چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آرمان پرس ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۰

خونخواهی از 88 "وظیفه ذاتی نظام" است

آیا حکومت ها با جریانات برانداز آشتی می کنند؟ چرا اصلاح طلبان در موضع ضعف به فکر آشتی ملی افتادند اگر هنوز معتقدند که در انتخابات 88 تقلب صورت گرفته است، کوتاه آمدن از موضع قبلی و دست آشتی دراز کردن به سمت متهم تقلب چه معنایی می تواند داشته باشد؟ بنابراین کلمه آشتی تا قبل از تعیین تکلیف مقصران اصلی فتنه معنا ندارد . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)