دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۱۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۹

فراهانی: نفت باید پولمان را بدهد

کاپ: میلاد فراهانی در رابطه با تحریم ادامه دار تمرینات نفت توسط بازیکنان اظهار داشت: 5 روز است که تمرین نمی کنیم تا اعتراضمان را به گوش مدیران نفت و مالکان باشگاه که به نظر تیم هنوز به نامشان نخورده است. من از شرایط مالکیتی باخبر نیستم و تا الان حدود 40 درصد پرداختی داشتند. باید پرداختی به ما در فاصله 8 هفته مانده به پایان فصل بیشتر از این باشد اما مالکان باشگاه هم مشکلاتی دارند. امیدوارم مشکلات حل شود و ما هم به پولهایمان برسیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)