سایر منابع:
سایر خبرها
نکته آماری: 6دبل در 7هفته
آهن، پرسپولیس برابر سپاهان، استقلال برابر ذوب آهن، پیکان برابر استقلال خوزستان، استقلال خوزستان برابر استقلال تهران و نفت تهران برابر ماشین سازی توانسته بودند در هر دو بازی رفت و برگشت برنده از زمین مسابقه خارج شوند و 6 امتیاز کامل را به دست آورند. در این بین، تراکتورسازی قاطع ترین نتیجه را هم به دست آورد و در مجموع دو بازی، 6-2 ذوب آهن را شکست داد. پیکان و استقلال خوزستان هم نزدیک ترین بازی ها را
ترامپ برجام را برهم نخواهد زد/ جریانی در صنعت کشور پول احزاب سیاسی را تأمین می کند/ اصحاب قدرت و ثروت در ...
/> بذرپاش: بله. در همه جریانات هم همین است. در سیاست این گونه نیست به نظر شما؟ - من هم همین را حس می کنم. بذرپاش: قطعاً همینطور است. شما جوانانی را که الان در صحنه سیاست ایران فعال هستند و در صحنه رسانه ای ایران فعال هستند، با پیرمردترهای صحنه سیاست ایران مقایسه کنید. ببینید کدامشان بهتر مدل برای اداره کشور ارائه می دهند. کدامشان خلاقانه تر با پدیده ها برخورد می کنند. کدام
شربتی: کم کاری ام برابر تراکتورسازی صحت ندارد
/> وی در ادامه عنوان کرد: من در صحنه گل دوم تراکتورسازی شوکه شدم و متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد. قبل از ضربه کرنر هم روی زمین افتاده بودم و پایم گرفته بود، برای همین به تیر یک رفتم تا کمی نفس بگیرم و وقتی فرزاد حاتمی ضربه زد توپ با سرعت از فاصله یک متری من به دروازه وارد شد و من نتوانستم کاری انجام دهم. مدافع چپ تیم سیاه جامگان درباره عملکرد تیمش در دیدار امروز برابر تراکتورسازی
حاتمی: مدافع سیاه جامگان کم فروشی نکرد
به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی در پایان دیدار تیمش مقابل سیاه جامگان که با برتری تراکتورسازان همراه شد، درباره روند مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و خداراشکر 3 امتیاز را نیز گرفتیم. این 3 امتیاز از نان شب برای ما واجب تر بود؛ چون استقلال به ما نزدیک شده و باید فاصله مان را با پرسپولیس و استقلال حفظ می کردیم. وی درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: من در حالت نامتعادل به توپ ضربه
فجرسپاسی شیراز 1 – نفت مسجدسلیمان 3؛ پیروزی نفت در فینال پایین جدول
پرتوی در یک ضدحمله سریع از مدافع فجرسپاسی عبور کرد و توپ را از کنار دستان خلیل آزاد به درون دروازه فجری ها فرستاد. 0-3 (نفت): بازیکن فجرسپاسی هنگام زدن ضربه کرنر تعادل خود را از دست داد و بازیکنان نفت بلافاصله توپ را در نیمه زمین حریف به احمد داودی رساندند و پاس داودی را اکبر آفاقی در موقعیت تک به تک تبدیل به گل سوم نفت مسجدسلیمان کرد. 1-3 (فجرسپاسی): علی غلامرضاپور در پش مدافعان نفت صاحب توپ شد و با ضربه پای چپ تک گل تیم میزبان در این مسابقه را به ثمر رساند.
