سایر منابع:
سایر خبرها
در حالت خوش بینانه ، پرسپولیس چه روزی قهرمان می شود؟
فکاهیات مشغولید ما اختلاف امتیازو دورقمی میکنیم :)) در جهل خودتون بسوزید... قهرمانیم...حالا حالاها قهرمانیم انسانم آرزوست اراذل شما بیشعورها هستید که بدون داشتن کوچکترین مدرکی این تهمت ها رو میزنید، به کوری چشم شما پرسپولیس به عنوان محبوب ترین تیم ایران نه تنها امسال بلکه با حفظ مهرهاش در سال های آینده هم قهرمان خواهد شد، شما بچه مچه ها بشینید و آسمون ریسمون کنید
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (373)
! 35٫ شوهرعمه م دو روز ناپدید شده بود،دیگه کار به جایی رسیده بود همه می گفتن انشاالله که مُرده باشه،چون عمه م پیداش می کرد می کشتش. 36٫ میگن گربه ها تو سرما اگه 8 ساعت غذا نخورن از گشنگی میمیرن،دوستان اگه ممکنه جلو خونتون یه ساعت بذارین تا اونا برنامه غذایشون رو هماهنگ کنن. وقتی میبینی بچه مهمونتون پسته های آجیل عید رو خورده 37٫ ‘نیمه گمشده’ همون تیکه
"نشاط" پیش کش، عیدمان عزا شد
تو روز روشن پولمو دزدقانونی زده عبدالهی: خدا لعنت کنه کسانی رو که با دادن مجوز به این موسسه مردم رو فریب دادن و الان سه ماهه اصلا هیچ اقدامی نمیکنن .چطور به خودتون اجازه میدین در مسند مدیریت بانک مرکزی باشید و اینطور خیانت در امانت کنید اونهم براحتی نادری: اونایی که دایما دنبال دزد و اختلاس می گردن . تو روز روشن پوله میلیونا نفر را بلوکه کردن نمی دن
اس ام اس های فلسفی سری 42
/> برکتی بی نهایت تو را دهد ... پس قدمی بردار به سوی خوشبختی حرکت از تو ، برکت از او ____________________________ شجاعت همیشه غرش کشیدن نیست. شجاعت گاهی صدای ساکتی است که در پایان روز می گوید "فردا دوباره تلاش خواهم کرد ____________________________ افکار عمومی همه چیز است
برانکو: دایی به برادرش هم باج نمی دهد
این اتفاقات چه ربطی به داوریای لیگ امسال داره!؟ چون پارسال به زعم خودتون به ضررتون بوده امسال باید به نفعتون بگیرن!؟ در مورد حرف مضحک دوست دیگه مون عزیزم خوبه همه دیدن اخباری بعد اون سوتی چطور به بازی برگشت. ولی گلرای نفت و البته بهتر بگم گنده شون کاری کرد که نفت جوجه بشه جلو پرسپولیس! تیمی که بع عشق پرسپولیس حتی پیرهنشو تغییر میده چه انتظاری میشه ازش داشت!؟ پرسپولیس قهرمان
طنز؛ دور باید شد از این خاک عجیب
از کجا میپره وسط خوابم و میگه: من این حرف مهندس مشایی را به صورت شوخی می فهمم... -بسه دیگه. بیدار شو. یه سوال ازت می پرسم، راستش رو بگو. اگه همین الان بهت بگن رییس جمهور شدی، چی کار می کنی؟ وحشت نمی کنی از مسئولیتی که رو دوشته؟/ +نخیر، مفتخرم که به اطلاع تون برسونم مردم ایران خیلی خوش شانسن چون معجزه هزاره سوم به من در مملکت داری مشاوره میده. / -ببین میگم تو همین جا تو مطب بمون، من و کل
پسرم چند بار مجروح شده بود/ خوشحالم و خدا را شکر می کنم ؛البته مال من هم نبود، امانت خدا بود
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان : مادر شهید احمد موچانی می گوید: همه دوستش داشتن و عاشق اخلاق و برخورد خوبش بودن الان که بعد از سی سال اومده از چشم انتظاری دراومدم ولی هنوز از درون آتیش میگیرم. مادر شهید احمد موچانی بعد از گذشت سی سال از شهادت فرزندش در جبهه #شلمچه، حالا نشانی از او پیدا کرده است. پیکر فرزند بازگشته و مادر را از چشم
