پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
هراز نیوز ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۸

اختلاس 200 میلیون تومانی در یک بانک رامسر مخفی سازی شد

اختلاس 200 میلیون تومانی کارمند یک بانک در رامسر مخفی سازی شده است. به گزارش هراز نو به نقل از بلاغ، یکی از کارمندان بانک در رامسر، مبلغ 200 میلیون تومان را از سرفصل بانک ملی که همه بانک ها به آیین سرفصل دسترسی دارند، چندی پیش قبل از تعطیلات دو سه روزه، به حساب یکی از بانک های شعبه آزادی در تهران به نام یکی از بستگان خود انتقال داد و فرد مزبور هم پول مورد دسترسی را از حساب خرج کرد.این فرد پس از اطلاع از اینکه بانک از این انتقال بدون مجوز، پس از تعطیلات، اطلاع پیدا کرد، متواری شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)