حقیقی؛خداحافظی ام از فوتبال یک جوک بزرگ است
از لیگ سوئد و نروژ در دست دارم اما نمی خواهم در این لیگ حضور داشته باشم. لیگ این دو کشور دیرتر شروع می شود و از ماه آوریل استارت می خورد و دوست ندارم این زمان را از دست بدهم. من پیشنهادات مناسبی در این مدت از لیگ سوئد، نروژ، بوندسلیگای یک و دو و لیگ انگلیس و اسپانیا داشتم که هر کدام به دلایلی که گفتم انجام نشد اما هنوز چیزی از دست نرفته است. * از این نمی ترسی که دوری از بازی ها و تیم
حاتمی:همه می دانند پرسپولیس حمایت می شود/شربتی کم فروشی نکرد
پنالتی روی من را نگرفتند. البته نمی خواهم بگویم عمدی در کار بوده اما در بازی پرسپولیس و سپاهان دیدید که آن صحنه برای پرسپولیس پنالتی نبود. من در خانه بازی را دیدم و همانجا گفتم این پنالتی نیست. اگر آن پنالتی را برای پرسپولیس نمی گرفتند دو امتیاز از دست داده بود.دیگر همه می دانند که پرسپولیس حمایت می شود. آن روز من به بی عدالتی معترض بودم وگرنه همه می دانیم پرسپولیس فوتبال خوبی بازی می کند. من با
تعویض های تیم بی چاره کن!
– درست برخلاف استقلال تهران، در نیمه اول- چشمگیر و از نوآورده های حرکتی اش بود! پرسپولیس باز هم برخلاف استقلال، دست و پای خود را نبست و میان بازی با حوصله و بازی کند، علامت مساوی نگذاشته بود! ولی پرسپولیس هم مثل استقلال برای حمله ور شدن و برای وارد شدن به محوطه 18 قدم حریف، هیچ آدرسی درست و سرراستی در دست نداشت! پرسپولیس، در حالی که وحید امیری و مهدی طارمی را داشت، یک حرکت پرفشار که دفاع الهلال را
سرنوشت رجال نامدار عصر پهلوی اول چه شد؟ + تصاویر
زمام دولت را به دست او بسپارد. نصرالله انتظام، رئیس تشریفات دربار در آن زمان، که عصر روز پنجم شهریور ماه 1320 شخصا برای آوردن فروغی به سعدآباد رفته بود، در خاطرات خود از نخستین برخورد رضا شاه و فروغی بعد از گذشت قریب به شش سال مینویسد که فروغی بدون اینکه عذر و بهانه ای برای قبول مسئولیت در آن موقع خطیر بیاورد، تکلیف نخست وزیری را پذیرفت و در پاسخ رضا شاه گفت " اگر چه پیر و علیل هستم ولی از خدمت دریغ
کسب سه امتیاز طلایی تراکتورسازان در مشهد/ امید سرخ های آذربایجان به قهرمانی
به گزارش نصر گل اول این مسابقه توسط حسین بادامکی (27) برای سیاه جامگان به ثمر رسید اما مهدی زاده (1+45) و حاتمی (88) با دو گل سرنوشت ساز تراکتور را در رده دوم جدول در قامت یک مدعی حفظ کردند. سیاه جامگان هم با 17 امتیاز همچنان در منطقه خطر باقی مانده است. هفته بیست و دوم لیگ شانزدهم، جمعه 06/12/95، ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن مشهد داور: اشکان خورشیدی کمک ها: علیرضا ایلدروم، علی اکبر
شربتی: کم کاری ام برابر تراکتورسازی صحت ندارد
/> وی در ادامه عنوان کرد: من در صحنه گل دوم تراکتورسازی شوکه شدم و متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد. قبل از ضربه کرنر هم روی زمین افتاده بودم و پایم گرفته بود، برای همین به تیر یک رفتم تا کمی نفس بگیرم و وقتی فرزاد حاتمی ضربه زد توپ با سرعت از فاصله یک متری من به دروازه وارد شد و من نتوانستم کاری انجام دهم. مدافع چپ تیم سیاه جامگان درباره عملکرد تیمش در دیدار امروز برابر تراکتورسازی
تأکید ائمه جمعه خراسان جنوبی بر محکومیت اظهارات استاندار و نامه مدیرکل سیاسی وی
های خاص! نمی دانم این گروه ها چه گروه هایی هستند؟! با آن گروه ها برخورد کنید؛ من دست هنرمندان عزیر را می بوسم اما هنر را با ابتذال و سخنان آقای استاندار یکی نمی دانم. وی افزود: در نامه به موضع گیری غیراصولی ائمه جمعه اشاره شده است! ائمه جمعه مگر چه موضع گیری کردند؟ ائمه جمعه همان ائمه جمعه ای هستند که در دولت احمدی نژاد نیز نواقص را تذکر می دادند و تنها در این دولت نیست؛ ائمه جمعه به
