دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

سرمایه گذاری روی کانون های داخلی ریزگردها بی فایده است

زمانی هوای پاک غرب و جنوب غرب کشور مایه مباهات و افتخار ساکنان این نواحی بود؛ آسمان آبی و امواج خروشان رودخانه های حوضه بزرگ و پرباران خلیج فارس که پس از خطه گیلان و مازندران دومین رتبه پربارشی را داشت ؛ 12 - 10 سالی هست که با پدیده منحوس طوفان های گرد و خاک مهاجر و خارجی که رسانه های کشور آن را ریزگرد نامیده اند، شکل دیگری به خود گرفته و عملاً زندگی مردم و همه جانداران منطقه را در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان، تلخ کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)