سایر منابع:
سایر خبرها
آزار جنسی دختر نوجوان پس از دوستی اینستاگرامی
آرمان پرس l در تاریخ 11 بهمن سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری 104 عباس آباد به مأمورین اعلام داشت که دختر 13 ساله اش توسط جوانی بنام امیر که هیچگونه اطلاعاتی از وی ندارند، مورد سرقت و در ادامه آزار و اذیت قرار گرفته است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت و به دستور رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار
قرار ملاقات اینستاگرامی به آزار و اذیت دختر 13 ساله تهرانی ختم شد
به گزارش راوی نیوز، در 19 بهمن سالجای فردی با مراجعه به کلانتری 104 عباس آباد به مأموران اعلام داشت که دختر 13 ساله اش توسط جوانی بنام امیر که هیچگونه اطلاعاتی از وی ندارند، مورد سرقت و در ادامه آزار و اذیت قرار گرفته است. با تشکیل پرونده قدماتی با موضوع آزار و اذیت و به دستور رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار
تعرض به دختر نوجوان در قرار عاشقانه موبایلی
شناختی از وی و خانواده اش نداریم، مورد سرقت و در نهایت آزار و اذیت قرار گرفته است . دخترِ شاکی پرونده نیز که به همراه پدر و مادرش در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در شبکه اینستاگرام در حال چرخیدن بودم که به صورت کاملا اتفاقی، شماره متعلق به جوانی به نام امیر که تصویر خودش را نیز روی پست خود گذاشته بود، فالو (FOLLOW) کردم. چند روز اول
آشنایی اینترنتی به آزار و اذیت دختر 13 ساله ختم شد
اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مدتی پیش متوجه شدم دخترم شدیدا دچار افسردگی شده است. موضوع را با تحقیق و گفت وگو از او پرسیدم ومتاسفانه متوجه شدم که توسط جوانی به نام امیر که هیچ شناختی از او و خانواده اش نداریم مورد سرقت و نهایتا آزار و اذیت قرار گرفته است. دختر شاکی پرونده
پایان شوم دوستی دختر 13 ساله و پسر شرور
سیدخندان شدند. درادامه نیزمشخص شد متهم از سال 85 و به دنبال جدایی والدینش، با مادرش زندگی می کند.با شناسایی تصویر امیر از سوی دختر 13 ساله، مأموران پسر جوان را دستگیر کرده و در بررسی خانه آنها گوشی سرقتی دخترک نگون بخت هم کشف شد.متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره شانزدهم آگاهی با صراحت به سرقت و آزار و اذیت دختر نوجوان اعتراف کرد و پرونده برای شناسایی قربانیان احتمالی دیگر در دست بررسی قرار دارد.
تجاوز پسر شیطان صفت به دختر 13 ساله پس از قرار اینستاگرامی
امیر که از سال 85 و پس از متارکه ی پدر و مادرش ، بهمراه مادرش زندگی می کند پس از انتقال به اداره شانزدهم صراحتا به سرقت از دختر نوجوان 13 ساله و آزار و اذیت شیطانی وی اعتراف کرد.
اخبار حوادث دوم اسفند 95
رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : چندی پش متوجه شدم دخترم دچار افسردگی شده است؛ مسئله را با تحقیق و گفتگو از وی جویا شدم و متوجه شدم توسط جوانی بنام امیر که هیچگونه شناختی از وی و خانواده اش نداریم ، مورد سرقت و نهایتا آزار و اذیت قرار گرفته است . دخترِ شاکی پرونده که
قرار شوم دختر 13 ساله با جوان شیطان صفت زیر پل سیدخندان +عکس
اساسا در دسترس بودن چنین شبکه هایی برای گروه سنی پرخطر جامعه و استفاده خصوصی از این شبکه ها به هیچ عنوان از سوی پلیس به خانواده ها توصیه نمی گردد ". سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، در پایان این خبر عنوان داشت : " متهم پرونده با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم مشابه ( با توجه به دلایل و مستندات بدست آمده در تحقیقات اولیه ) در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .
دختر سیزده ساله قربانی دوستی در اینستاگرام
آزار و اذیت وی اقرار کرد و با قرار قانونی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در همین حال سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران ضمن هشدار در این خصوص گفت :شبکه های مجازی همچون تلگرام، اینستاگرام و... درصورت عدم ارائه آموزش کافی و نظارت کافی از سوی خانواده ها می تواند به فضایی بسیار پرخطر برای گروه های سنی نوجوان و جوان به ویژه برای دختران تبدیل شود.ضمن آنکه اساسا در دسترس بودن چنین شبکه هایی برای گروه سنی پرخطر جامعه و استفاده خصوصی از این شبکه ها به هیچ عنوان از سوی پلیس به خانواده ها توصیه نمی شود. ...
جوان شیطان صفت دختر 13 ساله را زیر پل سیدخندان کشاند و... +عکس
گروه سنی پرخطر جامعه و استفاده خصوصی از این شبکه ها به هیچ عنوان از سوی پلیس به خانواده ها توصیه نمی گردد ". سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، در پایان این خبر عنوان داشت : " متهم پرونده با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم مشابه ( با توجه به دلایل و مستندات بدست آمده در تحقیقات اولیه ) در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " . اخبار زیر را از دست ندهید:
آزار و اذیت نوجوانان توسط مرد شیطان صفت به اسم پلیس مخفی
کارآگاه حمید مکرم افزود: از کلیه شکات احتمالی دعوت می شود تا برای شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند . آزار دختر 13 ساله پس از دوستی اینستاگرامی در پرونده ای دیگر پسر جوانی که پس از ارتباط از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با دختری 13 ساله وی را هنگام قرار ملاقات مورد سرقت و آزار و اذیت جنسی قرار داده بود توسط پلیس
دام اینستاگرامی پسر شیطان برای دختر نوجوان
استان تهران در اختیار کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی قرار گرفت. با اطلاعاتی که دختر نوجوان در اختیار پلیس گذاشت، مأموران موفق شدند خانه امیر را در خیابان ابوذرغفاری شناسایی و بیست و هشتم بهمن ماه او را بازداشت کنند. از خانه امیر گوشی تلفن همراه دختر نوجوان هم کشف شد. پسر 19 ساله در بازجویی ها به جرمش اعتراف کرد و گفت 10 سال قبل پدر و مادرم از هم طلاق گرفتند و از آن زمان همراه مادرم زندگی می کنم. شب
عنوان پلیس مخفی ترفندمرد شیطان صفت
27 تهران ، پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . پلیس عنوان داشت : با ارجاع پرونده ،دختر 10 ساله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:ساعت 16:30، 27بهمن از خانه خارج شدم ؛ در خیابان حبیب ، وسط های پارک مردی به من مراجعه کرد و گفت : من مأمور مخفی هستم ؛ دنبال چند نفر پسرو دختر هستم که آنها به دنبال موادمخدر هستند. دختر ادامه داد: این شخص ، مرا به بهانه
بلایی که مادر و دایی بر سر دختر آوردند
دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده و با حضور غفاری و ملکی- مستشاران دادگاه- برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به بیان کیفرخواست متهمان پرداخت و گفت: در این پرونده، مریم 44 ساله به اتهام قتل و برادرش اسماعیل -33ساله- به عنوان مشارکت در قتل دختر نوجوان بازداشت هستند. بنابراین با توجه به شواهد و مدارک موجود در پرونده ونظریه پزشکی قانونی، برای آنها درخواست مجازات قانونی دارم.
دختری در اسارتگاه پسران تهرانی
به گزارش بی باک نیوز، هفت ماه پیش دختر 15 ساله ای همراه پدرش به اداره آگاهی تهران رفت و ضمن شرح ماجرای ربوده شدن خود به کارآگاهان گفت: پسر همسایه مان با همدستی 3 جوان دیگر مرا به یک خانه قدیمی در سرآسیاب کرج کشاندند و به شکل وحشیانه ای به من تعرض کردند، چهار روز در اسارت این شیطان صفتان بودم. در پی طرح این شکایت پسر 26 ساله همسایه به نام فرامرز بلافاصله بازداشت شد و در جریان بازجویی
آزار و اذیت سه ماهه 2 خواهر در خانه پسر همسایه
2 دختر جوان که پدرشان زندانی شده بود توسط چند جوان ربوده شده و 3 ماه در خانه ای متروکه مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. به گزارش ، چند روز قبل دختر 15ساله ای همراه با پدرش به پلیس آگاهی رفت و مدعی شد که از 3 ماه قبل پسر همسایه شان او و خواهر بزرگ ترش را ربوده و در خانه ای متروکه مورد آزار و اذیت قرار داده است. به دنبال اظهارات دختر نوجوان پرونده روی میز قضات شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک
اخبار حوادث
دادسرای ناحیه 27 تهران اعزام شد؛ بازپرس محترم پرونده نیز با صدور قرار بازداشت موقت، متهم پرونده را برای انجام تحقیقات تکمیلی، در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد . جزییاتی از قتل هولناک اعضای یک خانواده با تبر توسط پسردانشجو دانشجوی جوان ایرانی که در رشته رایانه در یکی ازدانشگاه های هند، درس می خواند ، درآخرین سفربه کشور، درجنایتی هولناک پدرو مادر و
در جنایتی هولناک، پسر جوان خانواده اش را قتل عام کرد
روزنامه همشهری: جوان دانشجو پس از بازگشت از هندوستان تصمیم به ازدواج گرفت اما نه خانواده دختر به این وصلت تمایل داشتند و نه پدر و مادرش پولی برای سروسامان دادن او. در چنین شرایطی بود که پسر جوان تصمیم هولناکی گرفت.بعدازظهر شنبه، مأموران پلیس شهرستان کلاله استان گلستان در جریان جنایت هولناکی در روستای آقیاجی قرار گرفتند. در این حادثه زن و مرد میانسالی به همراه نوه 3ساله شان به قتل رسیده
دستگیری جیب برهای مترو در تهران +عکس
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز ، از پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه طرح کنترل مجرمین سابقه دار، تیم مبارزه با جیب بری پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کرد که یکی از مجرمین سابقه دار این پایگاه بنام امید.ش (22 ساله) که آخرین بار 9 دی ماه دستگیر و روانه زندان شده، پس از آزادی از زندان مجدا جرایم خود را از سر گرفته است. همزمان با آغاز اقدامات پلیسی جهت شناسایی آخرین مخفیگاه
قتل پدر به دست دختر در شهرک گلستان تهران
ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ؛ در ساعت 19 روز گذشته وقوع یک درگیری خانوادگی منجر به قتل به کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام شد. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با حضور کارآگاهان
اعتراف پسر به قاتل بودن مادرش در قتل دخترناتنی اش
شدن دختر خوانده خواهرم قرار گرفتم. با پایان دفاعیان دو متهم قضات از پسر 16 ساله مریم خواستند تا به عنوان شاهد در جایگاه قرار بگیرد. این پسر نوجوان گفت: من در ان زمان 7 ساله بودم اما دیدم که مادرم با سعید و منصوره درگیر شد. سعید با دوستانش بیرون رفت و دایی ام به خانه مان آمد. من مشغول تماشای تلویزیون بودم که برای برداشتم یک وسیله به اتاق منصوره رفتم و مادرم را دیدم که پاهای منصوره را با
قتل پسر 6 ساله توسط دختر 12 ساله
، پزشک قانونی تهران بعد از معاینه اعلام کرد بدن اشرف از چند ناحیه مجروح و کبود شده است و آثار ضرب و کبودی کاملا هویداست. پزشک قانونی برای اشرف 14 روز طول درمان تعیین کرد. بدین ترتیب ساناز از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفت تا پس از تحقیق و تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شود. دانش آموز، دوستش را زیر اتومبیل هل داد دانش آموزان دبیرستان صفدری در قلعه مرغی بعد از ظهر دیروز شاهد یک
چهار قتل فجیع در پایتخت در کمتر از 24ساعت
به گزارش تهران نیوز؛ در نخستین جنایت که شامگاه دیروز رخ داد،دختر جوان با ضربات چاقو پدرش را به قتل رساند. این دختر پس از دستگیری مدعی شد پدرم از من پول می خواست و چون نمی خواستم این پول را در اختیارش قرار دهم او را کشتم. در دومین جنایت پیرزنی تنها قربانی سرقت شد. در این پرونده پیرزن که به تنهایی در خانه اش زندگی می کرد،قربانی جنایت شده بود. با حضور تیم های ویژه قتل تهران در محل و بررسی
زورگیران اجاره ای، برای سرقت طلاهای جاری
کرد: حادثه ساعت 15 عصر هنگامی رخ داد که جاری اش در منزل آن ها مهمان بود و دزدان خشن حتی دست و پاهای پسر 14 ساله و دختر 6 ساله او را نیز با کابل تلویزیون بسته اند و مقابل چشمان وحشت زده فرزندانش، طلاها را به سرقت برده اند. این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با تشکیل این پرونده در اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی گروهی از کارآگاهان با نظارت مستقیم سرهنگ جوانبخت (رئیس اداره عملیات ویژه
پلیس قلابی شکارچی سیاه کودکان از کار درآمد
. بررسی ها نشان می داد که پیش تر نیز 2شکایت مشابه در همان منطقه مطرح شده بود. مأموران دریافتند که دختر و پسری 10و 12ساله مدتی قبل تر با همین شگرد توسط مرد شیطان صفت ربوده شده و در پرایدی با شیشه های دودی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند. با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده برای شناسایی و دستگیری متهم را آغاز کردند. آنها با مراجعه به محل هایی که
پایان باورنکردنی جریان زن و خواستگار قدیمی +عکس
به آنها نزدیک، به قصد زورگیری با مقتول درگیر و نهایتا با اسلحه همراه خود اقدام به شلیک کرده و پس از به قتل رساندن مرتضی از محل متواری شده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در شرایطی که ظواهر امر حکایت از وقوع جنایت در یک زورگیری داشت، کارآگاهان
تله مسافربرنماها برای دختر جوان
همراه و نیز انگشتر و گوشواره هایم را به زور سرقت کردند. بعد هم مرا در همان حوالی از خودرو بیرون انداخته و ازآنجا دور شدند. بسختی توانستم خودم را به کنار جاده برسانم و از رانندگان عبوری کمک بخواهم. زمانی که به خانه ام بازگشتم ماجرا را به خانواده ام اطلاع دادم و همراه آنها به اداره پلیس رفتم و شکایت کردم. با توجه به این که این سرقت همراه با آدم ربایی بود پرونده قرار است برای تحقیقات بیشتر و بازداشت سارقان آدم ربا به دادسرای جنایی تهران ارسال شود.
فرار دختر 15 ساله از دخمه شیطانی در کرج / خواهرم مینا هنوز گرفتار است نجاتش دهید!
رسیدگی به این پرونده از چهارم بهمن 95 به دنبال شکایت یک دختر 15ساله به نام شقایق در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. دختر پریشان احوال که همراه پدرش به اداره پلیس رفته بود گفت: از یکسال قبل که پدرم به اتهام حمل مواد مخدر به زندان رفت من و خواهر 17ساله ام مینا به تنهایی در خانه مان درمحله پونک زندگی می کردیم و به سختی زندگی مان را می گذراندیم. دختر همسایه مان که در جریان مشکلات
دام سیاه پلیس قلابی برای کودکان خردسال
دارد. بعد از مطرح شدن شکایت، قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی را مأمور رسیدگی به پرونده کرد. در اولین گام، دختربچه 10 ساله مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت روز حادثه از خانه مان خارج شدم تا به مدرسه برادرم بروم و او را به خانه بیاورم. بعد از عبور از خیابان حبیب برای رسیدن به مدرسه وارد پارک شاهد شدم. در حال عبور از پارک، مردی میانسال مقابلم
سوار بر پراید شدم؛ در بین راه راننده به بهانه ترافیک مسیرش را عوض کرد!
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز ، 10 روز پیش زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس آگاهی اظهار داشت توسط راننده پرایدی مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته است، وی درباره جزئیات این پرونده به مأموران گفت: اوایل شامگاه گذشته (شب حادثه) در جنوب پایتخت برای رفتن به منزلمان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی مقابلم ایستاد؛ چون راننده آن چهره موجهی داشت و گمان کردم مسافرکش است سوار پراید شدم؛ در بین راه راننده