بادامکی: نوع سوت زدن داور بازیکنان ما را عصبی می کرد/ بازیکنی که باید اخراج می شد، گل زد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد ، حسین بادامکی پس از شکست 2 بر یک سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم، اما در نیمه دوم محتاط بودیم و عقب نشستیم. با این حال موقعیت داشتیم و تراکتورسازی به جز اوت دستی، کرنر و ایستگاهی هایی که داور به آنها می داد، موقعیت خاصی نداشت. وی درباره اینکه در زمین به داور مسابقه اعتراض های زیادی می کرد و به نظر
واکنش خداداد به شربتی: مگه میشه؟
مطرح می کنند نامرد هستند و از آنها می خواهم کمی وجدان داشته باشند. زدن این حرف ها نامردی است و با آبروی یک بازیکن بازی می شود. در آن صحنه شربتی روی خط دروازه ایستاد و ضربه سر فرزاد حاتمی، پس از برخورد با یکی از بازیکنان تغییر مسیر پیدا کرد و وارد دروازه ما شد. اتفاقاً قبل از آن صحنه این بازیکن آسیب دیده بود و به همین علت روی خط دروازه ایستاد و شاید به خاطر همین آسیب دیدگی بود نتوانست واکنش دیگری نسبت
مردمی که در تپه های آوازه خوان زندگی می کند
نظر می رسید. به نظر می رسید دو داور، هریک برای تماشای یک کشتی وجود دارد. قبل از اینکه هر مسابقه شروع شود، هر کشتی گیر نوعی رقص در اطراف داور انجام می دهد و حرکات بال های عقاب را تقلید می کند و به آرامی مانند بال آن ها را به هم می زند. هر مسابقه حدود 10 دقیقه طول می کشد. به یاد ماندنی ترین بخش سفر او، بالارفتن از تپه های شنی آوازه خوان با ارتفاع بیش از 200 متر و مشاهده غروب آفتاب بود. در
عزیزی: فرزاد حاتمی بینی خانزاده را شکست
. شما امروز دیدید فرزاد حاتمی با آرنج به دماغ بازیکن ما کوبیده و دماغش الان شکسته است، اما داور آن صحنه را خطا نگرفت و کرنر به سود تراکتورسازی گرفت که همان توپ گل شد. واقعاً نمی دانم در مورد این مسئله چه بگویم. بعضی وقت ها حرف نزنم بهتر است. به بازیکن می گویم چرا آنچه من به تو گفته ام در زمین اجرا نمی کنی که جواب می دهد تمرکز ندارم. مسلم است وقتی پول نباشد بازیکن هم تمرکز ندارد. واقعاً دم بازیکنان
سیاه جامگان 1 – تراکتورسازی 2؛ تراکتور مدعی ماند
به گزارش "ورزش سه"، گل اول این مسابقه توسط حسین بادامکی (27) برای سیاه جامگان به ثمر رسید اما مهدی زاده (1+45) و حاتمی (88) با دو گل سرنوشت ساز تراکتور را در رده دوم جدول در قامت یک مدعی حفظ کردند. سیاه جامگان هم با 17 امتیاز همچنان در منطقه خطر باقی مانده است. هفته بیست و دوم لیگ شانزدهم، جمعه 06/12/95، ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن مشهد داور: اشکان خورشیدی کمک ها: علیرضا ایلدروم
گزارش روز: از لیگ یک چه خبر؟
8 بازی نیم فصل فقط چهار گل زدند؛ آماری ضعیف تر از استقلال اهواز قعرنشین. صدای یحیی گل محمدی هم در لیگ یک درآمد کادر فنی حریف از دقیقه سه مشغول داد و فریاد کردن در کنار زمین شدند که این امر موجب شد تا هم بازیکنان خودشان، هم بچه های ما و هم تیم داوری تمرکز خود را از دست بدهند. ولی در کل این کار در فوتبال ایران جواب می دهد و موجب می شود روی داور تاثیر بگذارند. من خودم اصلا دوست ندارم
چهره ویژه: رضا شربتی کیست؟
کردند از خاطر هیچ کس نمی رود پی نوشت دوم : آفسایدی که از تیم تراختور در این بازی گرفته شد به گفته همگان حتی گزارشگر متعصب مشهدی اشتباه بود . در اون صحنه مهاجم تراختور با دروازه بان تک به تک بود پی نوشت سوم : تراختور باید همزمان هم با فدراسیون هم با داور و هم با رقیب روبرو بجنگد پی نوشت چهارم : همین موارد کافی بود یا بازم بگم از لک و معمارزاده و خلیل زاده و ... چیه این
ادعای شربتی: محو بازی شده بودم!
