پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پیک نکا ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۹

والنسیا بازی برده را باخت

به گزارش پیک نکا ، در نخستین دیدار از روز دوم هفته بیست و چهارم لالیگا امروز (شنبه) تیم فوتبال والنسیا که چهارشنبه هفته پیش در خانه اش رئال مادرید را شکست داده بود، با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبانش آلاوس شد. خفاش ها در حالی تن به شکست دادند که تا دقیقه 78 این بازی با تک گل دقیقه 70 کارلوس سولر پیش بودند اما گل ایبای گومس و گل الکساندر کاتای در دقیقه 86 ورق را به سود میزبان باسکی برگرداند. در این بازی همچنین فابیان اوریانا در دقیقه 88 از والنسیا اخراج شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)