"نشاط" پیش کش، عیدمان عزا شد
خدارحممون کنه قدیم دزدمیومد درخونمون دزدی و میرفتیم شکایت میکردیم امروز تو روز روشن پولمو دزدقانونی زده عبدالهی: خدا لعنت کنه کسانی رو که با دادن مجوز به این موسسه مردم رو فریب دادن و الان سه ماهه اصلا هیچ اقدامی نمیکنن .چطور به خودتون اجازه میدین در مسند مدیریت بانک مرکزی باشید و اینطور خیانت در امانت کنید اونهم براحتی نادری: اونایی که دایما دنبال دزد و
طنز / افسانه جمو؛ شیرین ترین شوری
با بچه محل ها دورش جمع شدیم که راز بدست آوردن این همه پسته رو بدونیم یهو دیدیم چند پوست پسته گذاشت تو دهنش و بعد از چند ثانیه تفشون کرد. به هر نفر چندتا پوست پسته داد میذاشتیم زیر زبونمون و مزه می کردیم شوری پوست پسته شیرینی خاصی برامون داشت با چند بار مزه کردن شوری از بین میرفت و به ناچار می انداختیم دور. با جمو همراه شدیم تا منبع پوست پسته ها رو کشف کنیم بعد از طی کردن مسیری نسبتا طولانی
نگهبان بعثی با گاز انبر مقداری از محاسن اسیر را کَند
پرست، کافر... ما نه کافریم، نه مجوسیم، نه لامذهب. ما پیرو آقا امام حسینیم. آیا به نظرِ شما یه کافر، می تونه این همه مریدِ اهل بیت علیهم السلام باشه؟! رمز عملیات های ما به نام ائمه بوده. بچه های ما تو جبهه پلاک های خودشونو در می آوردن و دور می نداختن، می گفتن بی بی فاطمه سلام الله علیها قبر نداره، گمنامِ. بذار ما هم گمنام شهید بشیم. بچه های ما می گفتن، می خوایم مثل مادرمون مفقود باشیم و قبر نداشته
واکنش کاسپینی ها به اظهارات روحانی
درخونمون دزدی و میرفتیم شکایت میکردیم امروز تو روز روشن پولمو دزدقانونی زده عبدالهی: خدا لعنت کنه کسانی رو که با دادن مجوز به این موسسه مردم رو فریب دادن و الان سه ماهه اصلا هیچ اقدامی نمیکنن .چطور به خودتون اجازه میدین در مسند مدیریت بانک مرکزی باشید و اینطور خیانت در امانت کنید اونهم براحتی نادری: اونایی که دایما دنبال دزد و اختلاس می گردن . تو روز
سرخط ...
درباره تخصیص امکانات در مناطق محروم مسیر توهین و تحقیر را پی می گیرد. این همان مدیریتی است که بعد از 4 سال در اختیار داشتن قوه اجرایی کشور و برخوردار بودن از بزرگ ترین امتیازات و اجازه ها هم در سیاست داخلی و هم در سیاست خارجی، باز هم در سال پایانی بیانیه می خواند و به سبک نامزدهای انتخاباتی قول و وعده و وعید می دهد. این همان تفکر و سبک مدیریتی است که برایش زنگ حسابی وجود ندارد و همه زنگ ها
دایی: دروازه بان مشکل ساز
به شما میرسه وقتی اگه با تبانی و دوپینگ وداوری باشه ..با ضد فو تبال باشه ؟ شما فقط اومدین با کری خونی عقده گشایی کنید نه اینکه از فو تبال لذت ببرید یاد حرف هایی عادل در مورد شربتی و خود شربتی افتادم..اگه بازیکن بخاد کاری کنه همون دقایق اول یکاری میکنه..خوب بیا اینم دقیقه پنج!برنامه نود بد آموزی داره عفته پیش در مورد حرکت شربتی اونهمه مانور دادید و تا مرز نابودی این بازیکن پیش رفتید چرا در مورد این حرکت دروازه بان نفت هیچ شائبه ای براتون ایجاد نشد؟ جر اینه که شما تمایلات رنگی وحشتناک دارید و این رو عدالت روزنامه نگاریتون اثر گذاشته ...