آی اسپورت - رضا شربتی مدافع سیاه جامگان که در همین یک ساعت اخیر تبدیل به چهره اول فضای مجازی شده است در خصوص دیدار تیمش در برابر تراکتورسازی گفت: بازی خوب و پابه پایی بود. خداداد همیشه می گوید که روی دقایق آخر بازی تمرکز کنید اما از این ناحیه بارهاست که ضربه خوردیم. البته شرایط مالی بهتر شده و تزریق مالی داشته ایم. دیشب کمی پول گرفتیم. امیدوارم وضعیت بهتر شود. شربتی در خصوص جنجال های
اقتصاد مقاومتی تنها راه حل توسعه اقتصاد در کشور/فتنه گران با شعار" آشتی ملی"دنبال دو قطبی سازی هستند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از جهانبین نیوز حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: مساله فلسطین همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نباید فراموش شود و باید در راس مسائل جهان اسلام باشد. وی یادآور شد : برگزاری کنفرانس در تهران نشان داد که ملت های آزادی جهان خواهان آزاد سازی فلسطین از دست رژیم اشغالگر قدس است. فاطمی
گل تراکتور در توئیتر: شربت تیر دروازه!
گرفته شد به گفته همگان حتی گزارشگر متعصب مشهدی اشتباه بود . در اون صحنه مهاجم تراختور با دروازه بان تک به تک بود پی نوشت سوم : تراختور باید همزمان هم با فدراسیون هم با داور و هم با رقیب روبرو بجنگد پی نوشت چهارم : همین موارد کافی بود یا بازم بگم از لک و معمارزاده و خلیل زاده و ... تپهم یه متن نوشتی زیرهمه ی خبرا پیست میکنی بس کن دیگه حالم به هم خورد انقدر این نظر مسخرتو دیدم
شما بنویسید: واکنش شربتی روی گل تراکتور طبیعی بود؟
و به نطرم گل غیر طبیعی نبود به این خاطر ک اگ خوب به صحنه گل دقت کنید توپ با ضربه سر حاتمی گل نشد بلکه وسط راه به ی بازیکن دیگ برخورد کرد و تغییر مسیر داد و این بازیکن شوکه شد چون مسیر توپ عوض شد. لطفا دوباره صحنه گل را تماشا کنید. به نظرم اگه تلاش هم می کرد نتیجه نمی داد،ولی غیر طبیعی بازیکن هیچ عکس العملی نشون نده،احتمالا فکر قرض و قوله هاش افتاده بود. حرف از تبانی هم مسخره است
دومین پاس گل کرار در دوران پس از سروش!
توپ ناقص همان ضربه را تبدیل به گل کرد. در بازی مقابل ماشین سازی هم تنها پاس مثبت کرار صحنه ای بود که توپش با اشتباه بهمن کامل تبدیل به پنالتی شد. در این چهار مسابقه، کرار سه شوت خوب هم روانه دروازه حریف کرد.
فریم عجیب/ بی تفاوتی شربتی به گل تراکتور!
آی اسپورت – روی صحنه گل دوم تراکتورسازی به سیاه جامگان، عکس العمل رضا شربتی که روی خط دروازه و چسبیده به تیر ایستاده عجیب به نظر می رسد. در واقع آن چه که عجیب است بی عکس العملی شربتی است. عکس العمل شربتی به عبور توپ از کنار خود فریم بالا دقیقا مربوط به لحظه ای است که توپ با ضربه سر فرزاد حاتمی با کمترین فاصله ممکن از کنار شربتی عبور می کند. اما مدافع سیاه جامگان هیچ عکس
غیرممکن است که کی روش پرسپولیسی ها رادعوت نکند
کارمند باید به شرح وظایف خود بپردازد و نمی تواند با مسایل شخصی برخورد کند. وی درباره نتایج اخیر استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تهران خوب بازی کرد اما باخت و پرسپولیس هم عملکرد بدی نداشت. در این بین نباید کار بزرگ استقلال خوزستان را که علی رغم همه مشکلاتش به پیروزی رسید نادیده بگیریم. مایلی کهن در ادامه به سفر اخیر خود به کرمان اشاره کرد و عنوان کرد: بنده در
جریان سازی علیه سپیدرود / فدراسیون تحت تأثیر جوسازی تیم های متمول
فدراسیون فوتبال به داوری ها در هفته های حساس لیگ یک حساس باشد و با دقت همه چیز را زیر ذره بین ببرد، اما همین فدراسیون باید حواسش به جوسازی تیم های متمول هم باشد که می خواهند با بزرگ نمایی یک اشتباه و با جوسازی رسانه ای صدرنشین را متوقف کنند. فدراسیون حق ندارد تحت تأثیر این جریان قرار بگیرد. داور در بازی سپیدرود-استقلال اهواز در صحنه ای اعلام پنالتی کرده که برخورد توپ با دست مدافع استقلال
سرنوشت حلقه اول رضاخان ؟ + تصاویر
الکل، دست به خودکشی زد. او که وزارت مالیه کشور را به عهده داشت و سال ها مدیریت کل برنامه های اقتصادی دوران رضاخان بر عهده وی بود، در هنگام مرگ تنها 15 تومان در خانه داشت و از همین رو در نامه خود خطاب به شاه، از او خواست که به لحاظ مالی هوای همسر و فرزندان او را داشته باشد. او خطاب به همسر خود تنها دو خط نوشت: " عزیزم افسوس که در زندگانی با من خوش و راحت نبودی. پرویز
آسیب شناسی آموزش و نخبگان حقوق در نظام آموزشی
ملی و با چشم انداز و رویکرد منافع ملی باید دست بکار طرحی نو برای شتاب و عمق بخشی به این رشته شوند. باید توجه داشته باشیم همانطور که بزرگان این علم گفته اند حقوق یک سلسله تعلیمات عمومی نیست که فرد بتواند در خارج از دانشگاه آن را کسب نماید، بنابراین باید از دانشکده ها و رشته حقوق به طور جدی صیانت کنیم. اما متاسفانه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دیده می شود موضوعاتی که در کلاس های حقوق مورد بحث
داوری بازی با استقلال اهواز هیچ مشکلی نداشت/ مسئولان خونه به خونه می خواهند ضعف های فنی و مدیریتی خود را ...
به گزارش خزر به نقل از ایسنا، علی نظر محمدی، درباره پیروزی سه بر یک سپیدرود مقابل استقلال اهواز قعرنشین که باعث بازگشت این تیم به صدر جدول رده بندی شد، اظهار کرد: بازی خوبی بود و برای ما کسب سه امتیاز این بازی خیلی مهم بود و در اولویت کاری ما قرار داشت. ما در سه هفته گذشته به دلیل بارش شدید برف نتوانستیم تمرین مناسبی داشته باشیم ولی به لطف خدا و همت بازیکنان توانستیم پیروز از این دیدار بیرون