سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۵

استقلال و پرسپولیس دوباره جریمه شدند

ورزش لیگ برتر – کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ برتر فوتبال صادر کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مسابقه تیم های گسترش فولاد تبریز و سایپا از هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم گسترش فولاد تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به دروازه بان تیم سایپا رخ داد. این تیم طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. جریمه نقدی برای ذوب آهن و استقلال تهران ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)