شما بنویسید: اخراج دروازه بان نفت مشکوک بود؟
نقشه و برنامه علیه قهرمانی تراکتور ایجاد میشه. همین نفت با ده بازیکن سپاهان رو تو اصفهان برد حالا چی شد؟به نظرم تراکتور این لیگ تشریفاتی رو که قهرمانش از قبل مشخصه ول کنه بره تو لیگ ترکیه یا آذربایجان شرکت اینجوری، اینجوری خیلی منطقی تره. یا حق دیگه نظر دادن در مورد چرتپولیس گذشته از اول فصل تبانی کردین همه هم میدونن کاپتون هم ارزونیه خودتون مهم اینه که ما پشت تیممون هستیم نه واسه یه کاپی که از تهرانیها بگیریم واسه یه ارزش بزرگتر واسه اینکه مردانه میجنگه پشتش هستیم ...
طنز؛ تبریک عید با زبان شیرین بوق!
که اعتقاد دارن مدرسه اصلی ما خیابونه. چون تا بخوایم پیاده و با کوله پشتی 10 کیلویی (در حالی که خودمون 25 کیلو وزن داشتیم، تازه با استخون!) به مدرسه برسیم، زنگ ها یکی پس از دیگری خورده بودن و به ته دیگش هم نمی رسیدیم. ولی الان مدرسه با خونه طرف 300 متر فاصله داره، منتها بزرگوار اصرار داره بچه اش رو دقیقا جلوی در مدرسه پیاده کنه، حتی اگه به قیمت سوبله پارک کردن و بستن خیابون تموم بشه. در سال های
گزارش ویژه: پازل جنگ کی روش-برانکو
بیشترین ضرر را می کرد. برانکو حرفی زد که تا حالا هیچکی واکاوی نکرد چرا این حرف را زده. برانکو گفت: دمش گرم کیروش، اون الگوی منه. میدونید یعنی چی!!؟ خودتون تحلیل کنید. همه این مشکلات از طرف هومن افاضلی و خانم زهره هراتیان هستش چون کیروش به اونها و کارهاشون اعتراض کرده بود و برانکو رو وارد دعوایی خود با کیروش کردند و به همین دلیل میخوان برانکو رو سرمربی تیم ملی کنند و از سادگی و گوشی بودن
میکسدزون آزادی: پنالتی نبود!
دیگه قهرمانی زود هنگامش و جشن می گیره واسه این کارا خیلی دیره اگرم واقعا فکر می کنید در حقتون اجحاف شده و پرسپولیس با وجود مافیا و داوری و تبانی هر کاری که خودتون قبلا می کردید و الان هم می کنید داره قهرمان میشه ...هیچ چیز به این اندازه ما رو خوشحال نمی کنه ...انقدر حنجره تون و جر بدین تا از کار بیافته ....صدای شما اقلیت مفلوک تا سر کوچه هم نمی ره ...خخخخخخ جناب کیسه بی ستاره
ناطقان پیش از توییت
. Meitham توییت کرد: حرف های امروز لاریجانی به خوبی نشون می ده، چرا نمی شه با فساد مقابله کرد. همه یه آتویی از همدیگه دارن بدبختی کم بود. جناب naderitwt هم نوشت: نطق پیش از دستور لاریجانی بیش از آن که واکنش به ماجرای تصویب قانون حقوق نجومی باشد، تلاش برای مرزبندی با جمنا و اصولگرایان بود و درحالی که همه داشتن بگم بگم می کردن حوّا نوشت: اگه بگی، منم می گم! آینه آینه! نطق پیش از دستور رئیس که
زمینه های خشونت در فکر دینی معتزله
به گزارش شبکه اجتهاد ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رسول جعفریان، استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه دین و تاریخ در همایش تسامح و مدارا در فرهنگ اسلام و ایران ، که یازدهم اسفندماه در دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد، به موضوع چرا معتزله از فهم متساهلانه دینی دور هستند پرداخت که متن زیر خلاصه آن سخنرانی است. ریشه های برخوردهای خشن در تاریخ صدر اسلام، از نظر فکری، به مفهوم و تعریف ایمان و تعریف مفهوم مقابل آن یعنی کفر باز می گر
استقلال-سیاه جامگان در توییتر: #بحرین #اتوبوس
به بازی سیاه جامگان که همه فحششون دادن که چرا تیم اخر جدولی باید راه بردن حریف رو با همون روش اشاره شده ببنده؟!! اون منطق فوتبالیت تو حلقم. جا داره از آی اسپورت هم بابت موفقیت آمیز دونستن عملکرد استقلال تو آسیا هم تشکر کنیم که یا نمیدونم موفقیت آمیز یعنی چی یا نمیدونن استقلال کدوم تیمه. منتظر افت بیشتر استقلال باشید.اول افت بدنی بدون بدنساز داره خودشو نشون میده.دوم منصوریان وارد جنگ
خرمگاه: روی اعصاب هواداران رفتند
اینکه پرسپولیسی هستم با این حال آرزو میکنم استقلال دوم بشه چون از نظر تعداد قهرمانی و قدمت قابل مقایسه با تیمی مثل تراکتور نیست که با رانت سرباز حق تیمای نظامی رو ضایع کردن،از طرف دیگه تراکتور دو بار رفت آسیا و هر دوبار آبروریزی کردن و زود حذف شدن. همه ی تیم ها که نباید بکشن جلو تا شما ضد حمله بزنید . منطق هم خوب چیزی هست ضعف خودتون رو اصلاح کنید بجای اینکه دیگران رو بکوبونید. باید از
شیث رضاییان!
. عمو سیروس این که شما نظر شخصی خودت و به بقیه هواداران سرایت می دی ...هیچ وقت شیث منفور نبوده ...ایشون حتی هو هم نشدن .....با همه حاشیه هایی که داشتن ....جناب دایی عزت هوشد اما شیث هو نشد ...یکی از بهترین دفاع راست های تاریخ پرسپولیس که با حسین کعبی تو زمان دنیزلی ...سمت راست ویرانگری رو ساخته بود البته قدر خودش و ندوست مثل همه قهرمانان مازندرانی زود ارضاع شد ..تعصب خاصی روی تیم
بی اختیاری ادراری چیست؟/ نشانه ها + راه درمان
ظرفی که تولید ادرار را اندازه گیری می کند، دفع کنید. سپس پزشک شما، مقدار باقیمانده ی ادرار در مثانه شما را با استفاده از یک میل جراحی (کاتتر)یا تست اولتراسوند (فراصوتی) بررسی می کند. مقدار زیاد باقیمانده ادرار در مثانه ممکن است بدین معنا باشد که شما انسدادی در مجرای ادراری یا مشکلی در عضلات یا اعصاب مثانه دارید. آزمایش های تخصصی چنانچه اطلاعات بیشتری مورد نیاز باشد، ممکن است
روایت جانباز مدافع حرم از همرزم شهیدش مجید قربانخانی
دیده و بهش گفته بود مجیدجان تو این همه خوبی حیف نیست خالکوبی داری؟ مجید هم جواب داده بود این خالکوبی یا فردا پاک میشه، یا خاک میشه . روز عملیات یک دستبند سبز دستش بود درآورد، داد بمن و گفت بیا بگیر داداش بدردت میخوره . با خودم گفتم اینم توهم زده میره شهید میشه حالا فکر کرده دستبند تبرکش چی هست! . روز عملیات وقتی تیر خورد متعجب بودم از کار خدا مجید داشت میرفت به آرزوش برسه
شکایت تراکتور از منصوریان؛ او شومن است
/> الان که دارن سربازی رو به همه 10 میلیون میفروشند به فوتبالیست ها مثلا 50 میلیون بفروشند. با تمام وجود دوس دارم پرسپولیس قهرمان شه. تو جام حذفی هم نفت ... نخور ذوالفقلری وقتی یک مشت آدم بی سواد و بدون درک و فهم در سمت های فوتبالی باشند همینه،حالا از کجا می شه به این نتیجه رسید؟در ابتدای صحبتهاش میگه منصوریان انگار نمی داند تراکتور از نقل وانتقال محرومه!!!خب اینو
آموزش عوام فریبی به زبان ساده یا چگونه عوام را گول بزنیم؟!
شلوار شش پیل دهه 50 لباس میپوشین، میتونین به خوبی مردم رو مدهوش درویش مسلکی خودتون کنین. حتی شاید بعدها بتونین اون زیرشلواری که باهاش نون و پنیر خوردید رو توی حراج به قیمت یه کارخونه تولید پنیر بفروشین! محض احتیاط، یه سری شعارای کلی و وعده وعید بی سروته هم تو دست و بالتون داشته باشین! همونطور که پدر نادر نمیدونست نادر پسرشه اما نادر میدونست که پدرنادر پدرشه، شما میدونید وعده هاتون دست یافتنی نیست
دوقطبی سازی آمریکایی ها برای انتخابات96/ حقوقی مغایر با حقوق مردم
این روز ها به شدت بر انزواگرایی آمریکایی تاکید دارد. وی معتقد است پیش از آن که رهبری جهانی باشد، رهبر آمریکاست و اصلی ترین شعارش اولویت داشتن آمریکا می باشد. در این رویکرد آمریکا بایستی دشمنان راهبردی خود را تبدیل به رقبای راهبردی و در آخر یک همکار راهبردی نماید. بر اساس این گمانه جنجال روسیه پروژه جنگ روانی برای عادی کردن تصویر روسیه در فرهنگ آمریکایی است؛ همانگونه که تصویر هولناک آلمان در زمان
چرا نباید پیش از ازدواج با نامزدمان زندگی کنیم؟
نمی بینند: شاید این حرف باعث عصبانیت آقایان بشود و رگ غیرتشان بیرون بزند و بگویند که این حقیقت ندارد، ولی بیایید با خودمان رو راست باشیم. وقتی شما با نامزدتان زندگی می کنید او از تمامی مزایای زندگی مشترک بهره مند می شود و دیگر چیزی باقی نمی ماند که برای به دست آوردنش بخواهد تن به ازدواج بدهد. او تمام آنچه را که می خواسته بدست آورده است. 3. چیزی که آسان به دست بیاید بی ارزش می شود: زمانی
سرخط ...
چگونه است که وزیر محترم بهداشت فرماندار یک شهر را به دلیل دنبال کردن مطالبات مردم و حقوق آنها مواخذه می کند و او را در برابر این پرسش قرار می دهد که تو نماینده مردم هستی یا دولت! وزیر بهداشت عملا با طرح این پرسش روی شکاف دولت و ملت صحه می گذارد. در حالی که اگر دولت در خط مردم و در مقام پاسخگویی به مطالبات مردم باشد قاعدتاً نباید شکافی بین آنها باشد. مردم انقلابی و فهیم ما مردمی صبور و قدردان هستند
طعنه علیمنصور به برانکو: 14تا نه، 20بازیکن دارم!
داره،همه بازیکنای ما کم تجربه و جوونن،اگه شماهم میتونی از پایه هات بازیکن بیاری و ستاره خط میانیت بشه بسم ا...،تازه با این همه ادعا و کل تیم ملی جلوی جوونای استقلال باختین داداش من بنده دوستان استقلالی زیادی دارم و کاملا منطقی باهم فوتبال میبینیم.استقلال از نظر جور بودن مهره ها و داشتن بازیکن به اندازه کافی و با قابلیتهای متنوع در کنار تراکتورسازی بهترین تیم لیگ هست.نگاهی به لیست