سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۷

برانکو:درسخت ترین گروه قرار داریم/متاسفم بازی در تهران برگزار نمی شود

سرمربی پرسپولیس گفت: فکر می کنم این گروه، سخت ترین گروه در فاز اول این مسابقات است. به گزارش کاپ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: جای خوشحالی دارد بابت بازی که فردا با الهلال خواهیم داشت. فکر می کنم این گروه، سخت ترین گروه در فاز اول این مسابقات است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)