سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

استعفا دادم، رئیس جمهور مخالفت کرد/بابت سوانح عذرخواهی می کنم

وزیر راه و شهرسازی با عذرخواهی دوباره نسبت به حوادث تصادف دو قطار گفت: استیضاح حق نمایندگان است و از اینکه در این جایگاه هستم و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهم، خوشنودم و گلایه ای هم ندارم. عباس آخوندی در جلسه استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات این جلسه سخت و تاریخی، به همین جا ختم نمی شود و در آینده مورد قضاوت ملت ایران و نکته بینان تیزبین قرار خواهد گرفت و این می طلبد که من دقت در مطالب را چند چندان کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)