم تزریق کرد. به گزارش مشرق، ادموند بزیک پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: فکر می کنم این پیروزی پس از بازی مقابل استقلال از لحاظ روحی خیلی مهم بود و برای لیگ قهرمانان آسیا روحیه ای دوچندان به تیم تزریق کرد. در لیگ قهرمانان آسیا تیم ها به خصوص تیم های عربی بسیار خوب سرمایه گذاری می کنند تا قوی ظاهر شوند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط