سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تین نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۷

شهر زیرزمینی در مرکز پایتخت

تین نیوز| اولین مجموعه شهر زیرزمینی در تهران، با انتقال بخشی از جریان کار و فعالیت به تراز منفی پرترددترین میدان مرکزی، تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد. چهره جدید میدان ولیعصر(عج)، از یک فضای روباز حاوی سازه 7 طبقه در زیرسطح میدان تشکیل شده که در قالب پلازای شهری، قرار است ضمن انتقال مسیرهای پیاده رو به زیر میدان، جاذبه سفر با مترو را از طریق ایجاد مجموعه های فرهنگی، خدماتی و تجاری در تراز منفی، افزایش دهد. فضای زیرسطحی میدان ولیعصر (عج)، به ایستگاه خطوط 3 و 6 مترو متصل است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)